folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Services.Tahribat.Com Çok İi Olmuş :))



Services.Tahribat.Com Çok İi Olmuş :))

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSH
    SSH's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    manyak olmuş :D

    sırıtma la.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    msn şeysi ne işe yarıyor anlamadım :D

    edit:Türkçe olunca anladım :D 


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    melih007
    melih007's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2007
    Erkek
    iyi  sayılır  beğendim  :)

    Reklamsiz bir dunya icin el ele !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scaryhim
    scaryhim's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2006
    Erkek
    süper ben de daha önceden var sandım aq. bakıyom bakıyom lan ben niye girmedim önceden buralara diyom mal gibiyim ha saat 2:15 bu arada ii geceler...

    Tarikatın Avukatı alicancicek@gmail.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    melih007
    melih007's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2007
    Erkek
    yanlız kötü  bşey var hizmetin bokunu çıkarmışınızzzzzz wahahhhaha :)

    Reklamsiz bir dunya icin el ele !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    abü msn pass ları save etmiodur heralde dimi =)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    hoca anlayamadigim ..Bizim usagin hava durumu niye calismiyo :D

    memleketimin hava durumunun gösterilmesini istiyom ben

    edit: bu arada sayfa güzel olmus Holy eline saglik


    Koyun gibisin kardesim, gocuklu celep kaldirinca sopasini sürüye katiliverirsin hemen ve adeta magrur, kosarsin salhaneye. Dünyanin en tuhaf mahlukusun yani, hani su derya icre olup deryayi bilmiyen baliktan da tuhaf. Ve bu dünyada, bu zulüm senin sayende. Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eger ve hala sarabimizi vermek için üzüm gibi eziliyorsak kabahat senin, -demege de dilim varmiyor ama- kabahatin
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    erotikaL oLmuş :P

    ek oLarak da irc + ftp istiyoruz bide pandik istiyoruz :D


    sanılanın aksine...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    melih007
    melih007's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2007
    Erkek
    irc  de olsa iyi olur aslındaaaaaa

    Reklamsiz bir dunya icin el ele !
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adalet
    adalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2007
    Erkek
    Altyazı hizmeti muazzam olmuş.
Toplam Hit: 4630 Toplam Mesaj: 40