folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Seri/Product Numaradan SATA AHCI Controller Öğrenme?



Seri/Product Numaradan SATA AHCI Controller Öğrenme?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiL3MAN
    FiL3MAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    seri veya product numarasından sata ahci controller ini öğrenebilirmiyiz chipsetini falan

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    teknik serviste bildiğin biri varsa o öğrenebilir sanırım. bay bayan simitte adam adresi bile buluodu ya.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiL3MAN
    FiL3MAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    =) teknik serwiste tanidik yok marka modele göre indirdim ama icinde bi dünya driver var Kaç saattir tek tek deniom ama yok. windows 7 kurarken yüklenecek sürücü seç dedi bios da da sata ayar yeri yok mejbur ariom böle

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    windows 7 de driver ı vardır onun da sen biostan gerekli ayarı yapamamışsındır. İyi bak. ayrıca hangi marka model hdd o?

     


    İmzalamazsam ne olcak?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiL3MAN
    FiL3MAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Liquid bunu yazdı:
    -----------------------------

    windows 7 de driver ı vardır onun da sen biostan gerekli ayarı yapamamışsındır. İyi bak. ayrıca hangi marka model hdd o?

     


    -----------------------------

     

    bios da ayarı yok bios değişik. hp pavilion g6-1040et

    Insyde BIOS var 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    joe_black bunu yazdı:
    -----------------------------

    teknik serviste bildiğin biri varsa o öğrenebilir sanırım. bay bayan simitte adam adresi bile buluodu ya.


    -----------------------------

    oha ya ben ne içmişim aq. sen ne soruyon ben ne cevap vermişim :|

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    bios dan harddisk modunu AHCI den IDE moduna alarak kurabilirsin. Sonrasında istersen yine AHCI driverını kurabilirsin.


    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiL3MAN
    FiL3MAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    catlax bunu yazdı:
    -----------------------------

    bios dan harddisk modunu AHCI den IDE moduna alarak kurabilirsin. Sonrasında istersen yine AHCI driverını kurabilirsin.


    -----------------------------

    Arkadaşlar kardeşlerim dostlarım abilerim =) dalga geçmeyin yeter :D AHCI de ne yapcağımı biliyorum yukarda da belirttim Insyde bios var bunda. Ve bu Insyde bios da öle bi ayar yok. hatta tarih saat bios şifresi ve boot dan başka bişi yaptırmıyo başka bi ayar yok

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    buraya bak bi hocam.

    edit : dv serisimi hocam hp ?

    edit 2 : everest'le bakabilirsin. yeni upladım indirip bi kurcala, bide pc hakkında bilgi versen yardımcı olalım. :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiL3MAN
    FiL3MAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    buraya bak bi hocam.

    edit dv serisimi hocam hp ?


    -----------------------------

    ilgilendiğin için teşekkür ederim kardeş de orada ki programa baktım ben o windows altında calişan bir program vermiş öylelikle halletmiş. Bendeki pc çökük windows kurulmuyor izin vermiyor. programı çalıştıramam. anaa bunu yazarken aklıma geldi cdden calişir bi xp falan ile programı çaliştirsam olurmu acaba :D daha önce baktığım site aklima böle bi yol gelmedi sana yazarken geldi :D saolasin bi öyle deneme yapayım bakalım

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    live xp ile bi dene bakalım. sanırım exe calışıyordu linux'la hallettiğim için işlerimi pek exe çalıştırma ihtiyacım olmuyordu :D

Toplam Hit: 4606 Toplam Mesaj: 30