Şişmanlık Üzerine Bir Yazı
-
sRcN bunu yazdıpiiiranha9242 bunu yazdı
Telden yaziyom
Hoca bende sismanim 180 boy 115 kg adamim cocuklugum kilomla alay edenleri hasamat etmekle gecti
Ilk okulda nakavt edmedik kimse kalmadi kizlari bile patakladim bi daha da cevremde ne alay eden oldu
ne gote bakan oldu yani kendimi zorla 1.sinif vatandas sttatusune yerlestrttim sayginlik kazandim ve simdi mutluyum
Yeniden dogmus gibiyim toplum icinde 2. Sinif insan olmak kotu birseymis onu da gormus oldum :D
tek eksigim manita yok
acaba manita neden yok buna odaklanmak gerek :) saygınlık zorla kazanılmaz zorla kazanılan saygınlık maskesi altında başka şeylerdir. Saygınlık kendiliğinden kişiliğinin getirdiğinden olur. Pataklama falan olayına gelince hiç girmicem o olaya :) Boğazı tutmak çok mu zor yaa... Başka bi kilo konusunda yazmıştım bende kilolu olduğum dönemler oldu 186/92 ama istemek önemli veren veriyor...
Tabikide hocam o kısmı espirisine yazdım ama kilom nedeni ile çok kavga ettiğim kısım doğru acımasızca alay ediliyordu ama
Hayatımda 10 kilo 20 kilo verip aldığım dönemler oldu. Spor yaptım ve beslenme alışkanlıklarını değiştirdim 85 90 kilo aralığına kadar
indim fitnes salonuna gittim, fit kaslı bir vücuda sahip oldum çakı gibi gezdim İzmir sokaklarında üniye hazırlık için gittiğim dönemler de
dershaneden kızlarla sarmaş dolaş gezdim aşk meşk, sevgili olayına girdim girdim çıktım
Şimdi Konya'dayım tekrar kilo aldım adamın kanı kaynamıyo burda hava soğuk üşüym amk :D
-
coLin bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdıDaniel-Koo bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdı
şişmanım mutluyum, can boğazdan gelir yiyin amına goyum
hacıt öyle diyonda seni şöyle alsak? www.gencvefit.com
hoca irade lazım 20 kere spora başladım 20 kere bıraktım :(
Ben de sigarayı bırakamama adına senin gibi düşünüyordum. Ta ki; kendimi nefes darlığından acile zar zor atışıma kadar.
Kısaca sen de yumurta kapıya dayanana kadar kendini bu söz ile kandırmaya devam et :) Bir gün gelecek seve seve değil sike sike yapacaksın o rejimi :D
Gün de 3 paket içen ben 2 yıldır içmiyorum şimdi :)
Yuh! Günde 3 paket sigarayla buharlı tren çalışır lan ne yaptın.
krypt tarafından 17/Şub/14 15:11 tarihinde düzenlenmiştir -
yani bnde kiloluyum çok olmasada bi 10 kilo fazlam var, oda şu sıralar iş yoğunlundan dolayı antremanlara gitmediğim için ve her akşam mesaiye kalıp yemek yediğimden kaynaklanıyor. geçen sene 5 ayda 11 kilo verdim rahat bir şekilde. iş yoğunluğu bittiğinde yine başlarım yine veririm. hiçte ole kiloluyum diye dalga geçip güleni görmedim. üstelik baktın dalga geçiolar, az ye ulan sende herşey senin elinde
İlla birinin seni tetiklemesimi lazim. http://www.gazetea24.com/haber/azimli-hemsire-41-kilo-verdi_23553607.html
