Shank (2010/ENG/Full/Repack)
-
hacılar oyunda save yok mu??
sabah baya bi oynadım.sonradan oyunu açınca baştan başladı.şimdi 5-6 saattir oynadığım oyun var kapatmaya tırsıyorumn
-
videodaki gibi oynabilceksem indiricem :D
-
Bende oynadım son bölüme kadar geldim sonra bıraktım. :D
Ama güzel oyun oynayacak olan varsa tavsiye ediyorum...
Stres falan da atıyor insan....
-
çizik windowsa geçince deneyem
-
Meraclitus bunu yazdı:
-----------------------------videodaki gibi oynabilceksem indiricem :D
-----------------------------
videodakinden daha hareketli :D -
bende bi çizik atam la herkes güzel güzel demiş merak ettm
-
Harika Bi Oyun..Hele Bide Joystick Varsa tamamdır...Değme Keyfime Hesabı :)
Toplam Hit: 2334 Toplam Mesaj: 18
