folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Şeytanın 7 Çocuğu, Bilgisi Olan?



Şeytanın 7 Çocuğu, Bilgisi Olan?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    nishly bunu yazdı:
    -----------------------------

    s.a

    arkadaşlar üst tarafta arkadaşın biri iblis için Allah'ın melegi yazmış ama iblis kesinlikle melek değildir !!!

    kesinlikle CİN dir!!!

    eğer melek olduğunu iddia eden varsa kanıtı söylesin!!!


    -----------------------------

    http://www.kuranvebilim.com/html2/peygamberler_tarihi/hz_suleyman/hzsuleyman16.html

    nasıl kendinden bu kadar emin konuşursun bre dallama.

    adem a.s a isyan edişini bilmezmisin?

    Araf (11-25): Hamdolsun, size yeryüzünde imkan ve iktidar verdik. Sizin için orada birçok geçim imkanları da yarattık. Ama siz ne kadar az şükrediyorsunuz! Andolsun, sizi yarattık. Sonra size şekil verdik. Sonra da meleklere, “Âdem için saygı ile eğilin” dedik. İblisten başka hepsi saygı ile eğildiler. O, saygı ile eğilenlerden olmadı. Allah, “Sana emrettiğim zaman seni saygı ile eğilmekten ne alıkoydu?” dedi. (O da) “Ben ondan hayırlıyım. Çünkü beni ateşten yarattın. Onu ise çamurdan yarattın” dedi. Allah, “Şimdi in aşağı oradan. Çünkü senin orada büyüklük taslamak haddine değil! Hemen çık! Çünkü sen aşağılıklardansın” dedi. Şeytan dedi ki: “(Öyle ise) bana insanların tekrar diriltilecekleri güne kadar süre ver.” Allah da, “Sen süre verilenlerdensin” dedi. Şeytan dedi ki: “(Öyle ise) beni azdırmana karşılık, yemin ederim ki, ben de onları saptırmak için senin dosdoğru yolunun üzerinde elbette oturacağım.” “Sonra (pusu kurup) onlara önlerinden, arkalarından, sağlarından ve sollarından sokulacağım ve sen onların çoğunu şükreden (kimse)ler bulamayacaksın.” Allah dedi ki: “Yerilmiş ve kovulmuş olarak çık oradan. Andolsun, onlardan sana kim uyarsa sizin, hepinizi cehenneme doldururum.” “Ey Âdem! Sen ve eşin cennette kalın. Dilediğiniz yerden yiyin. Fakat şu ağaca yaklaşmayın. Yoksa zalimlerden olursunuz.” Derken şeytan, kendilerinden gizlenmiş olan avret yerlerini onlara açmak için kendilerine vesvese verdi ve dedi ki: “Rabbiniz size bu ağacı ancak, melek olmayasınız, ya da (cennette) ebedi kalacaklardan olmayasınız diye yasakladı.” “Şüphesiz ben size öğüt verenlerdenim” diye de onlara yemin etti. Bu sûretle onları kandırarak yasağa sürükledi. Ağaçtan tattıklarında kendilerine avret yerleri göründü. Derhal üzerlerini cennet yapraklarıyla örtmeye başladılar. Rableri onlara, “Ben size bu ağacı yasaklamadım mı? Şeytan size apaçık bir düşmandır, demedim mi?” diye seslendi. Dediler ki: “Rabbimiz! Biz kendimize zulüm ettik. Eğer bizi bağışlamaz ve bize acımazsan mutlaka ziyan edenlerden oluruz.” Allah dedi ki: “Birbirinizin düşmanı olarak inin (oradan). Size yeryüzünde bir zamana kadar yerleşme ve yararlanma vardır.” Allah dedi ki: “Orada yaşayacaksınız, orada öleceksiniz ve oradan (mahşere) çıkarılacaksınız.”


