Sizce Bu Norma Bişeymi?? :(
-
arkadaşlar internetteki giden gelen paketlerim benim neden böyle hayır virüs desek hadi daha yeni format attım .. ama pcyi aldım alalı böyle yani bu değerlerde giden gelen paketleri..
sizce sorun nerde benim pcde
[img]http://img401.imageshack.us/img401/5978/buneyasd1.jpg[/img]
-
ee ne bekliosun hoca???
oradan bişi anlaşılmaz sen takma kafana normal sistem :)
bu sayfayı acmak istediğinde senin bilgisayarın 10 paket yollar, tahribat serverı sana 300 paket yollar... Makinan herhangi bir server uygulaması calıştırmıyorsa, gelen paketler genellikle giden paketlerden cok daha azdır...
-
saolasın teşekkürler.. yani bişey yapmadan gelen paketlerin bu kadar yüksek olması beni endişelendiriyorda.. daha ay başından 5 gün geçmiş benim kota 1,5 gblarda ...
-
100.0 Mbps ebesinin .... :D alla alla oha ya:D
o hız benden olsun nasaya rakip olur uzaya çıkarım:D
-
ZaYGo bunu yazdı:
-----------------------------100.0 Mbps ebesinin .... :D alla alla oha ya:D
o hız benden olsun nasaya rakip olur uzaya çıkarım:D
-----------------------------
hocam merak ettim seninkinde kac yazıyo? -
ZaYGo bunu yazdı:
-----------------------------100.0 Mbps ebesinin .... :D alla alla oha ya:D
o hız benden olsun nasaya rakip olur uzaya çıkarım:D
-----------------------------
:)
hocam o hiz ethernet kartinin standart verisi zaten sabittir yani 10/100 Mbit.
mantigi ise 100 Mbit e kadar cikisli olan interneti desteklemesi.
yoksa adsl in hiziyla alakasi uzaktan yakindan yok. -
1 saatte o kadarı fazla değilmi naptın sen öyle?
benimki 4 saattir açık online oyunda oynadım, downloadda yaptım yaklaşık 450 mblık ama benimkiler daha az?
http://img50.imageshack.us/img50/5074/adszhf9.jpg
-
SWAT bunu yazdı:
-----------------------------
ZaYGo bunu yazdı:
-----------------------------100.0 Mbps ebesinin .... :D alla alla oha ya:D
o hız benden olsun nasaya rakip olur uzaya çıkarım:D
-----------------------------
hocam merak ettim seninkinde kac yazıyo?
-----------------------------bende 1.0 Mbps yazıo.
http://img210.imageshack.us/img210/8650/adslcomeonbabyys3.png
-
hacı snn modem usbdir ondan 1 mb yazar bnm usb modem varkende 1 mb yazıodu
http://img66.imageshack.us/img66/7066/muhahaz2.jpg bu arada bnmki kopmuş :D
-
tuncaxxz bunu yazdı:
-----------------------------hacı snn modem usbdir ondan 1 mb yazar bnm usb modem varkende 1 mb yazıodu
http://img66.imageshack.us/img66/7066/muhahaz2.jpg bu arada bnmki kopmuş :D
-----------------------------zaten benimki USB ve doğru gösteriyor.TT 1 megabayt(1024 KB) dedi:D Benim modemde öle gösteriyor. USB Modem 4 Life =)))
-
hocam bana bakarsan normal birşey değil bu !
