Sıcakta ""Ney""Le Rahatlamak İsteyenlere
-
masa başında bile terler olduk cidden çok sıcak rahatlamak isteyenler vardır belki bi tılsım vs müzik dinleyip ney sesiyle soluklanırsınız :)mp3den wma ya dönüşmüş hali 847kb kısa dinleyin diye...
-
çok teşekkürler ya adamı koparıyo dünyadan uçuruyo adeta.. henüz dinlemedim gerçi ama birazdan dinilcem :) öle olduğuna eminim genlde öle oluyo ney..
-
insanın ruhunu dinlendiriyor teşekürler
-
hoja piskolocik değil fiziksel rahatlık istiyos yokmu çare a.q yanıyoz yakında 50 derece olcakmış
-
e-toLqa bunu yazdı:
-----------------------------
hoja piskolocik değil fiziksel rahatlık istiyos yokmu çare a.q yanıyoz yakında 50 derece olcakmış
-----------------------------para varsa klima taktır hoca
-
bi aralar bende ney üflüyordum ama tamamına eremedik işte
-
DinLemekte Yarar Var, Eyw ;)
-
Neyden soğuk havamı çıkıyor :)
-
warsa böle arşiviniz ney sesi olan paylaşırsanız güzel olur mansur ney kız ney
-
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
Neyden soğuk havamı çıkıyor :)
-----------------------------+31
:D
-
saolasın paylaştığın için
Toplam Hit: 1791 Toplam Mesaj: 12
