folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Siren Çakar Lamba



Siren Çakar Lamba

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    o tip zımbırtıları polis söküp kendi araçlarına takıyor..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Amd-x bunu yazdı

    son düzenlemeyle hepsine yasak geldi.

    sadece geçiş üstünlüğü olan resmi araçlara takılır. milletvekili vs bunlarada dabıl izin geldi ( çakar lamba değil, kırmızı ışık emniyet şeridi vs.. )

    hocam hani bi çin ata sözü var :F

    totoya giren şemsiyecik.

     

    http://www.youtube.com/watch?v=FBkPkbZBBOM

    aynen s e yakışıo bunlar diğerleri tıfıl işi olmuş

    o cezaları ödediklerini mi zannediyorsunuz bütün ceza kağıtlarını yırtıp atıyorlar o polisleride başka ile sürmüşlerdir zaten

    siktirmesin kamu vicdanını vicdan mı kalmış amk burası türkiye...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    gecen sene 72 tl ıdı sımdı yaparsan 600 tl ustunde cezası var çakarların

    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek
    DaveReed bunu yazdı
    Amd-x bunu yazdı

    son düzenlemeyle hepsine yasak geldi.

    sadece geçiş üstünlüğü olan resmi araçlara takılır. milletvekili vs bunlarada dabıl izin geldi ( çakar lamba değil, kırmızı ışık emniyet şeridi vs.. )

    hocam hani bi çin ata sözü var :F

    totoya giren şemsiyecik.

     

     

    aynen s e yakışıo bunlar diğerleri tıfıl işi olmuş

    o cezaları ödediklerini mi zannediyorsunuz bütün ceza kağıtlarını yırtıp atıyorlar o polisleride başka ile sürmüşlerdir zaten

    siktirmesin kamu vicdanını vicdan mı kalmış amk burası türkiye...

    Görevini "tam" yapanın ömrü kısa oluyor.


    arbeit macht frei
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    Çakar lamba yasak.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    birgaripaskbestesi
    birgaripaskbestesi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek
    yunusdogan bunu yazdı

    o tip zımbırtıları polis söküp kendi araçlarına takıyor..

    araç üzerinde izinsiz yapılan değişiklikler cezaya sebeptir. ki çakar ve zer denilen megafon takmak izin verilen araçlar dışında yassaktır. aracın bağlanmasına sebep olur o üzerindeki aksesuarlar çıkartılıncaya kadar. sonrasında o aksesuarlar adli emanate bırakılır. kimse alıpta polis arabasına takamaz suç teşkil eder.

    Aksaray tarafında bu ürünleri satan bir çok yer var, satmak serbest ama takmak suçtr.


    gariplikten arta kalan zamanların yüksündürdüğü bir yalnızlık benimkisi... http://www.gezgin.web.tr
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaRdUcK
    BaRdUcK's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    Valilik ve emniyet md. onaylı bir yazın yok ise hiç deneme derim. Cezası büyük çok uğraşırsın


    imza mimza yok !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vesselam
    vesselam's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek

    Tff baskani tup kafa ceza yemisti yanlis hatirlamiyosam

     


    Telegram @WVesselam
Toplam Hit: 3350 Toplam Mesaj: 19