Sigortalı Olmak İçin
-
gharghamel bunu yazdı:
-----------------------------adliyede 3 saat sıra bekliosun sicil kağıdı alıyosun
sonra muhtarlıktan ikametkah alıosun
gerisini bilmiyorum babam halletti
bide 3 tane fotograf gerekio galiba
bence boşver 8 yıl bekle derim, adliyede işkence cekiosun
-----------------------------
babacan seni keklemişler kim sana bu bilgileri söyledi :D sadece işe başlama formu,nüfus cüzdanınnın fotokopisi 2 adette fotoraf :D yeterlidir. -
hmm, tahmin edemeyeceğiniz yerlerde tahmin edemeyeceğiniz tanıdıklarım var, hallederiz ;)
(şakaydı)
-
babam dün gece kimliğpimi filan istedi :|
sigorta yapacakmış bana :|
bugün halletti sanırsam yani 1 günde yapılıyo galibam :S
-
ve işsizlik oranı baya azalmış oldu yaşasın akepe
-
ExcaliburTBT bunu yazdı:
-----------------------------
Hacı var tabi $ansında cezası var anti nin dedii gibi bir asgari ücret hemide brütünden (: 608,40 ytl
-----------------------------5 yıl fazladan çalışmaktansa,650 lira ceza vermeyi göze alırım hocam.
-
ExcaliburTBT bunu yazdı:
-----------------------------
ak sizin ya sizin yüzünüzden bu hafta boyunca 150- 200 tane lavuk u işe soktuk reflexle :B full işe girişle ura$tık ya :/ neyse kurtulduk sizden jajjaa yarın son gün ama inşaat,ihale vb işler haricinde aynı gün işe soku$ olmuor yani 30 nisan da işe girmek için bir gün önceden yani bugün yani 29.04 de işe girişinizi ssk müdürlüklerine vermeniz gerekmekte idi :B
-----------------------------hocam aynen senın dedıgın gıbı ben işe giriş olarak 2 kişi ile ugrastım o da sadece yonlendırdım ama 29 gırıs yapılıp 30 undada ödeme yapılacak yane 1 gun önceden yapılması gerekıyordu zaten 65 - 70 yaşına yaşayacagımız da malum kım öle kim kala demi yaaa yane para gene devlete kaldı hahahahahaha
-
valla ben ığdırdayım bir tane fotoğraf birde kimlk fotokopisini aldım gitti tanıdık bi muşavire verdim onların işini yaptığı coca cola bayisi bi şirkete yazdı beni 2 kağıt verdi götürdük ssk ya oradada tanıdığım bi abime verdim gitti imzalattı geldi 1-2 haftaya kadar sicil numaran evine postalanacaktır dedi biti gitti tüm bunlar 1,5 saat sürdü oda kurumlar arası mesafeden dolayı :) küçük şehir olunca herşey rahat bea
-
yerinizde olsam seseke li olmazdım.
65 yaşında emekli olacağıma olmazdım.
yaşım şu an 21. 4 yıl önce sesekeli oldum. ne işe yarıyor hiçbirşeye.......
-
benm baba da yaptır dediydi :) yaptırmadım.Cunku gerek yok :D
o kadar yaşayabileceğimi sanmıyorum anasını satim :S ölür giderim bi köşede :F
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------benm baba da yaptır dediydi :) yaptırmadım.Cunku gerek yok :D
o kadar yaşayabileceğimi sanmıyorum anasını satim :S ölür giderim bi köşede :F
-----------------------------olay budur :D
