folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sevgilinize Mektup Yazın



Sevgilinize Mektup Yazın

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    herseysanal
    herseysanal's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek
    Sevgilinize mektup yazın
    (Teknoloji kardeşim bizim zamanımızda yoktu böyle şeyler :) )

    http://www.beles.org/ask_mektubum.htm

    "Söylesem Tesiri Yok ; Sussam Gönül Razı Değil."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lucas
    lucas's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek
    valla yaw süper bişe:D


    Canım Sevgilim Funda;
    Bu mektubu sana okul dan yazıyorum..Seni ne kadar sevdiğimi bilemezsin.Eski günlerimizi
    unutamıyorum.Seninleyken dinlediğimiz çat kapı şarkısı çalıyor ve ben şuan da o şarkıyı
    dinliyorum.Mazimiz geliyor aklıma.Çok üzülüyorum sevgilim..Bana verdiğin sözler,ettiğin yeminler,bir türlü
    çıkmıyor aklımdan..Hani bana söylediğin meleğim lafı var ya,işte o benim hayatımı değiştirdi.Seninle
    geçirdiğim günler geliyor aklıma. 17 yıldır boş yaşamışım.Bana hayatımın en güzel günlerini yaşattın.
    Farkında mısın sevgilim? Bugün beni terk edişinin 31. günü.Sana kaltak diyeceğim ama dilim varmıyor..Diyemiyorum..
    Bir gün kahvaltı yaparken kafana şeker kasesini fırlatmıştım.Sen de ani bir
    refleksle eğilerek tehlikeyi bertaraf etmiştin ve bana salak demiştin.Ama arkasından gelen reçel
    kavanozunu hiç hesaba katmamıştın sevgilim.Yüzünden süzülen reçel ile çok tatlıydın.

    Funda; Seni her zaman çok sevdim ve sevmeye devam edeceğim.Seni hiçbir zaman unutmayacağım
    Ben yalnızca sana bağlı kalacağım (sen başkasının olsan bile) Beni terk ettiğin gün köfte almıştım.
    Üzerinde 30 gün içerisinde tüketin yazıyordu. Bugün 31 gün olmuş ve ben o köfte i yedim sevgilim.
    Gerisi Allah'a kalmış...Ölürsem seni çok sevdiğimi,senin için kendimi bile feda edeceğimi unutma.
    Bu arada sakın mezarıma gelme!!!

    Son olarak; seni seviyorum Funda

    pu haha ulan ben kim böyle mnektup yazmak kim:D

    Ekonomisi zayıf bir ulus, yoksulluktan ve düşkünlükten kurtulamaz; güçlü bir uygarlığa, kalkınma ve mutluluğa kavuşamaz; toplumsal ve siyasal yıkımlardan kaçamaz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Centinex
    Centinex
    Centinex's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    vallahi süper burda iki kişi yerlere yattık.


    paylaşım için sağol bu herzaman (her sevgiliye) lazım olur.

    Gül filizlendiği andan itibaren. Güneşe aşıktır. Her ne kadar güneş ayın çekimine kapılıp gülü unutsa da. Gül asla yıldızlara kanıp guneşi unutmaz...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxDreameR
    MaxDreameR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    huauhauha gerçekten eğlenceli;)

    " ' "
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    Canım Sevgilim merve;
    Bu mektubu sana oda dan yazıyorum..Seni ne kadar sevdiğimi bilemezsin.Eski günlerimizi
    unutamıyorum.Seninleyken dinlediğimiz kaldıramazsan kaldırırlar şarkısı çalıyor ve ben şuan da o şarkıyı
    dinliyorum.Mazimiz geliyor aklıma.Çok üzülüyorum sevgilim..Bana verdiğin sözler,ettiğin yeminler,bir türlü
    çıkmıyor aklımdan..Hani bana söylediğin finduk lafı var ya,işte o benim hayatımı değiştirdi.Seninle
    geçirdiğim günler geliyor aklıma. 50 yıldır boş yaşamışım.Bana hayatımın en güzel günlerini yaşattın.
    Farkında mısın sevgilim? Bugün beni terk edişinin hain. günü.Sana kahpe diyeceğim ama dilim varmıyor..Diyemiyorum..
    Bir gün kahvaltı yaparken kafana şeker kasesini fırlatmıştım.Sen de ani bir
    refleksle eğilerek tehlikeyi bertaraf etmiştin ve bana sıydı geçti demiştin.Ama arkasından gelen reçel
    kavanozunu hiç hesaba katmamıştın sevgilim.Yüzünden süzülen reçel ile çok tatlıydın.