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nishly
    nishly's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2007
    Erkek
    al amele bi tanede benden apaçık yazıyo buna ne dicen

    al sana kehf suresi 50. ayet


    Hani biz meleklere: Âdem'e secde edin, demiştik; İblis hariç olmak üzere, onlar hemen secde ettiler. İBLİS CİNLERDENDİ; Rabbinin emrinden dışarı çıktı. Şimdi siz, beni bırakıp da onu ve onun soyunu mu dost ediniyorsunuz? Oysa onlar sizin düşmanınızdır. Zalimler için bu ne fena bir değişmedir!



    http://www.kuranmeali.com/sureler.asp?meal=diyanet&sureno=18

    bazı arkadaşlar orada yazan iblis cinlerdendi yazısını yanlış anlıyolarlar iblis cinlerle işbirliği yaptı gibisine onlarla beraber aynı safta yer aldı gibisine anlıyolar ama öyle değil eğer öyle bişey olsaydı cinlerin hiç birisinin iman etmemesi gerekirdi ki böyle birşey yok

    cinlerin de iman ettikleri olduğu için olamaz

    ondan sonra diyelim ki eğer şeytan melek olsaydı ;

    1-  melekler nur dan yaratılmışlardır hiç bir şekilde Allah cc. a karşı gelme yetenekleri yoktur kesinlikle erkeklik ve dişilik özellikleride yoktur..

    2-  ayettede diyorki Allah cc. onlara iman secde edin dedi diyor eğer şeytan melek olsaydı secde ederdi çünkü zaten aksini bile düşünme yetenekleri yok

    3- şeytan ateşten yaratılmıştır
        cinler ateşten yaratılmıştır öteki
                      öteki özellikleri saymama gerek yok 

    aklı ve düşünme karşılaştırma yeteneği kabiliyeti bunlardan muhakkakki anlar
    zaten o yeteneği olmayanlarda sorgudan muaf oluyolar
                                   the end........
    saygılarımla



                                          




    Ayakkabım yok diye üzülürdüm, Ta ki ayakları olmayan çocuklar görene kadar...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delichoban
    delichoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    Bre 31ci amele dinle bakam burayı :

    Melekler allahın yarattığı günah işleme yeteneği olmayan varlıklardır.Peki iblis melekse nası günah işledi?bide bazı hajılar hocalar iice abartaraqk en yüksek kademeli melekti

    Allahla konuşabiliodu fln diolar..Doğrudur Allahla konuşma rütbesindeydi ama gece gündüz ibadet eden bir cin olduğu için

    bak bakalım kehf suresinde ne dio aç oku amelem kuran orda

    İslamiyet'teki İblis bir melek değil, cindir (Kehf 50) ve dumansız ateşten yaratılmıştır (Araf 12, Sad 76). Cinler, meleklerde olmayan özgür iradeye sahiptirler. Allah yeryüzünde bir halife yaratacağını söylediğinde, melekler O'na yeryüzünde fesat çıkartıp, kan dökecek birini mi yaratmak istediğini sorarlar. Fakat, Âdem'e secde etmeleri istendiğinde secdeye kapanırlar. İblis ise secde etmez. Onun secde etmediğini gören melekler, Allah kendilerini onun gibi yaratmadığı için şükrederler ve bir kez daha secdeye giderler. Müslümanların namazda üst üste iki kez secdeye gitmesi de bu olayı hatırla(t)mak içindir. Bunun ardından, İblis'e neden secde etmediği sorulur. O kendisinin ateşten, Âdem'in ise topraktan yaratıldığı söyler. Tövbe etmeyi seçmez ve cevabına kibir bulaştırır. Kendisini bu duruma düşüren Âdem oğullarını, aynı duruma düşürebilmek için Allah'tan kıyamaet gününe kadar izin ister. Ve o izin kendisine verilir.

    Şeytan genel bir kavramdır. Meleklerden, cinlerden, insanlardan.. vs biri şeytan diye adlandırılabilir. Kelime anlamı kovulmuş, lanetlenmiş ve taşlanmıştır. Mesela, Kur'an'da İblis'in cennetten kovulmasına kadar geçen zamanı anlatan ayetlerde İblis için şeytan kelimesi kullanılmamaktadır. Şeytanlarıyla beraber İblis cennetten kovulduktan sonra, Âdem ve Havva bir şeytanın vesvesesiyle yasak elmanın tadına bakarlar. İblis kovulduğu için zaten cennette değildir ve Kur'an'ın doğrulayıcısı ve tamamlayıcısı olduğu eski ahitte bu şeytanın bir yılan olduğu görülebilir.

