Seviyorum Sizi
-
öpcem "hık"
-
baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------Bende Seni Seviyorum, Neden Biliyormusun Sevgiyi İçinden geldiği gibi Kaleme Dökebildiğin için, Yazabildiğin için, Ve Belkide Sevdiğin Kişinin Gözlerinin içine Baka Baka Seviyorum Diyebildiğin için.
Toplum olarak O Kadar Çok Sevgiye Aç kaldıkki. Sevgi istiyorum, Dünyamı Dolduracak Bir Sevgi İstiyorum diye Haykırıyorum. :)
DipNot: Sanırım Bende Normal Değilim. :)
-----------------------------sakin ol shockman sen bize lazımsın :D
-----------------------------Tamam Asayiş Berkemal Bizimkisi Uyuyacak Galiba, Besbelli İçmiş bu. :)
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------Bende Seni Seviyorum, Neden Biliyormusun Sevgiyi İçinden geldiği gibi Kaleme Dökebildiğin için, Yazabildiğin için, Ve Belkide Sevdiğin Kişinin Gözlerinin içine Baka Baka Seviyorum Diyebildiğin için.
Toplum olarak O Kadar Çok Sevgiye Aç kaldıkki. Sevgi istiyorum, Dünyamı Dolduracak Bir Sevgi İstiyorum diye Haykırıyorum. :)
DipNot: Sanırım Bende Normal Değilim. :)
-----------------------------sakin ol shockman sen bize lazımsın :D
-----------------------------Tamam Asayiş Berkemal Bizimkisi Uyuyacak Galiba, Besbelli İçmiş bu. :)
-----------------------------:D
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------Bende Seni Seviyorum, Neden Biliyormusun Sevgiyi İçinden geldiği gibi Kaleme Dökebildiğin için, Yazabildiğin için, Ve Belkide Sevdiğin Kişinin Gözlerinin içine Baka Baka Seviyorum Diyebildiğin için.
Toplum olarak O Kadar Çok Sevgiye Aç kaldıkki. Sevgi istiyorum, Dünyamı Dolduracak Bir Sevgi İstiyorum diye Haykırıyorum. :)
DipNot: Sanırım Bende Normal Değilim. :)
-----------------------------sakin ol shockman sen bize lazımsın :D
-----------------------------Tamam Asayiş Berkemal Bizimkisi Uyuyacak Galiba, Besbelli İçmiş bu. :)
-----------------------------katılıyorum "mimar" rom içmiş bu rom rom
-
Yakında ölecekmiş gibi konuştun :) içine mi doğdu hocam :D
Tahribat' da seni sevgi ile kucaklıyor :D (yazık ya.. kim bilir arşivdeki hangi dökümanı okudu da bu hale geldi.)
Hoca senin için yapabileceğim bişey varsa söyle lütfen :D
-
Allura bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------Bende Seni Seviyorum, Neden Biliyormusun Sevgiyi İçinden geldiği gibi Kaleme Dökebildiğin için, Yazabildiğin için, Ve Belkide Sevdiğin Kişinin Gözlerinin içine Baka Baka Seviyorum Diyebildiğin için.
Toplum olarak O Kadar Çok Sevgiye Aç kaldıkki. Sevgi istiyorum, Dünyamı Dolduracak Bir Sevgi İstiyorum diye Haykırıyorum. :)
DipNot: Sanırım Bende Normal Değilim. :)
-----------------------------sakin ol shockman sen bize lazımsın :D
-----------------------------Tamam Asayiş Berkemal Bizimkisi Uyuyacak Galiba, Besbelli İçmiş bu. :)
-----------------------------katılıyorum "mimar" rom içmiş bu rom rom
-----------------------------Evet Anlıyorum Onu, Geçende Ben Votka İçip Siteye Dalmıştım, Sitedeki Yaşam Tarihimdeki İkinci Banımı Yemiştim. Sağolsun Compi Kulakları Çınlasın. eh eh. :))
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------Allura bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------Bende Seni Seviyorum, Neden Biliyormusun Sevgiyi İçinden geldiği gibi Kaleme Dökebildiğin için, Yazabildiğin için, Ve Belkide Sevdiğin Kişinin Gözlerinin içine Baka Baka Seviyorum Diyebildiğin için.
