Sigorta Yatırımı?
-
arkadaşlar.
sorum şu.
şimdi doğuda öğretmenlik yapan kız arkdaşımı evlilik sebebi iel yanımıza almak için evlenmek ve 1 yıllık sigortanın olması gerekiyor.
ordaki arkdaşlar direk çalışmadan bu para yatıradabiliyorsunuz ya yada başka biryerde çalışıyor göstermek filan bu şekilde oluyor demişler.
ben iktisat okuyorum evlendiğimiz zaman hali hazırda 1 yıllık sigortamın olması için ne yapılabilir?
-
up
-
bildiğim kadarıyla dışardan sigorta yatırımı kalktı ancak bi firmayla anlaşıp onların üstünden yatırabiliosun die biliorum
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
bildiğim kadarıyla dışardan sigorta yatırımı kalktı ancak bi firmayla anlaşıp onların üstünden yatırabiliosun die biliorum
-----------------------------ok o zaman seninde resimlerden gördüğün hatunu 1 yıl sonra istemeye gidiyoruz haydi hayırlısı:)
-
polisler içinde geçerli mi bu ? hane onlardada sark görewi mi ne dalgası var ya ondan oluomus ya ?
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
bildiğim kadarıyla dışardan sigorta yatırımı kalktı ancak bi firmayla anlaşıp onların üstünden yatırabiliosun die biliorum
-----------------------------ok o zaman seninde resimlerden gördüğün hatunu 1 yıl sonra istemeye gidiyoruz haydi hayırlısı:)
-----------------------------oh oh aşık tahribat ,) biri baba olur biri ewlenir biri isteme tarihi belirler ohoo ben ewlencemde anne oluorum die konu açana kadar tüm tbt ewlenir :D
-
mesela ben ssk 2002 girişliyim ama pirim yok banada geçerli olurmu :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
mesela ben ssk 2002 girişliyim ama pirim yok banada geçerli olurmu :)
-----------------------------yok o olmuyo o yasa çıkarken erken emekli olalım diye bende 2004 girişliyim fakat prim yok
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
mesela ben ssk 2002 girişliyim ama pirim yok banada geçerli olurmu :)
-----------------------------yok o olmuyo o yasa çıkarken erken emekli olalım diye bende 2004 girişliyim fakat prim yok
-----------------------------sokacam yasasına bunların :)
-
Eş dolayısı ile atanma olaylarında, memuriyet arandığını duymuştum. Yani senin eşin memur, sende memur olursan ikinizden biri, diğerinin olduğu şehre atanabiliyor. Özel şirketler falan bu olaya dahil değil bildiğim kadarıyla. Bu yönden de bi araştır istersen hocam, yanlış biliyor olabilirim.
-
KroBey bunu yazdı:
-----------------------------
Eş dolayısı ile atanma olaylarında, memuriyet arandığını duymuştum. Yani senin eşin memur, sende memur olursan ikinizden biri, diğerinin olduğu şehre atanabiliyor. Özel şirketler falan bu olaya dahil değil bildiğim kadarıyla. Bu yönden de bi araştır istersen hocam, yanlış biliyor olabilirim.
-----------------------------valla sanırım haklısın gibime geliyor var benimde öyle bir bilgi ama kesin değil:(
