Ses Sorunu...
-
İlk başta Pc Açılırken İlk f10 bastım orda bişilerle oynadım sonra pc yi bir açtım :D ses yok :D... Media Playerı Açtığımda...
Ses aygıtında bir sorun olduğundan Windows Media Player dosyayı yürütemiyor. Bilgisayarınızda bir ses aygıtı yüklü olmayabilir, başka bir program tarafından kullanılıyor veya doğru çalışmıyor olabilir.
şeklinde bir uyarı alıyorum... :D
Anakart Adı : Hewlett-Packard HP Compaq dx7300 Microtower
Ses Bağdaştırıcı ATI Radeon HDMI @ ATI RV770 - High Definition Audio Controller işe yarar belki...
Yardım Edin Lütfen!...
-
Ses siteminle ilgili bir sorun olabilir.. bütün kablolar doğru yerlerine takılmamış olabilir.. banada oluyordu restart atıyordum düzeliyordu.
-
hocam kaçtane restart yaptım bilmiyorum :D
kablolarda takılı :D
-
bios ekranına girdiysen biosu en basa yukle. Load & default tu herhal. ses kartın hariciyse tak cıkar. Dahiliyse yanmıs(bozulmus) olabilir. Driveri kaldır yükle . :D aklıma bunlar geldi bskada bişi gelmior
-
bios dan load default setting's yap %90 ihtimalle bios'dan onboard ses kartını kapatmışsındır :)
-
saint_of_rock bunu yazdı:
-----------------------------İlk başta Pc Açılırken İlk f10 bastım orda bişilerle oynadım sonra pc yi bir açtım :D ses yok :D... Media Playerı Açtığımda...
Ses aygıtında bir sorun olduğundan Windows Media Player dosyayı yürütemiyor. Bilgisayarınızda bir ses aygıtı yüklü olmayabilir, başka bir program tarafından kullanılıyor veya doğru çalışmıyor olabilir.
şeklinde bir uyarı alıyorum... :D
Anakart Adı : Hewlett-Packard HP Compaq dx7300 Microtower
Ses Bağdaştırıcı ATI Radeon HDMI @ ATI RV770 - High Definition Audio Controller işe yarar belki...
Yardım Edin Lütfen!...
-----------------------------hocam driverini yükle tekrar. ses kartı driverini.
-
ses driverını bulabilcek olan varmı :S ben bulamadım da :'(
-
saint_of_rock bunu yazdı:
-----------------------------ses driverını bulabilcek olan varmı :S ben bulamadım da :'(
-----------------------------hocam internetten realtek ac 97 audio programını bir indirip dene bakalım googleden arat indir yükle sonra tekrar dene
-
halletim sorunu teşekkür ederim :D ilk girdiğim yerden enabler yapınca bişileri düzeldi :D
-
saint_of_rock bunu yazdı:
-----------------------------
halletim sorunu teşekkür ederim :D ilk girdiğim yerden enabler yapınca bişileri düzeldi :D
-----------------------------
bios'dan ses kartını kapatmışsındır demiştim :) -
eselcuker bunu yazdı:
-----------------------------
saint_of_rock bunu yazdı:
-----------------------------
halletim sorunu teşekkür ederim :D ilk girdiğim yerden enabler yapınca bişileri düzeldi :D
-----------------------------
bios'dan ses kartını kapatmışsındır demiştim :)
-----------------------------doğru söylemişsin hocam :D
