Ses Sorunu..?
-
tahribatın en sorunlu üyesi olarak :D bi sorunum var şarkı veya başka bişe açınca pc den cızırtı geliyo..
-
hoparlör bozuktur :D
-
mikrofon ve line in girişleri sessizde değilse yapabilir.
-
çalıştıgını yazdım ama sonradan sildim :D çalışıyo hacı denedim başka pc de
-
dargut bunu yazdı:
-----------------------------
mikrofon ve line in girişleri sessizde değilse yapabilir.
-----------------------------
sessizde 2side -
:) valla bendede oluyo bazen ama reset atınca düzeliyo . sebebini hiç araştırmadm . res atıp devam ediyrm :)). driver ı güncelleştir dene bakalım . sen yapana kadar anlayan müritler çıkar elbet :))
-
livane bunu yazdı:
-----------------------------
hoparlör bozuktur :D
----------------------------- -
aynı sorun bendede var
ayrıca hoparlorle alakalı deil kulaklık takıncada oluo
banada çözüm lazım :|
-
yassun bunu yazdı:
-----------------------------
dargut bunu yazdı:
-----------------------------
mikrofon ve line in girişleri sessizde değilse yapabilir.
-----------------------------
sessizde 2side
-----------------------------kasanın bağlantılarını kullanıyosan ondanda olabilir. direkt ses kartının soketlerinden bir dene.
-
bendeki sorun laptopta
-
topraklamadan olabilir.
