folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ses Kartı Çok Acil Yardım



Ses Kartı Çok Acil Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tyler371
    tyler371's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2007
    Erkek

    ses kartımın markasını ve modelini aygıt yöneticisinden görebilir miyim? yada nasıl görebilirim? kasayı aç demeyin zaten açık :) ama ben kartlardan anlamam. o yüzden monitörden görmem gerek. ilginiz için çok teşekkür ederim şimdiden.


    korku nedir bilmeyiz biz dağların erleri yuva yaptık göklere başdöndüren yerlere engel tanımaz aşarız yüce engin dağları el verir uzanırız mor siyah bulutlara ben türk KOMANDOSUYUM düşmanı çelik pençemle ezerim her yerde ben varım havada karada denizde çölde batakta çatakta her zaman ve her yerde hazır? DAİMA HAZIR hazır? DAİMA HAZIR kim? KOMANDO kim? KOMANDO olamazsın? YAH olamazsın? YAH komandolar? ALLAH komandolar? ALLAH ALLAH TÜRK KOMANDOSUNU KORUSUN AMİNN...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    bilgisayarıma sag tıkla yönet de ordan aygıt yöneticisine gir ses aygıtını bul orda marka yazar herhalde bende yazıo en azından

     


    destination@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArkiYaN
    ArkiYaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2007
    Erkek
    baslat calıstıra msinfo32 yaz. Bileşenler sekmesine gel oradan Çoklu ortam ve Görüntü kısımlarındakilere bak bakam

    Fak yu!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    Başlat ==>  çalıştır  ==> dxdiag :)

     

    gelen uyarıya evet de :) ordan bakabilirsin

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tyler371
    tyler371's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2007
    Erkek
    peki msn'de mikrofonu hoparlöre dayamadan ses kaydı gönderebilen warmı? esas amacım bunu yapmak. lemuria yapabilio ses kartı izin verio sanırım. dalgaları hoparlörden alıyo direk.

    korku nedir bilmeyiz biz dağların erleri yuva yaptık göklere başdöndüren yerlere engel tanımaz aşarız yüce engin dağları el verir uzanırız mor siyah bulutlara ben türk KOMANDOSUYUM düşmanı çelik pençemle ezerim her yerde ben varım havada karada denizde çölde batakta çatakta her zaman ve her yerde hazır? DAİMA HAZIR hazır? DAİMA HAZIR kim? KOMANDO kim? KOMANDO olamazsın? YAH olamazsın? YAH komandolar? ALLAH komandolar? ALLAH ALLAH TÜRK KOMANDOSUNU KORUSUN AMİNN...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tyler371
    tyler371's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2007
    Erkek
    hadi daa bişey yazın

    korku nedir bilmeyiz biz dağların erleri yuva yaptık göklere başdöndüren yerlere engel tanımaz aşarız yüce engin dağları el verir uzanırız mor siyah bulutlara ben türk KOMANDOSUYUM düşmanı çelik pençemle ezerim her yerde ben varım havada karada denizde çölde batakta çatakta her zaman ve her yerde hazır? DAİMA HAZIR hazır? DAİMA HAZIR kim? KOMANDO kim? KOMANDO olamazsın? YAH olamazsın? YAH komandolar? ALLAH komandolar? ALLAH ALLAH TÜRK KOMANDOSUNU KORUSUN AMİNN...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    tüm ses kartlarında war o dalga

    kayıt sekmesinden kaydediciyi stereo mix seç yaparsın sende 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tyler371
    tyler371's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2007
    Erkek

    bende o sekmede stereo mix diye bi seçenek yok baba malesef, yoksa zaten 50 kere yapardım :))

     http://img503.imageshack.us/img503/9718/stereomixfu0.jpg


    korku nedir bilmeyiz biz dağların erleri yuva yaptık göklere başdöndüren yerlere engel tanımaz aşarız yüce engin dağları el verir uzanırız mor siyah bulutlara ben türk KOMANDOSUYUM düşmanı çelik pençemle ezerim her yerde ben varım havada karada denizde çölde batakta çatakta her zaman ve her yerde hazır? DAİMA HAZIR hazır? DAİMA HAZIR kim? KOMANDO kim? KOMANDO olamazsın? YAH olamazsın? YAH komandolar? ALLAH komandolar? ALLAH ALLAH TÜRK KOMANDOSUNU KORUSUN AMİNN...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    hacım o zaman

    kader de varsa düzülmek neye yarar üzülmek

    http://img206.imageshack.us/img206/8957/adszwe0.jpg 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    http://www.download.com/Everest-Ultimate-Edition/3000-2086_4-10662415.html?tag=lst-0-1

    al hajı bu işini görür yanlız anakartın modelini söylersen sitesindende bakabiliriz.ayrıca dahilimi haricimi ses kartın ?


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tyler371
    tyler371's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2007
    Erkek
    baba ne işe yarıyo bu program? bende pc wizard war zaten. ses kartım dahili sanıyorum ama tam emin değilim. anakart modeli intel corporation D945GTP

    korku nedir bilmeyiz biz dağların erleri yuva yaptık göklere başdöndüren yerlere engel tanımaz aşarız yüce engin dağları el verir uzanırız mor siyah bulutlara ben türk KOMANDOSUYUM düşmanı çelik pençemle ezerim her yerde ben varım havada karada denizde çölde batakta çatakta her zaman ve her yerde hazır? DAİMA HAZIR hazır? DAİMA HAZIR kim? KOMANDO kim? KOMANDO olamazsın? YAH olamazsın? YAH komandolar? ALLAH komandolar? ALLAH ALLAH TÜRK KOMANDOSUNU KORUSUN AMİNN...
Toplam Hit: 1984 Toplam Mesaj: 13