Sen Rüzgar Gibisin...
-
Duyuyormusun? ruhum benim,
Duyuyormusun ?
Bir son var , evveli yok,
Gideceğim bir yer var, yolu yok
Tımarhane var , deliler var, deli yok.
Her şey var , hiç birşey yok,
Çekip gitmenin zamanıdır
Sebep var bahane yok
Senden kaçıb sığınmaya
Bir yok ki buralarda
Ruhum benim...
Ruhum benim sen, sen!
İçi Allahla dolu bir adam,
İçi Allahla dopdolu bir adamsın..
Sana ne ölüm , ne hayat
Ne başarı, ne mağlubiyet,
Ne an , ne ebediyet...
Sen ... Sen...
Rüzgar gibisin....
--------------------------------------
Görükle/ Bursa
12/09/2008

-
kafiyeli siiri sevmiyorum diyenlere
-
zaten bende siiri birakiyordum...
-
neden bırakıyon şiiri?
hoş bi çalışma olmuş bu arada
-
yesterfox gitari birakti, pavarotti olmeden once operyi birakti bende siiri birakiyorum
-
peki :)
-
Arkadaş yanlış anlama, bir mehmed akif bir necip fazıl bir fazıl hüsnü gibi şairden okumazsam anlamıyorum ben şiirden birşey.
Okudum şiirini ve dürüstçe söylüyorum birşey anlamadım ben. Kusura bakma övgü de var eleştiride ama ben eleştiride yapmıyorum övmüyorumda fikrim yok diyorum.
Şiir yazmaya devam et kafiyeli olanlar varsa paylaş burada okumakla yorum yapmak arasındaki farkıda kavra. Buraya ikinci girişim. İlkinde okudum ama yazmaya üşendiğim için yorum yapmadım. 10 dakika bekleyip yorum gelmeyince küsme.
-
Dostum gayet güzel yazıyorsun neden bırakıyormussun ?
Yoksa sende mi sanatının dorugunda bırakıcaksın :)
-
iyiymiş...
-
Turan-Mete bunu yazdı:
-----------------------------
yesterfox gitari birakti, pavarotti olmeden once operyi birakti bende siiri birakiyorum
-----------------------------
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
peki :)
-----------------------------yalandunya<<<<<<<<<<<<<<<<<<<yerde : ))))))))
-
inatmısınız kardeşim...
