Sıcak Üfleyen Klima

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naruto
    Naruto's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2015
    Erkek

    klima yaz ayında sıcak üflüyor bide ramazan kafa gidiyor  artık. sorunu anlatayım klimayı çalıştırıyorum 5dk soğuk üfledikden sonra sıcak üflemeye başlıyorr.içindeki gazı daha yeni sizce neden olabilir


    la geldik bi fırtına gidiyoruz bi fırtına
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    kış modunda çalıştırıyor olabilirmisin?


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    burhan808
    burhan808's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2008
    Erkek

    Aç-kapa yapmadan 23-24 değerine al, o şekilde çalışsın.


    "O da Senden Razi Dön Rabbine"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naruto
    Naruto's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2015
    Erkek

    yok hocam kumanda ayarlarına hakimim dediğim gibi önce soğuuk veriyor 5  10 dk sonra sıcak üflüyor


    la geldik bi fırtına gidiyoruz bi fırtına
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naruto
    Naruto's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2015
    Erkek

    @burhan808  öyle yapıyorum  aynı şekilde devam ediyor


    la geldik bi fırtına gidiyoruz bi fırtına
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Gazı filan bitmiştir belki, kaç btu,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    defrosza kalmıştır bir müddet çalışması lazım


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    sıcak üflüyo diye sorun gazdan olacak değil. 

    filitreden olabilir, motordan olabilir şimdilik bu iki seçenek. 


    ne diyon?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    dış ünite kapalı bir yerdeyse, örneğin panjuru kapalı bir balkon vs.., yapabilir. bence :/

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naruto
    Naruto's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2015
    Erkek

    Robinson_Crusoe : gazı  yeni basılmış 

    SeRDaR :gece saat 3 gibi  iyi normal çalışıyor hocam öğlen ve akşam çalışmıyor

    RockZs :balkon duvarıa asılı önü acık  


    la geldik bi fırtına gidiyoruz bi fırtına
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek
    Naruto bunu yazdı

    Robinson_Crusoe : gazı  yeni basılmış 

    SeRDaR :gece saat 3 gibi  iyi normal çalışıyor hocam öğlen ve akşam çalışmıyor

    RockZs :balkon duvarıa asılı önü acık  

    dış ünitenin fanı dönmüyor olabilir mi?

    dış ünitedeki fanın tesir ettiği içteki petekler tıkanmış olabilir mi?

    tahminimce üniteye doğrudan güneş vuruyor, ısınıyor ve fan da bir şekilde dolaşımdaki gaza tesir etmediği için petekler de yeterince soğutamıyor..

    klimadan da hiç anlamam ama fikir işte..

    ayrıca varsa klimayı bi' sıfırlayın, programında bi' hata olmuş olabilir.

    RockZs tarafından 05/Tem/15 16:04 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 1656 Toplam Mesaj: 15
klima