Sizce En İyi Firewall

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    s.a hocalar.
    firewall seçimi konusunda kararsız kaldım.
    outpost kullandım memnundum ama türkçe desteği olmaması bir eksiydi bide çıkan dns isterklerinde daha doğrusu ağ bağlantısı isteklerinde giden ip yi veya siteyi göstermiyordu.
    comodo kullanıyorum şimdi o ağ bağlantısı isteyenlerde hiç uyarı vermiyor.
    zone alarm indiriyorum daha test etmedim
    kerioyada çok iyi diyolar ya outpost ya kerio diyolar ama kararsız kaldım. sizce zone alarm extreme mi.
    outpost mu
    kerio mu. profesyonel kullanım için olacaktır basit firewallardan bahsetmiyorum :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek

    2 yıldır outpost kullanıyordum ve gayet memnumdum fakat artık lisans sorunu var :)

    outpost iyidir, stabil çalışır sistemi yormaz ve güven verir. kerio yu hiç denemedim. şuan comodo kullanıyorum. port konusunda iyi denebilir fakat program kontrolü, sistem izleyicisi outpost un yanına bile yaklaşamaz.


    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    Comodo Firewall

    G D davranışları :

    x Güvenli Kip

    X Güvenli Uygulamalar İçin Kural oluştur

    x Uyarı Ayarları ; Çok Yüksek

    x Alttakilerin Hepsi Tikli

    x Gelişmiş ; Sondaki tik hariç hepsi işaretli

     

    Savunma

    x Güvenli Uygulamalar İçin Kural

    x Güvenli Kip

    x Yürütme Denetimi Etkin Hepsi Tikli : Kısmen Kısıtlı

    x Sandbox Etkin Hepsi Tikli

    x İzleyici Hepsi Tikli

     

    Not : Comodo Testlerde Outpost un eline vermiştir :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THE_MILLER
    THE_MILLER's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2009
    Erkek

    http://professionalsecurity.blogspot.com/2009/11/karslastrmal-firewall-guvenlik-duvar.html


    Türkiye'nin geleceği çelikten yoğruluyor; belki biz olmayacağız ama bu çelik aldığı suyu unutmayacak.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    THE_MILLER bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://professionalsecurity.blogspot.com/2009/11/karslastrmal-firewall-guvenlik-duvar.html


    -----------------------------
    bu testlerde kaspersky internet security outpostu geçmiş testler tamamen saçmalık geldi. bi defa outpost her halükarda comododan iyi. ben zone alarm outpost ve kerio falan onları çok iyi diye biliyorum bunlar arasında seçim yapamadım
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Orada belirtilen testler güvenilir testlerdir.Aklıma o testi yapan site gelmedi gelince yazarım resimlerinden anladım.

    Comodo Firewall'un HIPS ini kapatırsan tabiki uyarı vermez :)

    Kaspersky üzerinde bulunan Firewall Comodo Firewall ve Online Armor dan sonra gelen en iyi üçüncü firewall'dur.Tabiki şuanlık.

    ZoneAlarm,Kerio zamanında kullanılan artık tozlu raflarda yerini alan programlardır.

    Outpost'da iyidir.Ama Comodo Firewall en iyisidir.

    Programlara uzaktan yapılan 0Day saldırılarında Comodo Firewall dışında tüm firewall programlarının önleyemediği testlerce onaylanmıştır.

