Sitenin Yazı Stili
-
stil mi değişti değişik geldi gozume
@: konuları doğru yere açın
-
igrenc geldi :/
-
gözlerim 2 numara daha büyüdü :|
-
çok fena gözümü alıyor yazı tipi eskisi daha iyiydi rene abü duy sesimizi eski fontu isterük :Ç
-
yazı tipi?
arkadaşlar sorun bendemi? tahribat'a tıkladım yazı tipi degişmiş eski hali daha güzeldi zor okunuyor yazılar.
tam başlık açıyordum:) bir kontrol ediyim dedim sen açmışsın:)
-
yok yok bence gayet hos oldu :) arada degisiklik iidir :) sadece gorunus degisti arkadaslar mantık ve icerik aynı :) ellerine saglık rene hocam :)
-
sorun bende sanıyodum ff nin ayarlarıyla oynuodum meğer .... :)
-
Eyvah kör oldum!!
Bende hiç bi değişiklık yok
-
eskisi daha iyiydi aslında.
-
bence de eski hali daha iyiydi gözleri yoruyor sanki bu yazı fontu
-
evet garip geldi.. Comic Sans MS bu daha mı iyi olur... :P
Toplam Hit: 3728 Toplam Mesaj: 30