    İblis, cennet halkının "tek"liğe en çok inanan ve tapınan bireyidir: Meleklere öğüt verir ve cennet üzerinde secde edilmedik tek bir nokta bırakmadığı için Azazil diye anılır. Âdem için <<Secde et>> denildiğinde, o şöyle der: <<Senden başkasına secde etmem!>> Allah'ın <<Lanetim senin üzerine yağsa bile mi?>> sorusuna da şöyle cevap verir: <<Benim için, bu bir ceza değil. Karşı çıkmamla, senin katıksızlığını onaylıyorum. Aklım seni anlamıyor. Âdem'in sana benzerliği nedir ve ben ki İblis'im, senden farkım nedir?>> Bunları söylerken aslında görkem denizine düşer ve kendi içinde O'na çok yaklaştığı için, özgür iradesininin varlığını unutur. Ona göre secde etmesi gerçekten gerekli olsa, Allah onun secde etmesini sağlayacaktır. Bu yüzden, cennette melekleri iyiliğe yöneltmek yerine, dünyada insanları kötülüğe yöneltmeyi ister. Ateş ile toprağın iki zıt varlık olduğunu ve anlaşamayacaklarını düşünür. "Tek"liği bir anlık kavrayamaz ve inancına kibir düşürür. Ona göre kendisine ceza verilmemiştir. Önceden kendi mutluluğu için Allah'a hizmet ederken, artık Allah için Allah'a hizmet edecektir.

     

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delichoban
    delichoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    hee şmdi amele kalkıp doğru ben yanlş biliomuşum dediğinde vay salak bak bide iddaa etti gibi laf eden olursa ameleme öldürürüm onu burda:D

    insanlar ve fikirler vardır eer bir insan fikrinden kurtulamıosa yanlış olsa bile fikir ona hükmediodur biz fikirlere hükmetmeliyiz fikirlerimizin değişmesi kadar  normal bişi yoktur 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------
    imran268 bunu yazdı:
    -----------------------------

    şyatana Ruhunu satmış olan bir şeytan dah avrdır. lilith. onun dışında

    Şafii elifbasında geçen

    Ebced, hevves, Hütti, keremn, Sahfes, Kareşet, Sehhıs,,,, adlı kişilerin şaytanınm oğlu olduğu söylenmekte. aynı anda

    bu iismler çok büyük 6 komutanında isimleri.

    -----------------------------

    Kökten götünden sallamadı isen, bu konuda genel olarak döküman yazabilir misin ? 


    -----------------------------
    lafına azcık dikkat et. her yazılan sallama deildir. islam hakkında acık biilgin varsa. yada şöle dii hayatında bir kez bile line elifba almışsan aç ta bak. yada birine söle. burda ne yazıor. orda göreceksin o ebcedi :D

    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------
    imran268 bunu yazdı:
    -----------------------------

    şyatana Ruhunu satmış olan bir şeytan dah avrdır. lilith. onun dışında

    Şafii elifbasında geçen

    Ebced, hevves, Hütti, keremn, Sahfes, Kareşet, Sehhıs,,,, adlı kişilerin şaytanınm oğlu olduğu söylenmekte. aynı anda

    bu iismler çok büyük 6 komutanında isimleri.

    -----------------------------

    Kökten götünden sallamadı isen, bu konuda genel olarak döküman yazabilir misin ? 


    -----------------------------
    lafına azcık dikkat et. her yazılan sallama deildir. islam hakkında acık biilgin varsa. yada şöle dii hayatında bir kez bile line elifba almışsan aç ta bak. yada birine söle. burda ne yazıor. orda göreceksin o ebcedi :D

    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
Toplam Hit: 10824 Toplam Mesaj: 37