Şizofreni

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NovalgiN
    NovalgiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    ergenlik


    Yağmur dindi, yağmura inandık.|www.birboluiki.net
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    şizofrenik cümleler?


    All is well
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=134267276624113&ref=mf


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    Anne ben "Şizofreni" oldum. Kendine kalıplar,sıfatlar aramaktan vazgeç.Çok uzun değil kısa bir süre sonra unutursun.Ama takıntı haline getirme olmadığın şeye kendini inandırır ortalıkta olmadığın bir sıfatla dolaşırsın.Sonra büyük sorunlar yaşarsın.

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umutddd
    umutddd's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2010
    Erkek

    a


    bodrumda yaşananlar bodrumda kalır!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    umutddd bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkdaşlar iyi geceler ..forumda yeni olduğum için yeni konu açamadım ve derdımı buraya yazmaya karar verdım ..sayın yonetıcılerım sılerlerse de canları sagolsun ne dıyım ....

    insanların bu kadar büyük sorunları varken madden ..belki saçma gelıcek sıze ama bırılerıyle konusmak paylasmak zorundayım yoksa ıntıhara gıdıcek gıbı bı durumdayım....

    gecen nısan ayında yaklasık 6 ay kadar evvel gençlik komısyonunda görevli olduğum çağdaş yaşamı destekleme derneğine gitmıstım herzaman kı gıbı...toplantı sırasında dıcle dıye bı kızla tanıstım ve kızı gorur gormez asık oldum ..ılk baslarda gelıp gecıcı bısey dıye dusunuyodum cunku kendı capımda capkın bı adamdım en fazla ılıskılerım 1 hafta surerdı cak-gec mantalıtesınde bı adamdım ama takı onu gorene kadar...neyse toplantıdan sonra aksam ole facebookda bakınırken bı ortak arkdasımı gordum ve sohbet etmeye basladık ve ben dıcle konusunu ona dırek actım ve arkdasına gorur gormez tutuldum dedım ..guldu guldu guldu ve sasırdı nasıl olur falan bılmıyorum nasıl oldu ama oldu ıste dedım ...bu ortak arkdas elvan hemen dıcleeye anlatmıs ve dıclede cok sasırdıgını solemıs ve elvanda dıcle cok sasırdı falan dedı ...ben sevdıgımı solemekten korkmayan bı adamımdır ve cok rahatıımdır pat dıye herseyı soleyebılırım ..neyse zaman gecmeye basladı ben abarttım bıraz durumu ve onun arkdaslarıyla tanıstım ve onlara dıcleyı ne kdar cok sevdıgımı solermısınız gıbılerınden ufak tefek sırınlıkler yapmaya basladım ..o sıra da babamın bı arkdasının barında calısmaya baslamıstım ...ısyerımle dernek yakındı ..bı gun yıne toplantı yapılacaktı ve dıcle mesaj attı gelıcekmısın dıye bende gelıcem dedım ve babamın arkdasından aldıgım 50 lırayla ona hemen bır gul aldım ve arkdaslarımla bulustum dernege gıttım ...dernege gıderken yolda kalbım yerınden fırlıcaktı nerdyse...mutlu mutlu gıttım dernege ve gulu verdım ! gulu aldıgı esnada gozlerı parlıyordu ..cok mutluydum ..ordan cıktıktan sonra arkadsımın arabasındayken bır yenı mesaj alındı dıye dıt dıt ottu telefonum heyecanla actım mesajı umdugum gıbı dıcleden gelıyodu mesaj ..mesajda tesekkur edıyordu ..aradan bır kac gun gectı dıcle bana karsı tavırları degısmeye baslamıstı ...bıraz nedenını arastırdım ..gercek ortaya cıktı ! dıclenın abısı benım eskı bı ykın arkdasımı ve dıcle de abısıyle pek gecınemıyodu o yuzden de bole bısey olmasından tedırgın oldu halbukı dıcle benımle yasıttı ve abısı benden buyuk olmasına ragmen cok ıyı arkdasımdı sıkca gorusmesekde ...tabı bırden bıtmedı hersey bır sure daha mesajlastık ve o anı yasar gıbıyım bır mesaj yollamıstı bana "nedenını bılmıyorum ama varlıgın bana karsı olan tutumun benı mutlu edıyor yazıyordu" mesajda ..yıne sevınmıstım ..bıseyler olacagını hıssedıyordum kı dıcle restı gectı olmaz dedı ıkımız olamayız dedı... ve ben aylarca kostum pesınden ...bınlerce mesaj bınlerce maıl attım ..coguna mesaj atmadı ....ve benım ıcın hayat artık sıyah beyazdı hıvbıseyden mutlu olamıyordum ..cevresını mutlu eden enerjılı adam umuttan eser kalmamıstı ...ılk zamanlar cok aglıyordum suanda agladıgım gıbı ...arkdaslar aglıyorum cunku ancak bole rahatlatıyorum kendımı ...artık eskısı kadar aglayamasamda bzen oluyo ıste bole...ve  gecenlerde tekrar gıttım dernege ve yıne onu gordum konusmadık bıle... ama olsun gordum ya dunyalar benım oldu ..ve bugun 29 ekım calısmaları ıcın tekrar gıttım dernege ve yıne oradaydı ..bugun sanslıydım cunku calısma oldugu ıcın aynı masada karsı karsıya oturmustuk ...ellerım tıtrıyordu ..farkettırmemek ıcın cok efor sarfettım ama bılmıyorum gordumu ...ve onumuzde kı bı kac gun daha gorucem onu ...yakın zamanda yanı son 1 aydır nerdeyse ona hıc solemedım sevdıgımı falan solemıcem de ..bır sure bole gıtsın ıstıyorum ..yanı arkdaslar benı kabul etmemesı ıcın hıcbır sebep yok ..apachı degılıım kafam uc asagı bes yukarı calısır ..ınsanlar arasında saygınlıgım vardır ve benı severler ıyı bı adamımdır kımsenın tavguna kıst demem 18 yasındayım hayatım boyunca 1 kez kavga ettım korkak degılım ama gayet durust gorgulu bı adamım ...yakısıklık dersenız ortalmanın uzerındyım dıyebılırım ...ama biliyomusunuz nedense ıcımde onunla bısıler olabılecegını dusunuyorum yyanı altıncı hsılerım kuvvetlıdır bılmıyorum ama hıssedıyorum ıste ......bu gıdısle abısıyle de konusucam ve dernekte kı bı kac samımı oldugum hocam var onlara solıcem ...ne yapabılırım ne yapmalıyım dıye bılmıyorum kafam cok karısık bazen sacmaladıgımın farkındayım ama tamamen sevdıgım ıcındır cok sevıyorum be abıler ...BILIYOMUSUNUZ ? onu bılgısyarımdan yeşil eşohmanımdan ,aksam uzerı sahıl kenarında ıctıgım bı bardak caydan ,göbeğimden :) , hatta ve hatta ülkemden daha cok sevıyorum ..sınırları anlayabılıyosunuzdur....neyse kafanızı sısırdım yazım kurallarına da uyucak halım yok gcenın bu saatınde bole gelısı guzel yazdım kusura bakmayın arkdaslar eger bu yazıyı bu cumleme kadar okuduysanız tesekur ederım sıze ............ ılk yazımı da sevdıgım ugruna yazmıs oldum bolelıkle ...eger dıcleyle bıseyler olursa sıze and olsun tbt yazılı herhangı bırseyın onunde fotogramızı cekıp atıcam sıtemıze .... mutluluk da acılar gıbı paylasıldıkca guzel ..HEPINIZI SEVIYORUM MUTLU YARINLAR !!!................


