folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Siber Saldırı, Savaş Nedeni!



Siber Saldırı, Savaş Nedeni!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    ABD hükümeti, savunma sistemlerine internet üzerinden gelecek saldırıları bundan böyle savaş nedeni saymaya hazırlanıyor. Pentagon’un yeni ‘savaş kitabı’na göre, ABD, gerekli gördüğünde sanal saldırılara, konvansiyonel silahlarıyla misillemede bulunabilir.


    ABD’nin yeni savaş konsepti, hacker müdahelelerini de düşman saldırısı kapsamına alacak. Wall Street Journal Gazetesi’nin haberine göre Amerikan Savunma Bakanlığı Pentagon, ordunun “savaş kitabı”nı güncelleyerek, kendilerine siber saldırıda bulunan kişi ve gruplara karşı, gerektiğinde doğrudan askeri operasyon dahil her türlü karşılığı vermeye izin verecek şekilde genişletiyor. Önümüzdeki ay tamamlanması beklenen yeni savaş kitabı, böylece, hem Pentagon’un kendine ait savunma sistemlerini hem de dışarıdan aldığı savunma hizmetlerini olası çevrimiçi saldırılar konusunda daha korunaklı hale getirecek. Sanal düşmana ekonomik yaptırım uygulanması ya da aynı şekilde internet üzerinden yanıt verilmesi de seçenekler arasında.

    Çin, İran ve Rusya’dan çekiniyorlar

    ABD’nin belirlediği siber saldırı odaklarının birinci sırasında, Çin var. Analistler, Çin’in, internet üzerinden birbirine bağlı federal ağlarda arıza meydana getirebilecek teknolojiye şimdiden ulaştığına inanıyor. Sözgelimi ulusal elektrik hizmetlerinin çökertilmesi gibi, ABD’de gündelik yaşamı son derece olumsuz etkileyebilecek saldırılara maruz kalınması, söz konusu tehditler arasında sayılıyor. ABD ayrıca İran ve Rusya’yı da, siber saldırılar kapsamında büyük tehlikeler olarak tanımlıyor.

    Her türlü misillemeye varız

    ABD Başkanı Barack Obama yönetimi, bu tür saldırıları ne denli ciddiye aldığını, daha önce de ortaya koymuştu. İki hafta önce Beyaz Saray’dan yapılan açıklamada, “Eğer ortaya haklı bir neden çıkarsa, ABD, siber ortamdan gelecek saldırılara karşı, ülkeyi tehdit eden tüm diğer unsurlarda olduğu gibi, her türlü yönteme başvurabilir” denilmiş, bu sözler, siber düşmanların artık, herhangi bir dış düşmanla bir tutulduğuna işaret olarak gösterilmişti.
    Dünyanın en büyük savunma sanayii firmalarından, ABD Ordusu’na doğrudan hizmet veren Lockheed Martin’in enformasyon ağı geçtiğimiz hafta saldırıya uğramış, ortaya çıkan hasarın onarılması konusunda Pentagon da devreye girmek zorunda kalmıştı.

    Yerel Gazeteler


    ne diyon?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Çok komik. Siber saldırıların %90 dan fazlası bireysel yapılan hareketlerdir. Bu olayı "şahıs" yerine "devlet" olarak görürsen, PSN e yapılan saldırılarda olduğu gibi dünyanın dört bir yanındaki hackerların ağzı sulanır diye tahmin ediyorum. Çünkü Rusya, Çin, Kuzey Kore, İran ve hatta İngiltere, Fransa ve Almanya üzerinden yapılabilecek ortak bir siber saldırıda kimi düşman ilân edebilirsin ki?

    Bu daha çok, "Afganistan ve Irak'ı hallettik, sıra kimde olsun acaba" gibisinden bir uygulama gibi geldi...


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    RaNGeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çok komik. Siber saldırıların %90 dan fazlası bireysel yapılan hareketlerdir. Bu olayı "şahıs" yerine "devlet" olarak görürsen, PSN e yapılan saldırılarda olduğu gibi dünyanın dört bir yanındaki hackerların ağzı sulanır diye tahmin ediyorum. Çünkü Rusya, Çin, Kuzey Kore, İran ve hatta İngiltere, Fransa ve Almanya üzerinden yapılabilecek ortak bir siber saldırıda kimi düşman ilân edebilirsin ki?