    merve; Seni her zaman çok sevdim ve sevmeye devam edeceğim.Seni hiçbir zaman unutmayacağım
    Ben yalnızca sana bağlı kalacağım (sen başkasının olsan bile) Beni terk ettiğin gün hamsü almıştım.
    Üzerinde 30 gün içerisinde tüketin yazıyordu. Bugün hain gün olmuş ve ben o hamsü i yedim sevgilim.
    Gerisi Allah'a kalmış...Ölürsem seni çok sevdiğimi,senin için öteki sevgilimi bile feda edeceğimi unutma.
    Bu arada sakın mezarıma gelme!!!

    Son olarak; siktir git merve
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Focal
    Focal's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    Canım Sevgilim gökçe;
    Bu mektubu sana istanbul dan yazıyorum..Seni ne kadar sevdiğimi bilemezsin.Eski günlerimizi
    unutamıyorum.Seninleyken dinlediğimiz mekin şarkısı çalıyor ve ben şuan da o şarkıyı
    dinliyorum.Mazimiz geliyor aklıma.Çok üzülüyorum sevgilim..Bana verdiğin sözler,ettiğin yeminler,bir türlü
    çıkmıyor aklımdan..Hani bana söylediğin Cimcime lafı var ya,işte o benim hayatımı değiştirdi.Seninle
    geçirdiğim günler geliyor aklıma. 18 yıldır boş yaşamışım.Bana hayatımın en güzel günlerini yaşattın.
    Farkında mısın sevgilim? Bugün beni terk edişinin 40. günü.Sana Seni Seviyorum diyeceğim ama dilim varmıyor..Diyemiyorum..
    Bir gün kahvaltı yaparken kafana şeker kasesini fırlatmıştım.Sen de ani bir
    refleksle eğilerek tehlikeyi bertaraf etmiştin ve bana niye yaptin demiştin.Ama arkasından gelen reçel
    kavanozunu hiç hesaba katmamıştın sevgilim.Yüzünden süzülen reçel ile çok tatlıydın.

    gökçe; Seni her zaman çok sevdim ve sevmeye devam edeceğim.Seni hiçbir zaman unutmayacağım
    Ben yalnızca sana bağlı kalacağım (sen başkasının olsan bile) Beni terk ettiğin gün patates almıştım.
    Üzerinde 30 gün içerisinde tüketin yazıyordu. Bugün 40 gün olmuş ve ben o patates i yedim sevgilim.
    Gerisi Allah'a kalmış...Ölürsem seni çok sevdiğimi,senin için kendimi bile feda edeceğimi unutma.
    Bu arada sakın mezarıma gelme!!!



