Sigorta Firması Hakkında Bilgi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rsnalp
    rsnalp's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2016
    Erkek

    Arkadaşlar herkese merhaba geçtiğimiz günlerde bir araba bakıyordum ve 2 gün önce kafama yatan bir araba bulup satın aldım fakat şimdi de şöyle bir problemimiz var :) Benim yaşım 23 aracımda 2001 model zorunlu trafik sigortası yaptıracağım ama sanırım yaştan dolayı fiyatlar çok yüksek çıkıyor sizin önerebileceğiniz bir kurum varmı acaba ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdem358
    erdem358's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Dj Alper sekan iyi çocuk tur o nederse onu yap 


    Yav he he
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    o kazık girecek o yaşta kaçış yok anne babanın üzerine yap yada bir yerden başlayacaksın

    bütün şirketler yüksek verecek sana


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    o kazık girecek o yaşta kaçış yok anne babanın üzerine yap yada bir yerden başlayacaksın

    bütün şirketler yüksek verecek sana

    İşin uzmani konustu her türlü sokacaklar, sigorta yaparken serkan abi ye danis dandik firmadan yaptirirsin. Kaza durumunda araban 3 ay yatar muhattap olmaz 100 fazla ver kaliteli firmadan yaptir 


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rsnalp
    rsnalp's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2016
    Erkek

    Tamam hocam fazla çıkar eyvallahta 3900 diyen var 3900 nedir el insaf ya en uygun söyleyen 2300 diyor

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    rsnalp bunu yazdı

    Tamam hocam fazla çıkar eyvallahta 3900 diyen var 3900 nedir el insaf ya en uygun söyleyen 2300 diyor

    ikametin neresi hocam


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aloryan
    Aloryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Erkek

    Yas 28 annemin ustune yaptim bende pazartesi aldim 560tl cikti sigorta


    Her zaman derim = Bilmemek Ayıp deil Ögrenmemek Ayıp
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aloryan
    Aloryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Erkek
    rsnalp bunu yazdı

    Tamam hocam fazla çıkar eyvallahta 3900 diyen var 3900 nedir el insaf ya en uygun söyleyen 2300 diyor

    Araba kac para merak ettim. Arkadasim araba aldi 7bin tl ye 1500tl sigorta cikti en uygun mecbur verdi


    Her zaman derim = Bilmemek Ayıp deil Ögrenmemek Ayıp
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    bende 2012 aracı almıştım kasım ayında üzerime

    yaş 22 sigorta axa 3000 felan demişti,neova vardı 1700 dediler oda çok dandik felan dediler

    aynı gün annem devrettim aracı 800 liraya yaptırdım


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Aloryan bunu yazdı
    rsnalp bunu yazdı

    Tamam hocam fazla çıkar eyvallahta 3900 diyen var 3900 nedir el insaf ya en uygun söyleyen 2300 diyor

    Araba kac para merak ettim. Arkadasim araba aldi 7bin tl ye 1500tl sigorta cikti en uygun mecbur verdi

    araç değerleri trafik sigortasında ufak çarpandır. en önemli kat sayılar yaş ve ikamettir. Geçmiş kazası varsa en etkeni şöyle sıralayabiliriz

    Hasarsızlık - Yaş - İkamet - araç türü - araç tipi - araç model yılı

    bıktım trafik sigortalarfından tek fiyat olsun bitsin amk kafa hergün hergün yanı muhabbet kafa kaldırmıyo bıktım ya

    seneye kpss girip numaramı değişitip göçüp gidecem amk yada dağa çıkıp orda yaşayacam


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pegasus
    Pegasus's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2005
    Erkek

    bana da 2300 lira çikardilar 850 tl halksigortadan hallettim. koalayda 1300 lira fln cikiyordu 1 hafta sonra 2 ye katladilar. bence bankalarin sigorta sirketlerine sor. yas 25 2012 model araba ilk kez adima kayitli.

Toplam Hit: 2077 Toplam Mesaj: 21
sigorta zorunlu trafik sigortası