    Bu daha çok, "Afganistan ve Irak'ı hallettik, sıra kimde olsun acaba" gibisinden bir uygulama gibi geldi...


    -----------------------------

    Katılıyorum. Çoğu Hacker botnet ağı kurarak saldırıyor. Botnet ağında kaç ülkeden milyon bilgisayarlar oluyor.

    Dediğin gibi çoğu saldırılar Bireyseldir. Sanal savaş olduğunu düşünürsek bu demektir ki Hack yeniden aktif olacak. Hack yeniden aktif olması durumunda Hackerlar istediği yeri hackleyebilir. Karman çorman bir şey olacak yani. Diyelim, ABD'nin tüm siteleri hackleniyor yavaştan. Bunu yapansa İran diyelim. ABD Hackerları İran'da gördüğü her web sitesine, banka sistemlerine saldıracaktır. Bu sanal savaştan real savaşa bile dönebilir. :)

    Sen benim banka sistemlerime nasıl girersin al sana atom bombası :)


    ne diyon?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    ABD gönderir Türkiye ye ajanalrını Türkiye deki bir evden saldırır pentagona zarar verdin diye savaş açar.

    Varmı la böyle birşey? Ayrıca ayna bilgisayarlardan saldıranlar ne olacak?


    "bea"
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    abd nin bu mantığı ile yola çıkarsak o zaman bu the bekir gavatı yüzünden her an 3.dünya savaşı çıkabilir :)


    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qertenqelex
    qertenqelex's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2006
    Erkek

    havlayan köpek ısırmaz

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    RaNGeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çok komik. Siber saldırıların %90 dan fazlası bireysel yapılan hareketlerdir. Bu olayı "şahıs" yerine "devlet" olarak görürsen, PSN e yapılan saldırılarda olduğu gibi dünyanın dört bir yanındaki hackerların ağzı sulanır diye tahmin ediyorum. Çünkü Rusya, Çin, Kuzey Kore, İran ve hatta İngiltere, Fransa ve Almanya üzerinden yapılabilecek ortak bir siber saldırıda kimi düşman ilân edebilirsin ki?

    Bu daha çok, "Afganistan ve Irak'ı hallettik, sıra kimde olsun acaba" gibisinden bir uygulama gibi geldi...


    -----------------------------

     

     

    teknoloji hocam bu bilişim çağındayız ve ülkeler bunu koz olarak kullanabilir. silahlar ile vuramayan ülkeler siber saldırlarda bulunabilir bence gayet mantıklı yani. 6. His filmi vardı ipneler bilgisayar ile trafik ışıklarını yönetiyordular süper birşeydi. Yani Abd bu düşünceye şu şekilde sahip olmuştur yani baktı ki böyle saldırılar var ne yaptı göz korkutmak amacıyla böyle bir açıklama yaptı ki kimse ilişmesin. Göt korkusu sanırım


    🥒
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RunAway
    RunAway's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2011
    Erkek

    Gidip ingiltereden abdye saldıralım o zmn birbirlerini yesin itler.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    RunAway bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gidip ingiltereden abdye saldıralım o zmn birbirlerini yesin itler.


    -----------------------------

    it iti ısırmaz hocam.


    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    olayı herkes yanlış çözümlemiş bence..olay şudur: irandan siber saldırı olsada olmasada abd irana saldırmak istediği zaman kendi ağındaki birşeyi çökertecek suçuda iranın üstüne atıp rahatlıkla saldırıya geçebilecek.olay budur...kendi elektirik sistemini çökertecek ardından iran yaptı diyecek gibi...


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Ekerci bunu yazdı:
    -----------------------------

    olayı herkes yanlış çözümlemiş bence..olay şudur: irandan siber saldırı olsada olmasada abd irana saldırmak istediği zaman kendi ağındaki birşeyi çökertecek suçuda iranın üstüne atıp rahatlıkla saldırıya geçebilecek.olay budur...kendi elektirik sistemini çökertecek ardından iran yaptı diyecek gibi...


    -----------------------------

    İran'ında eli armut toplayacak demi ?


    ne diyon?
Toplam Hit: 3058 Toplam Mesaj: 24