    waLLa cok qüseL ßi $ey :D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turuncu
    turuncu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    Canım Sevgilim sütlü huriye;
    Bu mektubu sana dürümcü dan yazıyorum..Seni ne kadar sevdiğimi bilemezsin.Eski günlerimizi
    unutamıyorum.Seninleyken dinlediğimiz neremi neremi şarkısı çalıyor ve ben şuan da o şarkıyı
    dinliyorum.Mazimiz geliyor aklıma.Çok üzülüyorum sevgilim..Bana verdiğin sözler,ettiğin yeminler,bir türlü
    çıkmıyor aklımdan..Hani bana söylediğin para ite köpeğe lazım bize dost kardes lazım lafı var ya,işte o benim hayatımı değiştirdi.Seninle
    geçirdiğim günler geliyor aklıma. 17 yıldır boş yaşamışım.Bana hayatımın en güzel günlerini yaşattın.
    Farkında mısın sevgilim? Bugün beni terk edişinin 42,5. günü.Sana kaşar diyeceğim ama dilim varmıyor..Diyemiyorum..
    Bir gün kahvaltı yaparken kafana şeker kasesini fırlatmıştım.Sen de ani bir
    refleksle eğilerek tehlikeyi bertaraf etmiştin ve bana nasıl olduda ıskaladın hayatında bi ilk oldum yaşasın demiştin.Ama arkasından gelen reçel
    kavanozunu hiç hesaba katmamıştın sevgilim.Yüzünden süzülen reçel ile çok tatlıydın.

    sütlü huriye; Seni her zaman çok sevdim ve sevmeye devam edeceğim.Seni hiçbir zaman unutmayacağım
    Ben yalnızca sana bağlı kalacağım (sen başkasının olsan bile) Beni terk ettiğin gün su böreği almıştım.
    Üzerinde 30 gün içerisinde tüketin yazıyordu. Bugün 42,5 gün olmuş ve ben o su böreği i yedim sevgilim.
    Gerisi Allah'a kalmış...Ölürsem seni çok sevdiğimi,senin için kapı kundura ayakkabımı bile feda edeceğimi unutma.
    Bu arada sakın mezarıma gelme!!!

    Son olarak; ay lav yu sütlü huriye
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wild_man
    wild_man's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    Canım Sevgilim Kahpecim;
    Bu mektubu sana Karhane dan yazıyorum..Seni ne kadar sevdiğimi bilemezsin.Eski günlerimizi
    unutamıyorum.Seninleyken dinlediğimiz Dinazor daşşağı şarkısı çalıyor ve ben şuan da o şarkıyı
    dinliyorum.Mazimiz geliyor aklıma.Çok üzülüyorum sevgilim..Bana verdiğin sözler,ettiğin yeminler,bir türlü
    çıkmıyor aklımdan..Hani bana söylediğin Anam lafı var ya,işte o benim hayatımı değiştirdi.Seninle
    geçirdiğim günler geliyor aklıma. 31 yıldır boş yaşamışım.Bana hayatımın en güzel günlerini yaşattın.
    Farkında mısın sevgilim? Bugün beni terk edişinin 49. günü.Sana Orospu diyeceğim ama dilim varmıyor..Diyemiyorum..
    Bir gün kahvaltı yaparken kafana şeker kasesini fırlatmıştım.Sen de ani bir
    refleksle eğilerek tehlikeyi bertaraf etmiştin ve bana A.qnun çocuğu demiştin.Ama arkasından gelen reçel
    kavanozunu hiç hesaba katmamıştın sevgilim.Yüzünden süzülen reçel ile çok tatlıydın.

    Kahpecim; Seni her zaman çok sevdim ve sevmeye devam edeceğim.Seni hiçbir zaman unutmayacağım
    Ben yalnızca sana bağlı kalacağım (sen başkasının olsan bile) Beni terk ettiğin gün Dilber dudağı almıştım.
    Üzerinde 30 gün içerisinde tüketin yazıyordu. Bugün 49 gün olmuş ve ben o Dilber dudağı i yedim sevgilim.
    Gerisi Allah'a kalmış...Ölürsem seni çok sevdiğimi,senin için zikimi bile feda edeceğimi unutma.
    Bu arada sakın mezarıma gelme!!!