Toplum olarak O Kadar Çok Sevgiye Aç kaldıkki. Sevgi istiyorum, Dünyamı Dolduracak Bir Sevgi İstiyorum diye Haykırıyorum. :)
DipNot: Sanırım Bende Normal Değilim. :)
-----------------------------sakin ol shockman sen bize lazımsın :D
-----------------------------Tamam Asayiş Berkemal Bizimkisi Uyuyacak Galiba, Besbelli İçmiş bu. :)
-----------------------------katılıyorum "mimar" rom içmiş bu rom rom
-----------------------------Evet Anlıyorum Onu, Geçende Ben Votka İçip Siteye Dalmıştım, Sitedeki Yaşam Tarihimdeki İkinci Banımı Yemiştim. Sağolsun Compi Kulakları Çınlasın. eh eh. :))
-----------------------------:D votkayla mı sarhoş oldun :D babam votkanın en büyüğünü tek başına içipte gecenin bi yarısı ayakta geziyo :D
-
yav gece gece duygulandım bak simdi amk.. bugün herkesin kafası güzel heralde :) bende seviyorum ula 20580 müridi hepsi gelmesede olsun :D yinede seviyoruz..
bu arada normallikten falan konu açılmıs bir mürid ben normalim yazmıs herkesin kafa güzelde normal olan mürid ne içmişte kendini normal hissediyo onu merak ettim :D:D:D
-
aLcoLiq bunu yazdı:
-----------------------------yav gece gece duygulandım bak simdi amk.. bugün herkesin kafası güzel heralde :) bende seviyorum ula 20580 müridi hepsi gelmesede olsun :D yinede seviyoruz..
bu arada normallikten falan konu açılmıs bir mürid ben normalim yazmıs herkesin kafa güzelde normal olan mürid ne içmişte kendini normal hissediyo onu merak ettim :D:D:D
-----------------------------
oda güzel =) -
baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------Allura bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------Bende Seni Seviyorum, Neden Biliyormusun Sevgiyi İçinden geldiği gibi Kaleme Dökebildiğin için, Yazabildiğin için, Ve Belkide Sevdiğin Kişinin Gözlerinin içine Baka Baka Seviyorum Diyebildiğin için.
Toplum olarak O Kadar Çok Sevgiye Aç kaldıkki. Sevgi istiyorum, Dünyamı Dolduracak Bir Sevgi İstiyorum diye Haykırıyorum. :)
DipNot: Sanırım Bende Normal Değilim. :)
-----------------------------sakin ol shockman sen bize lazımsın :D
-----------------------------Tamam Asayiş Berkemal Bizimkisi Uyuyacak Galiba, Besbelli İçmiş bu. :)
-----------------------------katılıyorum "mimar" rom içmiş bu rom rom
-----------------------------Evet Anlıyorum Onu, Geçende Ben Votka İçip Siteye Dalmıştım, Sitedeki Yaşam Tarihimdeki İkinci Banımı Yemiştim. Sağolsun Compi Kulakları Çınlasın. eh eh. :))
-----------------------------:D votkayla mı sarhoş oldun :D babam votkanın en büyüğünü tek başına içipte gecenin bi yarısı ayakta geziyo :D
-----------------------------Barışçığım Alkole Bünyem Pek Alışkın değil. 4 Kadeh Sek Olarak Mezesiz Atmıştım, Kafam pek Hoştu o gün. :)
Çok Az İçerim O Yüzden. Sürekli İçen Biri olsam Aynı Baban Gibi Dayanıklı Olurdum. :))
