Şirket İçin To-Do-List Önerisi?
-
to do beyin :)
aklima yazip hallediyorum herseyi valla
-
demirci bunu yazdı
to do beyin :)
aklima yazip hallediyorum herseyi valla
beyin bedava da 10 calisan oldugunda hepsine paylastiracak kadar varsa sorun yok.
-
rakkoc bunu yazdıdemirci bunu yazdı
to do beyin :)
aklima yazip hallediyorum herseyi valla
beyin bedava da 10 calisan oldugunda hepsine paylastiracak kadar varsa sorun y
cok guzel, 10 kisiyi senkronize bir sekilde calistorabilecek bir uygulama onerin var mi? hem pc hem telefon :)
kolay gwlsin
-
Uygulamanın adı Suru, iOS'ta kullanıyorum. Google Play sürümü var mı emin değilim.
Uygulama ücretsiz. 100'lerce To-Do List, Maker, Creater, Organisator vb. arasında tek sevdiğim.
Kategorilere izin veriyor, alt kategori oluşturabiliyorsun. En güzel yanıda Facebook senkronizasyonu. Hesabı Facebook Account'a bağladığında veriler bulutta saklanıyor.
10-20-30 kişi fark etmez, ortak bir Facebook hesabı açıp, uygulamayı telefona kurup, her telefona bu Facebook hesabı tanımlandığı zaman, senkronizasyon had safhada olur.
-
Bitrix24 ile sorununu çözebilirsin, cloud da 12 kişiye kadar ücretsiz kullanabiliyorsun.
-
Kullanmadı ama inceledim. Google keep çok sağlam. Bence denemelisin.
-
Bence trello ya da asana.
-
şöyle 2-3 kişilik ücretsiz ama güzel versiyonları yok mu bunların?
-
wunderlistte fena degil
-
asana kullanıyoruz memnunuz.