folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Sifreli Kapı Kilidi(Yardım)



Sifreli Kapı Kilidi(Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fisek
    fisek's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    Sifreli bi apartman giriş kapısı var bu şifreyi nasıl kıra bilirim ? Bide yanlış girilince falan alarm ötüyor diyolar öle bişi var mı bilen var sa yardım !!!!

    Beni hep kavgalarımdan bildiler...Sevdiğim kız, sevdiğimi bilmeyen kız.Yalnız, çaresiz, belimde tabanca. Sevdiğimden, sevdiğim için kaçtım. Kafanı kaldırıp bi Bak !!! Cennette Cehennemde Bu Dünyada... An gelir Izdırap dolar,İsyanlar Başlar ... Ve An gelir Ölmek İstersin... Namluya bir mermi sürüp Kendine veda Edersin... Parmağın Tetikdetir Ama.. O tetik o kadar ağır gelir ki insana.. Çekemezsin !!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wassh
    wassh's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    her apartmanın en az 3 tane girisi vardır bi tek kapı ile takıntılı kalma bence. digerlerini dene.

    cin alinin mına koyam bana bişi olmasın...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Hoca markasına filan baksan nasıl bi olay belki çözebiliriz.

    Veya binanın girişine bi kamera koy. Taşın altına filan sağla. Görüntüyü şifre paneline yönlendir. Gelip giriş yapacaktır biri.

    Sonra görüntüden şifreyi alırsın. Tamamdır.

    Ulan çok gavur filmimi izliyorum nedir : )

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fisek
    fisek's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    tek giriş var ustam :S bayada kalabalık bi yere dönük kapı ... yanlış bişi falan olursa alarm başlarsa ....

    Beni hep kavgalarımdan bildiler...Sevdiğim kız, sevdiğimi bilmeyen kız.Yalnız, çaresiz, belimde tabanca. Sevdiğimden, sevdiğim için kaçtım. Kafanı kaldırıp bi Bak !!! Cennette Cehennemde Bu Dünyada... An gelir Izdırap dolar,İsyanlar Başlar ... Ve An gelir Ölmek İstersin... Namluya bir mermi sürüp Kendine veda Edersin... Parmağın Tetikdetir Ama.. O tetik o kadar ağır gelir ki insana.. Çekemezsin !!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Yoq kameram yok diyorsan, bilgisayarcılara filan git. Optik toz al. Panelin üzerine serp, geç bir köşeye bekle biri gelip giriş yaptıktan sonra, mavi ışık tut panele tıkladığı tuşlar belli olacaktır.

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek

    hacı git bişler sür tükür o panele adam basacağı tuşları siler gerie 4! işlem yapıp bulursun tanıdığın adamsa daha kolay bulursun genelde kolay şiyler olur

     

    ha bu arada ne için lazımdı 


    bu dünyada da öbür dünyada da yanmanın yolu plajdan geçer
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wassh
    wassh's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    hajım bence diger arkadasın dedigide baya mantıklı gavur filmi nei ama ise yarayabilir ^^ ama o sekilde bir kamera nerden bulacaksın?

     

    aklımda bi fikir daha var ama gavur filmlerinden gerekli ekipmanı saglamak baya zor olur sanırım :) bence daha yaratıcı bir sey bulmamız lazım :D ben eve gideyim simdi islerle ugrasmaktan saglıklı dusunemiyorum...


    cin alinin mına koyam bana bişi olmasın...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Tuşları iyice sil üzerine benzin sür adam kapıyı açtıktan sonra mor ışık tut ;)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fisek
    fisek's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    oceans  die film vardı o gurup gibi bişi bulsak iyi olur :D    ne için lazımdı  söliyim ...  bi cocuk var bunlar beni baya kalabalık dövdü ben de evine gidip alıcam cocugu .. ama cocugu normalde bi türlü denkleye miyorum hep evde cocuk .

    Beni hep kavgalarımdan bildiler...Sevdiğim kız, sevdiğimi bilmeyen kız.Yalnız, çaresiz, belimde tabanca. Sevdiğimden, sevdiğim için kaçtım. Kafanı kaldırıp bi Bak !!! Cennette Cehennemde Bu Dünyada... An gelir Izdırap dolar,İsyanlar Başlar ... Ve An gelir Ölmek İstersin... Namluya bir mermi sürüp Kendine veda Edersin... Parmağın Tetikdetir Ama.. O tetik o kadar ağır gelir ki insana.. Çekemezsin !!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
Toplam Hit: 4248 Toplam Mesaj: 19