folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Sen Rüzgar Gibisin...



Sen Rüzgar Gibisin...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turan-Mete
    Turan-Mete's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Duyuyormusun? ruhum benim,

    Duyuyormusun ?

    Bir son var , evveli yok,

    Gideceğim bir yer var, yolu yok

    Tımarhane var , deliler var, deli yok.

    Her şey var , hiç birşey yok,

    Çekip gitmenin zamanıdır

    Sebep var bahane yok

    Senden kaçıb sığınmaya

    Bir yok ki buralarda

    Ruhum benim...

    Ruhum benim sen, sen!

    İçi Allahla dolu bir adam,

    İçi Allahla dopdolu bir adamsın..

    Sana ne ölüm , ne hayat

    Ne başarı, ne mağlubiyet,

    Ne an , ne ebediyet...

    Sen ... Sen...

    Rüzgar gibisin....

    --------------------------------------

    Görükle/ Bursa

    12/09/2008 

     

    ---


    Nasıl ki doyurulmayan açlık bir müddet sonra, açlık hissinin iptali ve neticede ölüme yol açıyorsa, okuma ve fikretme davası için de aynı şeyler sözkonusu...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turan-Mete
    Turan-Mete's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    kafiyeli siiri sevmiyorum diyenlere

    Nasıl ki doyurulmayan açlık bir müddet sonra, açlık hissinin iptali ve neticede ölüme yol açıyorsa, okuma ve fikretme davası için de aynı şeyler sözkonusu...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turan-Mete
    Turan-Mete's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    zaten bende siiri birakiyordum...

    Nasıl ki doyurulmayan açlık bir müddet sonra, açlık hissinin iptali ve neticede ölüme yol açıyorsa, okuma ve fikretme davası için de aynı şeyler sözkonusu...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    neden bırakıyon şiiri?

    hoş bi çalışma olmuş bu arada

     


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turan-Mete
    Turan-Mete's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    yesterfox gitari birakti, pavarotti olmeden once operyi birakti  bende siiri birakiyorum

    Nasıl ki doyurulmayan açlık bir müddet sonra, açlık hissinin iptali ve neticede ölüme yol açıyorsa, okuma ve fikretme davası için de aynı şeyler sözkonusu...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    peki :)

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiLoZoF
    FiLoZoF's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    Arkadaş yanlış anlama, bir mehmed akif bir necip fazıl bir fazıl hüsnü gibi şairden okumazsam anlamıyorum ben şiirden birşey.

    Okudum şiirini ve dürüstçe söylüyorum birşey anlamadım ben. Kusura bakma övgü de var eleştiride ama ben eleştiride yapmıyorum övmüyorumda fikrim yok diyorum.

    Şiir yazmaya devam et kafiyeli olanlar varsa paylaş burada okumakla yorum yapmak arasındaki farkıda kavra. Buraya ikinci girişim. İlkinde okudum ama yazmaya üşendiğim için yorum yapmadım. 10 dakika bekleyip yorum gelmeyince küsme. 

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AmoR
    AmoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    Dostum gayet güzel yazıyorsun neden bırakıyormussun ?

    Yoksa sende mi sanatının dorugunda bırakıcaksın :) 


    Those who speak know nothing,And find out to their cost, Like those who curse their luck in too many places, And those who fear are lost...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ErK
    ErK's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    iyiymiş...

    hangi çılgın beni banlayacakmış şaşarım...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RuzgaR
    RuzgaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Turan-Mete bunu yazdı:
    -----------------------------
    yesterfox gitari birakti, pavarotti olmeden once operyi birakti  bende siiri birakiyorum
    -----------------------------
     

    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    peki :)
    -----------------------------

    yalandunya<<<<<<<<<<<<<<<<<<<yerde : ))))))))


    Aşk,Tanrı"nın Nefesini Hissetmektir!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibo123
    ibo123's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    inatmısınız kardeşim...

    "evlatlarım adı gülen kendisi ağlayandan sakının"SHT "Vallahi evlatlarım kainatın en bahtiyar insanları sizlersiniz."
Toplam Hit: 2004 Toplam Mesaj: 13