Sıcak Üfleyen Klima
-
klima yaz ayında sıcak üflüyor bide ramazan kafa gidiyor artık. sorunu anlatayım klimayı çalıştırıyorum 5dk soğuk üfledikden sonra sıcak üflemeye başlıyorr.içindeki gazı daha yeni sizce neden olabilir
-
kış modunda çalıştırıyor olabilirmisin?
-
Aç-kapa yapmadan 23-24 değerine al, o şekilde çalışsın.
-
yok hocam kumanda ayarlarına hakimim dediğim gibi önce soğuuk veriyor 5 10 dk sonra sıcak üflüyor
-
-
Gazı filan bitmiştir belki, kaç btu,
-
defrosza kalmıştır bir müddet çalışması lazım
-
sıcak üflüyo diye sorun gazdan olacak değil.
filitreden olabilir, motordan olabilir şimdilik bu iki seçenek.
-
dış ünite kapalı bir yerdeyse, örneğin panjuru kapalı bir balkon vs.., yapabilir. bence :/
-
Robinson_Crusoe : gazı yeni basılmış
SeRDaR :gece saat 3 gibi iyi normal çalışıyor hocam öğlen ve akşam çalışmıyor
RockZs :balkon duvarıa asılı önü acık
-
Naruto bunu yazdı
Robinson_Crusoe : gazı yeni basılmış
SeRDaR :gece saat 3 gibi iyi normal çalışıyor hocam öğlen ve akşam çalışmıyor
RockZs :balkon duvarıa asılı önü acık
dış ünitenin fanı dönmüyor olabilir mi?
dış ünitedeki fanın tesir ettiği içteki petekler tıkanmış olabilir mi?
tahminimce üniteye doğrudan güneş vuruyor, ısınıyor ve fan da bir şekilde dolaşımdaki gaza tesir etmediği için petekler de yeterince soğutamıyor..
klimadan da hiç anlamam ama fikir işte..
ayrıca varsa klimayı bi' sıfırlayın, programında bi' hata olmuş olabilir.
RockZs tarafından 05/Tem/15 16:04 tarihinde düzenlenmiştir
