Site Yapımı?
-
arkadaşlar site yapmaya başlamayı düşünüyorum çok sorunla karşılaşacagımı düşünerek hepsini tek başlıkta sorıyım dedim 2. mesajıda alıyorum orada soruları sorar cevap bulduklarıma tik koyarım diyorum..
-
1)domain ismi alıcam hangi firmadan alırsam o firmayla devam etmek zorundamıyım?
2)sizce nerden satın alayım?
IHS de karar kıldık.. 3).ca uzantılı olsa ne olur
.com .net .org un populerliği daha fazla -
sana tavsiyem türkçe destekli bi domain almaman. çünkü türkiye dışından bir yerden girilemiyo diye biliyorum o zaman
-
CEO bunu yazdı:
-----------------------------
sana tavsiyem türkçe destekli bi domain almaman. çünkü türkiye dışından bir yerden girilemiyo diye biliyorum o zaman
-----------------------------peki .ca uzantılı olsa olurmu?
-
edit:
-
arkadaş.ca gibi bişey düşünüyosun sanırım.
olmaz. ben olsam girmem.
com - net - org - biz - tv. Bunlara daha çok girilir. -
hımm teşekkür ederim ozmn isim değiştircem peki nerden alıyım
-
Müritlerden biri satıyodu. sanırım BuZuL du. Ondan al bence. İllaha büyük bi firmadan alcam diyosan
kebirhost.com/ hostcini.com/ hostgator.com/ -
host için buzul a pm attım zaten domain ismini nerden alayım?
-
araştır hocam sormakla sonu gelmiyor bu işin.
-
MinervaL bunu yazdı:
-----------------------------
araştır hocam sormakla sonu gelmiyor bu işin.
-----------------------------sorduğum herşeyi araştırıyorum zaten ilkin önüme daha iyi bir seçenek çıkarmı çıkmazmı onu değerlendiriyorum
