Sınırsız Bedava Elektrik Bulundu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Evet müritler sürekli olarak yılın belli zamanlarında açılan başlığı bu sefer de ben açtım.

    Videoya bi bakın olayın ibneliği nerde?

    hani önceki 3lü prizi kendine takınca ışığının yanması olayı gibi mi?

    sanırım saatlerde yanıyor bu

    tek tanıyabildiğim lm devresi. ondan sonrakiler nedir çalışır mı böle bişi ?

    https://www.facebook.com/video.php?v=660929300645827

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sherlock.
    r10aldinho
    r10aldinho's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2008
    Erkek

    3. Yorumdaki videoyu izledin mi hocam


    İlk batışını ben gördüm güneşin, Gün dönümüne sen yetiştin, Kaptanı benim bu geminin, En son ben çıkarım, Panik etmeyin ___________________________________________________________ iletisim: www.tahribat.com@gmail.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    kesin ip var demiştim ve varmış.

    https://www.youtube.com/watch?v=-poc9JSHoWA

     


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    r10aldinho bunu yazdı

    3. Yorumdaki videoyu izledin mi hocam

    :D


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    böyle bi başlık kullanabildiğin için özgüvenine hayran kaldım


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Bir hışımla açtığın konuyu fake olduğunu anlayınca bir hışımla sildirmeye gidersin artık :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    https://www.youtube.com/watch?v=-poc9JSHoWA
    hipokondriyak tarafından 03/Ara/14 16:33 tarihinde düzenlenmiştir

    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    https://www.youtube.com/watch?v=uXQZokMTiWk

     

    sokoban tarafından 03/Ara/14 16:40 tarihinde düzenlenmiştir

    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacked75
    hacked75's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2012
    Erkek

    https://www.youtube.com/watch?v=V3qF9E_fWCQ Bu biraz daha farklı deneyince tekrar yazarım :)


    İçinizde hâlâ bomba atmasını bilmeyen hayvanlar var.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adeleks
    adeleks's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    adam zaten biliyo olayın fake oldugunu beyler sakin olun. nasıl buna inandığı sonucunu çıkardınız şu mesajdan


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
Toplam Hit: 2658 Toplam Mesaj: 23