folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder ‘’Siz Kimi Kandırıyorsunuz!’’



‘’Siz Kimi Kandırıyorsunuz!’’

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lethe01
    lethe01's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2007
    Erkek

    "Eğitimdir ki, bir ulusu ya hür, bağımsız, şanlı, yüksek bir toplum halinde yaşatır, ya da bir ulusu esaret ve sefalete terkeder."  M. Kemal ATATÜRK

    ve ayrıca 1982 Anayasası’nın 42. maddesine göre, “Kimse eğitim ve öğrenim hakkından yoksun bırakılamaz”. Aynı ifade Avrupa İnsan Hakları Sözleşmesi’nin Ek 1. Protokolün 2. maddesinde yer almaktadır. Burada “Hiç kimse eğitim hakkından yoksun bırakılamaz” denilmektedir.

    buyrun biri Ata'mızın sözü diğeri anasaya bu gerizekalı adam hakkında yorumu siz yapın


    bknz: http://www.ilkimwebtasarim.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    @hope_siz

    olayin ozunu kavrayamamissin. adam egitim hakkini elinden alin, okutmayin cocuklarinizi, eslerinizi demiyor.

    aksine Hasan Pulur genclerin okumasinda gelismesinden yana olan biri kisidir, kaldi ki hangi yazar onu okutmayin bunu okutmayin diyebilme hakki var ?

    adamin anlatmaya calistigi siyasetciler cikiyor "turban okuyana ozgurluk turbanlilar okusun bu ulkenin onunu kapatmaya calisiyorsunuz ulke sizin yuzunuzden gelismiyor" diyenlere

    sizin esiniz kiziniz bayan akrabalariniz okudu onlari neden simdi calismalarina bu ulkeye katkida bulunmalarina fayda saglamadiniz diye soruyor

    isin ozu bu

     


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lethe01
    lethe01's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2007
    Erkek

    hocam ben diyorum ki okumak haktır, ama çalışmak hak değildir. ister çalışır ister çalışmaz, kendi ailemden örnek vereyim annem üniversite mezunu ama çalışmıyor, niye kendi tercihi, bi tayyip kadar zengin değiliz, 2-3 tane evimiz yok, ama çalışmıyor, adam demişki 'Sanki başörtülü kızları çalıştırıyorlar da!' annem üni bitirince bekarmış ve çalışmama kararını da kendi almış, ben kendi eğitimimi tamamladım fakat para kazanmak istemiyorum diyor ki annemlerin tarafında kapalı biri de yoktur, hani kimisinin düşünceniz de kapalı olunca üni bitirir ama  çalışmaz diye tabir üretmişler ya hani o bakımdan. ve tanıdığım bi çok kişide var, eşi albay karısıda üni mezunu yine çalışmıyor. tercih meselesi, kimse yadırgayamaz demek istedim.

    +

    konu önceden verilmişti, kiltlenip silinmesi gerekmez mi?


    bknz: http://www.ilkimwebtasarim.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek
    bu haberi kac kere okuyacagiz..

    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek
    ben bir gariplik göremiyorum kızların okuyupta sonradan calısmamasında. üniversite okumak sadece okugu işi yapmak anlamına gelmiyorki. calısmasa bile kendini gelistirse ve kendi birikimini çocuklarına aktarsa yine yeter. illa calısması gerekmez bence.

    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimist_98
    pesimist_98's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek
    kardeşim madem bi an önce bi kocaya gidip evleniceksin zengin birisini bulucaksın neden üniversitede türban takıp kendini hayattan ve üniversite ortamından soyutluyorsun ki nasıl olsa zengin bi kocayla evleniceksin okumanın alemi bile yok bence aslında bunların hepsi zorla Türk vatandaşlarına birer msj dır ama bizde anlayan da war anlamayanda war :(

    İmzaya Gerek Yok Adım Yeter..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek
    başörtüsü takan birisi neden hayattan ve üniversite ortamından soyutlansınki. ayrıca ne kadar çok üniversite okuyan artarsa kültür seviyesi ona göre yükselebilir. ve toplumun kalitesi artar değil mi her kötülüğün başı cahilliktir. mutlaka ki mesleklerini yapmasalar bile birgün kendilerine ve vatanlarına yarar sağlayacak iş yapabilirler. ayrıca o vermek istedikleri mesajıda kimin ne için vermek istediklerinide çogu insandan daha iyi biliyorum merak etme

    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaPTiXX
    CaPTiXX's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    pesimist_98 bunu yazdı:
    -----------------------------
    kardeşim madem bi an önce bi kocaya gidip evleniceksin zengin birisini bulucaksın neden üniversitede türban takıp kendini hayattan ve üniversite ortamından soyutluyorsun ki nasıl olsa zengin bi kocayla evleniceksin okumanın alemi bile yok bence aslında bunların hepsi zorla Türk vatandaşlarına birer msj dır ama bizde anlayan da war anlamayanda war :(
    -----------------------------

    kimsenin kendini hayattan ordan burdan soyutladığı yok arkadaş..böle konuşarak kendi gözünüzde soyutluyosunuz sadece..kendi fikirlerinizin doğruluk payına kendiniz karar veremezsiniz..yani soyutlandığı falan yok..illada soyutlancak varsa %98inin dini bellidir..rahat olun..


    Hakanlar Hakanı, Sultanlar Sultanı Cennetmekan II.Abdulhamid Han..
Toplam Hit: 4000 Toplam Mesaj: 19