    Son olarak; Seni sürtükcüm Kahpecim


    Zuhahaha :D komedi lan

    Ne mutlu Türk"üm diyene!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    Canım Sevgilim merve;
    Bu mektubu sana afyon dan yazıyorum..Seni ne kadar sevdiğimi bilemezsin.Eski günlerimizi
    unutamıyorum.Seninleyken dinlediğimiz mavi duvar şarkısı çalıyor ve ben şuan da o şarkıyı
    dinliyorum.Mazimiz geliyor aklıma.Çok üzülüyorum sevgilim..Bana verdiğin sözler,ettiğin yeminler,bir türlü
    çıkmıyor aklımdan..Hani bana söylediğin sevgilim lafı var ya,işte o benim hayatımı değiştirdi.Seninle
    geçirdiğim günler geliyor aklıma. 17 yıldır boş yaşamışım.Bana hayatımın en güzel günlerini yaşattın.
    Farkında mısın sevgilim? Bugün beni terk edişinin 44. günü.Sana yavşak orospu diyeceğim ama dilim varmıyor..Diyemiyorum..
    Bir gün kahvaltı yaparken kafana şeker kasesini fırlatmıştım.Sen de ani bir
    refleksle eğilerek tehlikeyi bertaraf etmiştin ve bana anam anam demiştin.Ama arkasından gelen reçel
    kavanozunu hiç hesaba katmamıştın sevgilim.Yüzünden süzülen reçel ile çok tatlıydın.

    merve; Seni her zaman çok sevdim ve sevmeye devam edeceğim.Seni hiçbir zaman unutmayacağım
    Ben yalnızca sana bağlı kalacağım (sen başkasının olsan bile) Beni terk ettiğin gün köfte almıştım.
    Üzerinde 30 gün içerisinde tüketin yazıyordu. Bugün 44 gün olmuş ve ben o köfte i yedim sevgilim.
    Gerisi Allah'a kalmış...Ölürsem seni çok sevdiğimi,senin için kendimi bile feda edeceğimi unutma.
    Bu arada sakın mezarıma gelme!!!

    Son olarak; bye merve

    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Encoder
    Encoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    saol hoca
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    hajı bunu okuyun :D


    Canım Sevgilim büşra;
    Bu mektubu sana banyo dan yazıyorum..Seni ne kadar sevdiğimi bilemezsin.Eski günlerimizi
    unutamıyorum.Seninleyken dinlediğimiz batsın bu dünya şarkısı çalıyor ve ben şuan da o şarkıyı
    dinliyorum.Mazimiz geliyor aklıma.Çok üzülüyorum sevgilim..Bana verdiğin sözler,ettiğin yeminler,bir türlü
    çıkmıyor aklımdan..Hani bana söylediğin yawrum lafı var ya,işte o benim hayatımı değiştirdi.Seninle
    geçirdiğim günler geliyor aklıma. 18 yıldır boş yaşamışım.Bana hayatımın en güzel günlerini yaşattın.
    Farkında mısın sevgilim? Bugün beni terk edişinin 31. günü.Sana orospu diyeceğim ama dilim varmıyor..Diyemiyorum..
    Bir gün kahvaltı yaparken kafana şeker kasesini fırlatmıştım.Sen de ani bir
    refleksle eğilerek tehlikeyi bertaraf etmiştin ve bana götünü siktimin demiştin.Ama arkasından gelen reçel
    kavanozunu hiç hesaba katmamıştın sevgilim.Yüzünden süzülen reçel ile çok tatlıydın.

    büşra; Seni her zaman çok sevdim ve sevmeye devam edeceğim.Seni hiçbir zaman unutmayacağım
    Ben yalnızca sana bağlı kalacağım (sen başkasının olsan bile) Beni terk ettiğin gün portakallı ördek almıştım.
    Üzerinde 30 gün içerisinde tüketin yazıyordu. Bugün 31 gün olmuş ve ben o portakallı ördek i yedim sevgilim.
    Gerisi Allah'a kalmış...Ölürsem seni çok sevdiğimi,senin için prezervatifimi bile feda edeceğimi unutma.
    Bu arada sakın mezarıma gelme!!!

    Son olarak; kendine ve götüne ii bak büşra
Toplam Hit: 2138 Toplam Mesaj: 13