Sınırsız Trafik Windows Vps İle Neler Yapılabilir

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Merhabalar , 2x1 gbit portlu Windows vps alacağım plesk panelle beraber , 

    60gb HDD var , 1gb ram falan olacak.

    Aklınıza gelen şunu yap bunu yap diyebileceğiniz bir proje var mı arkadaşlar ? varsa hazırlayıp sunalım millete herkes faydasını görsün :=)

    selam ve dua ile (F)


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    lokasyon?


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    ing rapidsviç mi ne

    muhtemelen 2x1gbit port da olsa 100mbit havuz çıkacak ya neyse :B ucuza kapatıyore.

    CPU ve rami çok kasmıcak neler yapabilirim? direk plesk kursam başka ıvır zıvır gerekirmi hack mack olmasın diye..


    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    schizophrenictr bunu yazdı:
    -----------------------------

    ing rapidsviç mi ne

    muhtemelen 2x1gbit port da olsa 100mbit havuz çıkacak ya neyse :B ucuza kapatıyore.

    CPU ve rami çok kasmıcak neler yapabilirim? direk plesk kursam başka ıvır zıvır gerekirmi hack mack olmasın diye..


    -----------------------------
    antirs kur :|


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    tolgasen bunu yazdı:
    -----------------------------

     


    -----------------------------

     

    aynı sunucuda rapidsiz.com var , konuştum , yetmez cpu dedi :/ :]

    sunucu konusunda destek olcak bi babayiğit yok ki antirs için :D halbuki çok pahalı değil ucuz bişey.. öğrenci adam lise 2 talebesi olunca olmuyo ama : D


    ...said addicted.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    dostum kaça aldın. ucuzsa bende aliyim bi tane :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    açılmıo rapidsiz.com sen aç :D


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    CEO bunu yazdı:
    -----------------------------

    dostum kaça aldın. ucuzsa bende aliyim bi tane :D


    -----------------------------

    512 ramlisi 60 gb hdd falan fişman 25tl ayarlimmi ? 

    performans alamayacağımızdan eminim ama olsn :D


    ...said addicted.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek

    Rapidget 7.1 Pro RevOluTion version kur.reklam al.süper olur.

    mesela:

    http://biggames.site40.net/

    büyük dosya indirmek için birebir.sadece rapid değil diğer direk linkli şeyleri bu siteler ile indiriyorum.misal, bir sitenin şifre var elimde.her an ölebilir.pek fazla kullanamayabilirim.linkleri toplayıp bu siteye atıyorum.şifresini giriyorum.2-3 dakkada 2-3mb ile indiriyo bitiyo hemen.o dosyaları kendi ftp'me atıyorum. işi sağlama almak için.çokda süper oluyo.free host'lar genellikle hesabını siliyo bu scripti yüklediğin zaman.


    bunch of idiots around me, yes everywhere.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    nickneyime bunu yazdı:
    -----------------------------

    Rapidget 7.1 Pro RevOluTion version kur.reklam al.süper olur.

    mesela:

    http://biggames.site40.net/

    büyük dosya indirmek için birebir.sadece rapid değil diğer direk linkli şeyleri bu siteler ile indiriyorum.misal, bir sitenin şifre var elimde.her an ölebilir.pek fazla kullanamayabilirim.linkleri toplayıp bu siteye atıyorum.şifresini giriyorum.2-3 dakkada 2-3mb ile indiriyo bitiyo hemen.o dosyaları kendi ftp'me atıyorum. işi sağlama almak için.çokda süper oluyo.free host'lar genellikle hesabını siliyo bu scripti yüklediğin zaman.


    -----------------------------

    reklam veren yok ki :) rapidshot kullanıyodum..


    ...said addicted.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    nickneyime bunu yazdı:
    -----------------------------

    Rapidget 7.1 Pro RevOluTion version kur.reklam al.süper olur.

    mesela:

    http://biggames.site40.net/

    büyük dosya indirmek için birebir.sadece rapid değil diğer direk linkli şeyleri bu siteler ile indiriyorum.misal, bir sitenin şifre var elimde.her an ölebilir.pek fazla kullanamayabilirim.linkleri toplayıp bu siteye atıyorum.şifresini giriyorum.2-3 dakkada 2-3mb ile indiriyo bitiyo hemen.o dosyaları kendi ftp'me atıyorum. işi sağlama almak için.çokda süper oluyo.free host'lar genellikle hesabını siliyo bu scripti yüklediğin zaman.


    -----------------------------

     

    hoca sende scriptvarsa pm ile yollarmısın acaba?


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
Toplam Hit: 3147 Toplam Mesaj: 18