    Bu dediğim testler CHIP PCNET gibi parayı bastır birinci ol testleride değil bu arada.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THE_MILLER
    THE_MILLER's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2009
    Erkek

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------
    THE_MILLER bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://professionalsecurity.blogspot.com/2009/11/karslastrmal-firewall-guvenlik-duvar.html


    -----------------------------
    bu testlerde kaspersky internet security outpostu geçmiş testler tamamen saçmalık geldi. bi defa outpost her halükarda comododan iyi. ben zone alarm outpost ve kerio falan onları çok iyi diye biliyorum bunlar arasında seçim yapamadım

    -----------------------------
    Outpost iyi ama comododan iyi diyorsan senin güvenlik hakkında hiç birşey bilmediğine kanaat veririm.kendi düşüncelerimide konuda belirttim.Ama sen hala 2000 li zamanın 1 numarası olan zone alarma hala süper dersen kerio gibi şu anda comodo ile boy ölçüşemiyecek basitlikteki bir yazılımı ondan üstün tutarsan sana diyeceğim kendin hepsini kur test et begenirsen kullan .


    Türkiye'nin geleceği çelikten yoğruluyor; belki biz olmayacağız ama bu çelik aldığı suyu unutmayacak.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek

    comodo keyscrambler rulzz

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZINDIK
    ZINDIK's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    Zaten kendini koruyorsan ve sıradan ev kullanıcısı isen windows firewall yeterli. Adsl modeminden (adslci olduğunu varsayıyorum) bir ayar verirsen gelen bağlantılar pek sorun olmaz.

    Firewall'ı internette gizlilik, programların oluşturdukları trafiği inceleme yada bulaşan virüslerin dışarıyla iletişime geçmesi gibi konularda kullanacaksan ve amacın test ise;

     

    Online Solutions Security Suite (http://www.online-solutions.ru/files/en/osss_security_suite_1_5.exe

    Malware Defender (sadece 32bit / beleş http://dl.360safe.com/md_setup_en.exe)

    DefenseWall... ve benzer gelişmiş hips+firewalllar.

    +

    gelişmiş analiz araçları (rootkit saptama, işlemler, trafik dinleme)

    ve orta-levıl ingilizce, teknik terimler..

     

    Endişelenmen gereken zararlılar bunlar olsun;

    64bit Windows 7 sürümlerinden kullanıyorsan şimdilik piyasada öyle fazla(bilinen) rootkit/bootkit vs bulunmamakta.

    +Her ne kadar windows 7 imzasız driver(sys/x.*) çalıştırmaya izin vermesede yeni tdss 4 bunu bypass ediyor ve zararlı yazılım herşeyden gizli çalışıyor.

    Detay;http://sunbeltblog.blogspot.com/2010/11/how-tld4-rootkit-gets-around-driver.html

    http://blog.zemana.com/2010/09/sonunda-64-bit-rootkit-geldi.html

     

    Örnek 64bit rootkit= TDL=TDSS=Alureon

    Geniş analizi (kaspersky lab): http://www.securelist.com/en/analysis/204792131/TDSS


    Genel ev kullanımı için fazla şeye gerek yok.(firewall tavsiyem);

    Comodo Internet Security (Yada sadece Comodo Firewall+Favori antivirüsün+ ? )

    Kaspersky Internet Security 2011 (yada benzer Internet security paketleri)

     

    +

    Ha birde keyscrambler'a fazla güvenmeyin :-D

     

    Online firewall test adresleri;

    http://personalfirewall.comodo.com/onlinetest.html

    www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2

    htp://www.auditmypc.com/firewall-test.asp

    ...

     

    (hacihüsrev.gif)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Helyum
    Helyum's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2009
    Erkek

    Kaspersky Workstation (Anti Hacker-Firewall)


    http://www.youtube.com/watch?v=n-O0mSUNVlU
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    arkadaşlar comodo bi dosya internete bağlantı istediğinde sormuyor. ama outpost soruyo dns request diyo ama hangi siteye yada hangi dnsye yada hangi ipye olduğunu gösteremiyor. outpost her halükarda comododan iyi. güvenlik hakkında yeterince bilgim var backdoor analizi videomu izlerseniz az çok fikir sahibi olursunuz zaten. antivirüs değil firewall istiyorum. benim en beğendiğim outposttu ama şimdi key sorunu var.
Toplam Hit: 5580 Toplam Mesaj: 22