Ses Sorunu...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saint_of_rock
    saint_of_rock's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek

      

    İlk başta Pc Açılırken  İlk  f10 bastım orda  bişilerle oynadım sonra pc yi bir açtım :D  ses yok :D...  Media Playerı  Açtığımda...

    Ses aygıtında bir sorun olduğundan Windows Media Player dosyayı yürütemiyor. Bilgisayarınızda bir ses aygıtı yüklü olmayabilir, başka bir program tarafından kullanılıyor veya doğru çalışmıyor olabilir.

    şeklinde bir uyarı alıyorum... :D

     Anakart Adı : Hewlett-Packard HP Compaq dx7300 Microtower 

     

    Ses Bağdaştırıcı   ATI Radeon HDMI @ ATI RV770 - High Definition Audio Controller

     

     işe yarar belki...  

     

    Yardım Edin Lütfen!...


    dışarda çok ses var içerde uzay.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek
    Ses siteminle ilgili bir sorun olabilir.. bütün kablolar doğru yerlerine takılmamış olabilir.. banada oluyordu restart atıyordum düzeliyordu.

    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saint_of_rock
    saint_of_rock's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek

     hocam kaçtane restart yaptım bilmiyorum :D

     kablolarda takılı :D


    dışarda çok ses var içerde uzay.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek
    bios ekranına girdiysen biosu en basa yukle. Load & default tu herhal. ses kartın hariciyse tak cıkar. Dahiliyse yanmıs(bozulmus) olabilir. Driveri kaldır yükle . :D aklıma bunlar geldi bskada bişi gelmior
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eselcuker
    eselcuker's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek
    bios dan load default setting's yap %90 ihtimalle bios'dan onboard ses kartını kapatmışsındır :)

    AMD Rulezzz =)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    saint_of_rock bunu yazdı:
    -----------------------------

      

    İlk başta Pc Açılırken  İlk  f10 bastım orda  bişilerle oynadım sonra pc yi bir açtım :D  ses yok :D...  Media Playerı  Açtığımda...

    Ses aygıtında bir sorun olduğundan Windows Media Player dosyayı yürütemiyor. Bilgisayarınızda bir ses aygıtı yüklü olmayabilir, başka bir program tarafından kullanılıyor veya doğru çalışmıyor olabilir.

     

    şeklinde bir uyarı alıyorum... :D

     Anakart Adı : Hewlett-Packard HP Compaq dx7300 Microtower 

     

    Ses Bağdaştırıcı   ATI Radeon HDMI @ ATI RV770 - High Definition Audio Controller

     

     işe yarar belki...  

     

    Yardım Edin Lütfen!...


    -----------------------------

    hocam driverini yükle tekrar. ses kartı driverini. 


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saint_of_rock
    saint_of_rock's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek

     ses driverını bulabilcek olan varmı :S ben bulamadım da :'(

     


    dışarda çok ses var içerde uzay.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    saint_of_rock bunu yazdı:
    -----------------------------

     ses driverını bulabilcek olan varmı :S ben bulamadım da :'(

     


    -----------------------------

    hocam internetten realtek ac 97 audio programını bir indirip dene bakalım googleden arat indir yükle sonra tekrar dene 


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saint_of_rock
    saint_of_rock's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek
      halletim sorunu teşekkür ederim :D   ilk girdiğim yerden enabler yapınca bişileri düzeldi :D

    dışarda çok ses var içerde uzay.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eselcuker
    eselcuker's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek
    saint_of_rock bunu yazdı:
    -----------------------------
      halletim sorunu teşekkür ederim :D   ilk girdiğim yerden enabler yapınca bişileri düzeldi :D
    -----------------------------
    bios'dan ses kartını kapatmışsındır demiştim :)

    AMD Rulezzz =)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saint_of_rock
    saint_of_rock's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2008
    Erkek

    eselcuker bunu yazdı:
    -----------------------------
    saint_of_rock bunu yazdı:
    -----------------------------
      halletim sorunu teşekkür ederim :D   ilk girdiğim yerden enabler yapınca bişileri düzeldi :D
    -----------------------------
    bios'dan ses kartını kapatmışsındır demiştim :)

    -----------------------------

    doğru söylemişsin hocam :D


    dışarda çok ses var içerde uzay.
Toplam Hit: 2134 Toplam Mesaj: 12