folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Şizofrenik Nağmeler-9 (Travma)



Şizofrenik Nağmeler-9 (Travma)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Gram acıyorsa namerdim!

    Tek korkum sensizlik ve çığlıklarla gelen sessizliktir sadece. Biri ölümü hatırlatıyor bana, diğeri zaten ölümün ta kendisi! Arsız bir melankoli bağımlısıyım ben. Bundandır en olmadık aşklara balıklama atlayışım. Aşk bir denizdi kirli ve bir o kadar bulanık, bırak ıslanmayı çorak karalarda boğulmuşum kime ne bundan? Tanrı bile önemsemez düşenleri çünkü acizdir düşenler. Biliyormusun adama düşmek değilde kalkmaya çalışmak koyuyor. Boş olan avuçların itilip hor görülür Tanrının o yaman avukatlarınca... Hayata tutunduğun parmaklarınla tek mi-çiftmi oynarlar hayasızca...

    Vitamin Hapı! 

    Misyoner pozisyonu mahsülüydü yaşattıklarını yaşadığım.Küstüm, yeri geldi ulu orta kustum.Adab-ı Muhaşeret Kanunlarının en ilginç kanununun en komik fıkrasına göre kör bir hapse atıldım.Göz hapsiydi.Adını bilip ama çoktan unuttuğun bir yalanı vitamin hapı gibi yuttururlar kanun diye, yasa diye, töre diye ve kılıfınada uydurulmuştur bütün kitaplar. Sana düşen canlı taklidi yapmaya alışmış cesetleşmiş vücuduna, ölüm suskunluklarını giydirmektir. Bi fazla bi eksik ne değiştirir ki. Afyonlanmaktan buruş buruş olmuş damar yolumda trafik kazası var, bütün suratsız hemşirelerin dikkatine! Darağacında armut sezonu açıldı yada turfanda ölüm....

    Bi çay bi boyoz! 

    Ulan az muhterem iddia makamı, söyleyin çok şeymi istedim sizden? Bi demli çay içsem 2 boyozun yanına , biraz rüzgar ve yosun kokusu, birde tatlı bir İstanbul tebessümüydü bütün istediklerim. Hadi yazı tura atalım HAYATINA!... Yazı gelirse ben İSTANBULUMU, tura gelirse O beni alsın kabul mü?

    Acizliklerime kahkahalarla gülen siz Tanrının avukatları;Dik gelirse çekip gidi, defolun hayatımdan!...

     

    Saygılarımla 


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustaphachan
    mustaphachan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2009
    Erkek
    eline sağlık üstad :|

    # birikimini önyargı ve yalanlara hizmet etmek için kullanan kültürlü bir insan olmaktansa maymundan gelmeyi tercih ederim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    eline yüreğine sağlık

    alıntı yapıom haberin olsun 


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pc_worm
    pc_worm's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2002
    Erkek
    Tebrik ederim hocam, çok güzel yazmışsın.

    jack daniels 160 yaşında
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek
    Süpersin

    since 2005 // tbt
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek
    helal olsun.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KroBey
    KroBey's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2009
    Erkek
    Eline yüreğine sağlık. Güzel ve edebi zenginlikleri barındıran bir yazı olmuş.Edebiyatın bir sanat olduğunu hatırlatırım ayriyetten. Sanata ve sanatçıya saygı olayları.

    " Kro "
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    Harika hocam. Takipçisiyim.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    Herşeyin bir sonunu yarattığını iddia eden Tanrılar kendi sonlarını da yaratmış olurlar!

    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dina_Kaki
    Dina_Kaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=KwuTcVsC2d0

    Al hocam sana gelsin dinleyip dinleyip yazarsın:)

     


    Ve blok yapılan derslerin tek güzelliği, bir sigara daha içmeyip düşünebilmek seni..A.Redif YANKI
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Dina_Kaki bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.youtube.com/watch?v=KwuTcVsC2d0

    Al hocam sana gelsin dinleyip dinleyip yazarsın:)

    -----------------------------

    Tavsiyen için teşekkür ederim ama ben dilini bilmediğim ağır metal şarkıları tercih ederim.Forever Rammstein((:


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
Toplam Hit: 2541 Toplam Mesaj: 12