Senet Tahsilatı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UmutxTR
    UmutxTR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek

    Adres elinde nasıl yok? Sen noterde aracın satışını vermedin mi bu adamlara? Noter satış kağıdında yazmıyor mu iki tarafında bilgileri?


    Tbt Haftanın Sözü LynXMaSTeR; Bu cep numaralarını arayıp ben sizin hattınızı almak istiyorum, bana devredin, masrafları benden, üzerine de 100 lira vercem deyim belki satarlar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmQceR
    EmQceR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek

    kimlik no su varsa adresi söyliym hocam.


    ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    mavii bunu yazdı

    Bursa'dayım adresi yok elimde.. Avukatta adres isteyecek yine çıkmaz döngüdeyim..

    adresi bulmak avukatinn isi zaten. ugrasmak istememistir o

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mavii
    mavii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    hocam adam taşınmış diyorum kütahyaya gittim adamı bulmak için evinden taşınmış o yüzden adresi lazım.. Avukat bulamıyormuş öyle dedi o yüzden avukatın yararı olmadı demiştim.. Kimlik numarasıni pm atıyorum hocam.
Toplam Hit: 2102 Toplam Mesaj: 15