Sitede Yeni Düzenleme :)
-
Üyelerin profil kısımlarını köküyle değiştirdik...
Artık imza ekle tuşuda yok mecbur ekliyeceksiniz..
Yeni konu acma konu editleme yeni mesaj atma mesaj editleme kısımlarıda sıfırlandı.
En kısa zamandada firefox işini çözecez işte..
Holyle birlikte sabahtan beriçalışıyoruz...
-
imzama userbar ekliyebilecekmiyim yani ? :Pp
-
profil öz geçmiş gibi olmuş amk :)
-
rene abi profil'deki resim üst tarafta olsa daha güzel olcak gerisi süper olmuş:)
-
Bir de üyenin açtığı başlıklar veya son mesaj attığı başlıklara tıklandığında neden yeni pencerede açılıyor?
-
Senimi kıracaz resmi üste aldım...
Aynı penceredemi acılsın? Kolaylık olur die yaptım..
-
profil guzel olmu$
-
Elinize saglik yeni hali daha güzel olmus ((:
-
GLaDio bunu yazdı:
profil guzel olmu$
Neyimiz kötüki gladio? -
yaw bırakın bu işleri rene :D nerde bizim yeni portal sen onu söyle.Yoksa oı iş yattı mı ?Bu foruma devam ediyorsunuz.Ayrıca herşey süperde şu forumda smile ve yazı renklendirme oynama işine hastayım kıl oluyorum yaw.
Ellerinize sağlık neden msnden yazdığım yazı 3 saat sonra cevap lanıyor anladım :D Bu aralar kimse yok zaten decayı zor buluyorum sen desen ucmuşsun anttiky yok dedim ne oluyoruz.
Edit:Ayrıca şu üyelik bilgislerini düzenle sayfasını dğeiştirseniz çok daha iyi olacak.
-
walla abü siz bence v10 u cıkartmama için bize böle şirinlik yapıyonuz gibi geliyor :D:D şu firefox olayınıda hallettinizmi oaly çözülecek yavv walla deli oldum firefoxdan bak ieden cvp yaz ne manyuaklık ::D profil güzel olmuş süper hatttaaaa
