Sizce Bu Ekran Kartı İşimi Görürmü?
-
512/1 GB GECUBE X1650 (128BİT) VGA 16X
yeni çıkan oyunlarda felan problem çıkarırmı?
sanırım ramle işlemciyi de söylemek zorundayım.
2gb kingston 800mhz
3.0 ghz intel core2duo 6mb cache bellek 1333 mhz.
-
bence iyi değil
kaç $ ?
-
o kadar iyi bi ekran kartı değill
sadece oyunları açmaya yarıyorr
biraz daha iyisini arayıp bulabilirsin.
x1950lere bak.
-
medieval 2 tw gibi oyunları rahatlıkla oynatırmı?
-
pessimist bunu yazdı:
-----------------------------bence iyi değil
kaç $ ?
-----------------------------63$ yanılmıyorsam.
-
GForce 8600GT al
-
soruma hala cevap alamadım.medieval 2 tw gibi oyunları rahatlıkla oynatabilirmi.
-
bilie_jean bunu yazdı:
-----------------------------
soruma hala cevap alamadım.medieval 2 tw gibi oyunları rahatlıkla oynatabilirmi.
-----------------------------çok rahat oynatır
-
256 bit bi kart al bnce kaç mb ram oldugu onemli degil cekirdek veri hızlarını flnda yazsaydn ama o makineye 256 bit bi kart al en azından ram in yüksekligine aldanıp fos kartlar alma.. kartı incelemedm ve modelinide tanımıorm o yüzden emin diilim ama iyi bi kartın en az 256 bit olması lazm
-
arkadaşlar daha öneriniz yokmu yakında alıyorum bilgisayarı.
ekran kartına iyideğil dediniz.başka ekran kartlarından önerilerinizi bekliyorum.
aslında medieval 2,pes 2008 gibi oyunları rahat oynatsa bana yeter.
benim dediğim kartın fiyatı baya uygun geldi.
ama çok sorun çıkaracaksa(reset,oyundan atma gibi) almiyim.
-
cLust3R bunu yazdı:
-----------------------------
256 bit bi kart al bnce kaç mb ram oldugu onemli degil cekirdek veri hızlarını flnda yazsaydn ama o makineye 256 bit bi kart al en azından ram in yüksekligine aldanıp fos kartlar alma.. kartı incelemedm ve modelinide tanımıorm o yüzden emin diilim ama iyi bi kartın en az 256 bit olması lazm
-----------------------------GForce 8600GT işimi görürmü sence hacı.
bu arada kartı inceleyerek yapacağın yorumları bekliyorum.
