Sitem Neden Hit Almıyor
-
hocam düşmez de , hadi bu siteye işim düştü diyelim.
girdiğim gibi çıkarım , tasarımın çok kötü başta , logon bile yok 90ların başlarında yapılan kıytırık sitelere benziyor
kırmak için söylemiyorum yanlış anlama , eleştiriyorum ki geliştiresin. İşi düşen bi kaç saniye içinde ihtiyacı olanı alır kaçar , siten çık benden diye bağırıyor...
severim seni...
-
site sahiplerini konuda görünce,
konu sahibinin affına sığınarak, benim de site almak üzere açtığım konuyu paylaşayım,
halen ihtiyaç var: https://www.tahribat.com/forum/alinik-ya-da-reklam-alanlarini-kiralamalik-organik-235908
