Slm Arkadaşlar (Askerden)
-
zamazingo bunu yazdıTurania bunu yazdı
ben mi yapayım ? :D
yok ben yaparım :d
sana pm attım baksana bi
-
Vay kardeşim benim seni çok seviyorum hayırlı teskereler dilerim, dikkat et kendine canını yirim senin gözlerinden öperim yakup
-
aktas_967 bunu yazdı
Vay kardeşim benim seni çok seviyorum hayırlı teskereler dilerim, dikkat et kendine canını yirim senin gözlerinden öperim yakup
Askerde ranzanın altına şakat atardım, 1-2 ay sonra bakınca keyfim gelirdi yerine. ben terhis oldugumda torun daha 400 var diyordu acıyordum çocuğa ama şimdi onun torununun torunu bile bitirmiştir. :)
-
zamazingo bunu yazdıWine bunu yazdı
şafak ?
196 Uganda :)
Uganda derken ?
-
herşeye rağmen 16 bitsede kurtulsak : )
-
Smirnoff bunu yazdızamazingo bunu yazdıWine bunu yazdı
şafak ?
196 Uganda :)
Uganda derken ?
Askere gitmedin dimi ? :)
-
Bloom bunu yazdıSmirnoff bunu yazdızamazingo bunu yazdıWine bunu yazdı
şafak ?
196 Uganda :)
Uganda derken ?
Askere gitmedin dimi ? :)
askerdeyim hocam bitecek inşallah 16 günüm var
-
Adammı öldürdünüz lan?
-
renegadealien bunu yazdı
Adammı öldürdünüz lan?
başbakanın kızına tecavüz ettim 14 ay ceza verdiler oda bitti :)
-
zamazingo bunu yazdıDavos bunu yazdı
konuu silinir biraz dan selam canım :)
askere başlayalı 9 ay oldu biraz olsun deişir dedim gene senin gibi numuneler kalmış neyse bro kırmicam kalbini
kanka yanlış anlama da içimde kalan bi ukteyi paylaşcam seninle :)
askerlik yerim belli oldu gittim ilk günüm teslim olmadım daha...
gitmeden önce haber baabında bi konu açayım ve derdimi paylaşayım dedim...
10dk geçmedi ardından konum silindi..
Silinme Sebebi şuydu : onbinlerce üye senin askere gittiğini öğrenmek için mi üye oluyor bu siteye ?
Hayırlı teskereler diyelim biz yinede ama aklıma geldi anlatmak istedim ;)
