folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Şişmanlık Üzerine Bir Yazı



Şişmanlık Üzerine Bir Yazı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek
    sRcN bunu yazdı
    piiiranha9242 bunu yazdı

    Telden yaziyom 

    Hoca bende sismanim 180 boy 115 kg adamim cocuklugum kilomla alay edenleri hasamat etmekle gecti

    Ilk okulda nakavt edmedik kimse kalmadi kizlari bile patakladim bi daha da  cevremde ne alay eden oldu

    ne gote bakan oldu yani kendimi zorla 1.sinif vatandas sttatusune yerlestrttim sayginlik kazandim ve simdi mutluyum

    Yeniden dogmus gibiyim toplum icinde 2. Sinif insan olmak kotu birseymis onu da gormus oldum :D

    tek eksigim manita yok 

    acaba manita neden yok buna odaklanmak gerek :) saygınlık zorla kazanılmaz zorla kazanılan saygınlık maskesi altında başka şeylerdir. Saygınlık kendiliğinden kişiliğinin getirdiğinden olur. Pataklama falan olayına gelince hiç girmicem o olaya :) Boğazı tutmak çok mu zor yaa... Başka bi kilo konusunda yazmıştım bende kilolu olduğum dönemler oldu 186/92 ama istemek önemli veren veriyor...

      Tabikide hocam o kısmı espirisine yazdım ama kilom nedeni ile çok kavga ettiğim kısım doğru acımasızca alay ediliyordu ama

    Hayatımda 10 kilo 20 kilo verip aldığım dönemler oldu. Spor yaptım ve beslenme alışkanlıklarını değiştirdim  85 90 kilo aralığına kadar

    indim fitnes salonuna gittim, fit kaslı bir vücuda sahip oldum çakı gibi gezdim İzmir sokaklarında üniye hazırlık için gittiğim dönemler de

    dershaneden kızlarla sarmaş dolaş gezdim aşk meşk, sevgili olayına girdim girdim çıktım

    Şimdi Konya'dayım tekrar kilo aldım adamın kanı kaynamıyo burda hava soğuk üşüym amk :D


    ..Morali hep bozuk olan insan..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    coLin bunu yazdı
    DevilKingtr bunu yazdı
    Daniel-Koo bunu yazdı
    DevilKingtr bunu yazdı

    şişmanım mutluyum, can boğazdan gelir yiyin amına goyum

    hacıt öyle diyonda seni şöyle alsak? www.gencvefit.com 

    hoca irade lazım 20 kere spora başladım 20 kere bıraktım :(

    Ben de sigarayı bırakamama adına senin gibi düşünüyordum. Ta ki; kendimi nefes darlığından acile zar zor atışıma kadar.

    Kısaca sen de yumurta kapıya dayanana kadar kendini bu söz ile kandırmaya devam et :) Bir gün gelecek seve seve değil sike sike yapacaksın o rejimi :D

    Gün de 3 paket içen ben 2 yıldır içmiyorum şimdi :)

    Yuh! Günde 3 paket sigarayla buharlı tren çalışır lan ne yaptın.

    krypt tarafından 17/Şub/14 15:11 tarihinde düzenlenmiştir

    while (1<2)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    metalkolik
    metalkolik's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    yani bnde kiloluyum çok olmasada bi 10 kilo fazlam var, oda şu sıralar iş yoğunlundan dolayı antremanlara gitmediğim için ve  her akşam mesaiye kalıp yemek yediğimden kaynaklanıyor. geçen sene 5 ayda 11 kilo verdim rahat bir şekilde. iş yoğunluğu bittiğinde yine başlarım yine veririm. hiçte ole kiloluyum diye dalga geçip güleni görmedim. üstelik baktın dalga geçiolar, az ye ulan sende herşey senin elinde

     

    İlla birinin seni tetiklemesimi lazim. http://www.gazetea24.com/haber/azimli-hemsire-41-kilo-verdi_23553607.html

     


    metal, bir müzik türü değildir bir yaşam tarzıdır, bırak seni yönlendirsin.
Toplam Hit: 3150 Toplam Mesaj: 24