

SİZCE HACK NEDİR??????
-
Lord_x_max bunu yazdı:
HACK TARİFİ:
1 ADET AKILLI ADAM
1 ADET BİLGİSAYAR
YANINDA DA 512 GRAM ADSL
mükkemmel bir tarif bence -
hacker değilim ama olmak isterdim çünkü internette kafamı bozan çok adam çıkıyo içimden lan keşke hacker olsanda bunları bi düzsen diyorum ama hayalde kalıyo neyse ...............
-
olum sen onu bunu bırak benımle ırtıbata geç sen benım yazımıda oumuşsundur ne oldu yemedı değilmii olum vazgeç bırak bu işlerı eğer bır ınsan bukemıyeceğı bıleğı opmelı oyle değil mi TAHRIBAT MURITLERI!!!!1
-
a4tech bunu yazdı:
( Halkın kendi kendini yönetmesine hack denir. ) zuhauhauhuaha süper a.k ya :D
muhahah süpersin a4tech
-
bence hack reeldeki hırsızlığın sanaldaki adıdır. Biliyorum belki çok tepki vereceksiniz ama bu benim görüşüm.
Buna rağmen iyi bir hacker olmak isterdim.
-
sniffer bunu yazdı:
kardeşim madem hack çok ıyı bılıyorsun madem kendıne çok ıyı bılıyorsun
benım sana bır teklıfım olacak madem bana mal dıyorsun gel senle yarışalım benı tanımamışsın gerçı nerden tanıyacaksın ama gozum sana bır web adresi verecem bunu 1 hafta çokertemessen senı butun tahrıbat murılerıne rezıl ederım bunu unutma eğer sen hackledıkten sonra bana sıra gelecek eğer ben verdığın sıteyı 1 gunde ındırmezsem o zaman gel yanıma de sen lamerus sun( ha dıyeceksınız bu lamerus ne bak ok kardeşim ben senın bıldığın kişilerden değilim bır espırı yapıyoruz onuda bok edıyorsun sana
tek bır şey dıyecem eğer bana bundan sonra kafa tutarsan veya her ne şekılde bana laf atmaya kalkarsan senı butun sıtelere lamerus ılan ederım
ayağını denk alllllllll walla gerısıne karışmam sen bılır sın?
Adamin niyeti anlasildi benim yorumumdur kesin bir sey soyleyemem.Durum: Ortada bir site var sniffer burayi hack lemek istiyo
Durum 2: Ama yapamiyor
Durum 3: Milletle iddalasmaya calisiyo
Niyet: Birisi gaza gelecek ve bunun teklifini kabul edecek
Sonuç: Çok beklersin.
Ama istersen gel senle kapisalim sen önce bir gün içinde verecegim sitelerden birine herhangi bir zarar ver sonra kapisalim
yahoo,google,msn,microsoft,tahribat(tahribata forumda kirlilik yapmak disinda bir zarar vereceksin ama)
-
cureshut21 bunu yazdı:
Beyler aptal bi konu yüzünden birbirinize düşmeyin.
aynen yani hacker nedemek falan hacker demek boş işler sorumlusu demek mal demek asosyal demek pc başında uyup işiine geç kalan demek(ben gibi) ama hacker falan deilim yalnış anlama olmasın işe hep geç kalıomda -
HEEEEEEEEEEEEEY ADMİİİİN KONU SAPITTI Tahribatta Bu Kadar Sacma Şeyler görücegimi Daha önce hiç Düşünmemiştim.. Daha yaratıcı Ve Daha Akıllıca Soru ve Cewap Verelim Arkadaslar!..
(HAA BİİRİ CIKIPTA NE VERELİM FALAN DERSE CEWAP HAZIR!.. VEREMEYEN KONU MONU ACMİCAK!...