Services.Tahribat.Com Çok İi Olmuş :))
-
manyak olmuş :D
-
msn şeysi ne işe yarıyor anlamadım :D
edit:Türkçe olunca anladım :D
-
iyi sayılır beğendim :)
-
süper ben de daha önceden var sandım aq. bakıyom bakıyom lan ben niye girmedim önceden buralara diyom mal gibiyim ha saat 2:15 bu arada ii geceler...
-
yanlız kötü bşey var hizmetin bokunu çıkarmışınızzzzzz wahahhhaha :)
-
abü msn pass ları save etmiodur heralde dimi =)
-
hoca anlayamadigim ..Bizim usagin hava durumu niye calismiyo :D
memleketimin hava durumunun gösterilmesini istiyom ben
edit: bu arada sayfa güzel olmus Holy eline saglik
-
erotikaL oLmuş :P
ek oLarak da irc + ftp istiyoruz bide pandik istiyoruz :D
-
irc de olsa iyi olur aslındaaaaaa
-
Altyazı hizmeti muazzam olmuş.
Toplam Hit: 4630 Toplam Mesaj: 40
