Sitede Türkçe Karakter Sorunu (Linux Kullanıyorum)
-
hazır konu açılmışken bende sorim benimde problemim var.
php de iletişim formu hazırlıyodumda charset latin5 yapınca gönderilen maillerdeki karakterlerde sorun olmuyo ama sitedekiler kayıyo utf8 yapınca sayfa düzeliyo maildeki karakterler yamuluyo
napim ?
-
aziz2724 bunu yazdı:
-----------------------------hazır konu açılmışken bende sorim benimde problemim var.
php de iletişim formu hazırlıyodumda charset latin5 yapınca gönderilen maillerdeki karakterlerde sorun olmuyo ama sitedekiler kayıyo utf8 yapınca sayfa düzeliyo maildeki karakterler yamuluyo
napim ?
-----------------------------hocam cp 1254 denedin mi ?
-
denedim mail düzgün ama sitede hata var
Toplam Hit: 2107 Toplam Mesaj: 14
