Ses Sistemi
-
https://www.yokyokki.com/urundetay.asp?urun=31134
bugün gördüm fiyat ı ucuz sesi de kaliteli diolar bence ilgilen
-
aziz dediğin çok güzel bi ürüne benziyo ama fiyatının bu denli ucuz olması akıllarda soru işareti bırakıyo acaba kalitesiz ses ? yüksek seste cızırdama gibi
-
bende trident var ve memnunum walla 5+1
-
kesinlikle creative veya logitech gerisini hiç düşünme bile
-
logitech x540 çok uygun fiyata buldum ama stoklarında yok ayrıca 5+1 den caydım :d 2+1 alcam veya 2.0 ama düzgün bişi bulamadım henüz logitech x230 ii diolar ama pazartesi bi de çarşıdan bakcam kargo+ havale ücreti fazla girio bi yerimize
-
benimkisi bu 6900 wattlık süper dijital ses sistemi. yalnız siyah renk olan yerler hepside tamamen gümüş. sanırım stokta kalmamış ondan.
Toplam Hit: 2614 Toplam Mesaj: 17
