Sitem Neden Hit Almıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    hocam düşmez de , hadi bu siteye işim düştü diyelim.

    girdiğim gibi çıkarım , tasarımın çok kötü başta , logon bile yok 90ların başlarında yapılan kıytırık sitelere benziyor

    kırmak için söylemiyorum yanlış anlama , eleştiriyorum ki geliştiresin. İşi düşen bi kaç saniye içinde ihtiyacı olanı alır kaçar , siten çık benden diye bağırıyor...

    severim seni...


    Anarsistherif...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saatci
    muaythaist
    muaythaist's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2012
    Erkek

    site sahiplerini konuda görünce,

    konu sahibinin affına sığınarak, benim de site almak üzere açtığım konuyu paylaşayım,

    halen ihtiyaç var: https://www.tahribat.com/forum/alinik-ya-da-reklam-alanlarini-kiralamalik-organik-235908


    Ali Asaf & Elif Dua & Zeynep Sena & Ayşe Zehra'nın Babası
Toplam Hit: 2642 Toplam Mesaj: 13
site