    -----------------------------

     

    mesaj felan boş iş senin durumunda çekiceksin kenara kızı anlatıcaksın ben seni seviyorum sensiz yapamıyorum bize bi şans verde,bunun gibi bişey kur kafanda boşver sms,mail face2face şansın var burda dene , hem nolcak biliyon mu hacı kızla çıkmaya başlıycan (inş) sonra bikaç ay(zaman değişebilir) bumuydu diyceksin sevgim şimdi bana içinden hastr diyceksin ama görüceksin çok büyütmüşün olayı kafanda beklediğin çıkmayınca dünyan daha kötü bi yer olmasın :) neyse dediğim gibi çek kolundan kenara bişey konuşcam sus beni dinle de artizlik et biraz


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    NovalgiN bunu yazdı:
    -----------------------------

    ergenlik


    -----------------------------

    Katılmamak elde değil,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    şizofreni öyle basit bir şey değil şizofren olduğunda zaten "ben şizofrenmiyim acaba lan" diyemezsin çünkü farkında olman çok zor olur.Ergenlik problemlerinizi ciddi psikolojik rahatsızlıklara bağlamaktan vazgeçtiğiniz gün bu sorunlarda ortadan kalkar.


    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VisualBoy
    VisualBoy's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    sokoban bunu yazdı:
    -----------------------------

    şizofreni öyle basit bir şey değil şizofren olduğunda zaten "ben şizofrenmiyim acaba lan" diyemezsin çünkü farkında olman çok zor olur.Ergenlik problemlerinizi ciddi psikolojik rahatsızlıklara bağlamaktan vazgeçtiğiniz gün bu sorunlarda ortadan kalkar.


    -----------------------------
    adam şizofren olmayı kafaya koymuş, internetten hastalık belirtileri arayıp "aaa bu bende var, bu da var, vay amq buda bende var, beni anlatıyo lan bu yazılar" dersen, öyle misin değil misin bilmem ama öyle olursun, ama şizofreni belirtileri gösterip, karaktersiz biri olursun (aşağılamak için söylemiyorum, anlatmak istediğim kişilik bozuklugu). sokoban ın dediği gibi kendine uygun bir hastalığa bağlamaktan vazgeç, hatta kendine uygun bir hastalık arama. "dehb" dedi doktorlar benim hakkım da aileme söylemeye çekindim, "Ben hastayım, hastalıklı bi bireyim" diyemedim. millet "dehb" ile hava atıyor ama bilmiyorlarki hastalık.

    HolyOne'a ulasinca, bildirecegim...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umutddd
    umutddd's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2010
    Erkek

    abı ıste bunu yapıcak fırsat kolluyorum dedıgın gıbı artıslık yapıcam :) ama kokrkuyorum ama neyse... saol abı cok saol ...bılıyomusun bısey ummuyorum yanı beklentım yok nasıl olursa olsun da benım olsun ...


    bodrumda yaşananlar bodrumda kalır!
Toplam Hit: 3724 Toplam Mesaj: 22