

Sevgilimden Ayrıldım [Acil Yardım]
-
graph4n bunu yazdı:
-----------------------------
ben bu kızı platonik olsun, karşılıklı olsun 5 senedir seviyorum.geri dönme ihtimali olması lazım.zamana bıraktım olmadı koskoca 5 sene? :S
-----------------------------11 yaşındamı çıkmaya başladınız?
-
hacı öle bişe yapki çok koysun ama daha da kesinlikle yüzüne bakma daha çok koysun
-
hackinger bunu yazdı:
-----------------------------yolda görürsen yüzüne bakarak yere tükür sonrada ayağınla sil :D:D ne fantazi ama ?
edit:
@M1KROP
Verirse verir demiş şair.
Vermesse leylayıda s.k.m mecnunuda s.k.m
ne güzel bi sözmüş o ya:D :D:D:D Allah ım hala gülüorm :D:D:D:D
-----------------------------ben hala gülme krizindeyim ne diosun.bi zamanlar seninle az kurmadık böle fantazileri. yere tükürmek falan
=D
-
Realist bunu yazdı:
-----------------------------graph4n bunu yazdı:
-----------------------------
ben bu kızı platonik olsun, karşılıklı olsun 5 senedir seviyorum.geri dönme ihtimali olması lazım.zamana bıraktım olmadı koskoca 5 sene? :S
-----------------------------11 yaşındamı çıkmaya başladınız?
-----------------------------kaç yaşındaydım hatırlamıyorum ilköğretim 7 deydim.
ilk sene platonikti sonra şiir yazdım öle kabul etmişti 2. sene.
-
bayzin bunu yazdı:
-----------------------------Arkhe bunu yazdı:
-----------------------------
koçum ezik davranma böle ...
-----------------------------Bencede :I
-----------------------------
aynen katılıyorum -
hiç bişey atma sadece bekle bekle ve gör