Ses Driver‘I Sorunu.
-
Müritler, babam XP Byron bi kasa almış gelmiş eve. Sistem win7 demişler ama XP vardı, win7 arayüzü yüklemişlerdi.
XP'deyken ses yoktu zaten "Format atıldı." demişler. "Driver'ını yüklememişlerdir." dedim çok sallamadım.
Sonra win7 format attım. Ses gene yok. Anakartın modeli MSI MS-7222, girdim bakındım Realtek AC97 diye bi driver buldum. Onu da kurdum. Aygıt Yöneticisinde gördüm, tanımış sistem driver'ı. Ama yine ses yok. Hoparlörü kontrol ettim onda da bi sorun yok.. Ama ses gelmiyor pc'den. Nedir bunun derdi?
-
hocam anakartın tam bir modeli yaz bu anakartı arattığımda sitesinde iki farklı model geliyor..
ftp://ftp.cpuid.com/cpu-z/cpu-z_1.58-setup-en.exe bunu indir kur tam modeli söyle bir..
-
Bakıyorum hocam.
-
Buyur hocam.
http://imageshack.us/photo/my-images/214/adszcrc.jpg/
-
http://msi.com/service/download/driver-2418.html
bunu indir kur hocam ondan sonra farklı yöntemler deneriz..
-
Bakıyorum hocam hemen.
-
hergün yaza yaza bi hoş oldum.
1- SlimDrivers ya da
2- http://www.aedes.us/a/CaYMW.jpg burdaki gibi özelliklerine girip DEV ve VEN kısımlarıyla,
marka ve modelini öğrenebilirsin:
-
MrSari bunu yazdı:
-----------------------------http://msi.com/service/download/driver-2418.html
bunu indir kur hocam ondan sonra farklı yöntemler deneriz..
-----------------------------Hocam bu senin bana verdiğin benim yüklediğim aynısı.
Nolur nolmaz kaldırıp, senin linkten tekrar yükledim. Yine ses soluk yok. -
Daft bunu yazdı:
-----------------------------hergün yaza yaza bi hoş oldum.
1- SlimDrivers ya da
2- http://www.aedes.us/a/CaYMW.jpg burdaki gibi özelliklerine girip DEV ve VEN kısımlarıyla,
marka ve modelini öğrenebilirsin:
-----------------------------'Neyin' marka ve modeli hocam? Sürücü güncel zaten şu an bu arada.
-
hocam driver egerki dogru yüklenmisse, hardware ile alakali olmasin? yani egerki driver hata vermediyse baska birsey gelmiyor aklima.
driver update icin "Slimdrivers" tavsiye ederim. bende burdaki muritlerden ögrenmistim. denemekten zarar cikmaz.
-
Ses kartı cızlamış olabilir..
Bir d ebios ayarların abakın.. bağlantı kablosu düzgün takılmış mı.. AC97 modu etkin mi?
