Smile'den TTNET'e Geçiyim Mi?
-
Şu an smile'deyim ve internetim 1 mgbit sınırsız. Sürekli ping yükselmesi sorunu yaşadığımdan dolayı 8 mgbit sınırsıza çıkarmak istiyorum. Fakat smile'da
kalıptamıı 8mgbit tarifeye geçiyim. Yoksa TTNET'e mi geçip 8mgbit e geçiyim karar veremedim. Hangisi daha iyidir. Hangisi bana daha az sorun yaşatır ?
(Daha az sorun yaşatır diyorum çünkü illa sorun yaşatıcaklarını biliyorum :) ) -
ikiside sana ayrı sorunu yasatır..
Smile dediğin senin TTNET'tir..
alt yapı tamamen ttnet'e ait olup belli bir veri transger oranı genişliği vs. alınır ve daha sonra SMİLE adıyla sana satılır.
fiyatlarının düşük olma sebeplerinden biride budur.
TTNET'e geç hiç olmazsa ilk elden muhattap ol
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------ikiside sana ayrı sorunu yasatır..
Smile dediğin senin TTNET'tir..
alt yapı tamamen ttnet'e ait olup belli bir veri transger oranı genişliği vs. alınır ve daha sonra SMİLE adıyla sana satılır.
fiyatlarının düşük olma sebeplerinden biride budur.
TTNET'e geç hiç olmazsa ilk elden muhattap ol
-----------------------------
Öyle fakat Smile ADSL'in teknik desteği TTNet'i ziker atar. Smile'dan şaşma hocam. Yakın bi zamanda 59 TL'ye 16mbite geçeceğim. Çalışmaları devam ediyormuş.
Komşumuzun hatlara girip internetin sürekli kopması dışında hiçbir şekilde internetimde sorun olmadı. -
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------ikiside sana ayrı sorunu yasatır..
Smile dediğin senin TTNET'tir..
alt yapı tamamen ttnet'e ait olup belli bir veri transger oranı genişliği vs. alınır ve daha sonra SMİLE adıyla sana satılır.
fiyatlarının düşük olma sebeplerinden biride budur.
TTNET'e geç hiç olmazsa ilk elden muhattap ol
-----------------------------superonlineda hayat var
-
2sii haricinde düşünürsen ve bulunduğun bölgede varsa hiç durma süperonline fibere geç.
8mbit ttnete verecegin parayla 20mbit takılırsın .
-
WitchKing bunu yazdı:
-----------------------------2sii haricinde düşünürsen ve bulunduğun bölgede varsa hiç durma süperonline fibere geç.
8mbit ttnete verecegin parayla 20mbit takılırsın .
-----------------------------Aynen ama 100 gbyi geçince 1 mbps :((
-
WitchKing bunu yazdı:
-----------------------------2sii haricinde düşünürsen ve bulunduğun bölgede varsa hiç durma süperonline fibere geç.
8mbit ttnete verecegin parayla 20mbit takılırsın .
-----------------------------
Bulunduğum bölgenin fiber internete uygun olup olmadığını nasıl anlarım? -
Eredanne bunu yazdı:
-----------------------------WitchKing bunu yazdı:
-----------------------------2sii haricinde düşünürsen ve bulunduğun bölgede varsa hiç durma süperonline fibere geç.
8mbit ttnete verecegin parayla 20mbit takılırsın .
-----------------------------Aynen ama 100 gbyi geçince 1 mbps :((
-----------------------------öyle hocam ona diyecek bişeyim yok.adil kullanım dalgası.herkes diyor ki ee işte ttnet uygulamıyor falan filan e arkadaş ttnet sana 8mbit diyor ama 8 vermiyor ki yok altyapı,desteklemiyor falan bahaneleriyle ödediğinin karşılığını bile almıyosun haliyle düşmüyor genelde aldanıyor insanlar..
-
WitchKing bunu yazdı:
-----------------------------Eredanne bunu yazdı:
-----------------------------WitchKing bunu yazdı:
-----------------------------2sii haricinde düşünürsen ve bulunduğun bölgede varsa hiç durma süperonline fibere geç.
8mbit ttnete verecegin parayla 20mbit takılırsın .
-----------------------------Aynen ama 100 gbyi geçince 1 mbps :((
-----------------------------öyle hocam ona diyecek bişeyim yok.adil kullanım dalgası.herkes diyor ki ee işte ttnet uygulamıyor falan filan e arkadaş ttnet sana 8mbit diyor ama 8 vermiyor ki yok altyapı,desteklemiyor falan bahaneleriyle ödediğinin karşılığını bile almıyosun haliyle düşmüyor genelde aldanıyor insanlar..
-----------------------------o kısım değişken işte :)
ankaradaym 8mb net limitsiz kullanıyorum. hızım 9mb civarlarında seyrediyor kotadada limiti uygulayamıyorlar.
Son Gelen Kayıt Zamanı 05.11.2011 20:59:19 Bağlantı Yapılan IP Adresi Aylık Transfer Bilgileri Yıl Ay Toplam Upload Toplam Download 2011 Kasım 566.759.419
(540,504 MB)9.636.199.142
(8,974 GB)2011 Ekim 7.028.538.363
(6,546 GB)135.493.951.995
(126,189 GB)2011 Eylül 10.353.304.482
(9,642 GB)97.222.965.553
(90,546 GB) -
uydunet ve biri kullandım.Biriyi 1 ay kullandım hiç bir şekilde sorun yaşamadım.Uyduneti 2 yıl kullandım ve sadece hava bozuk oldugu zaman arada internet gitmesi dışında bir sorun yaşamadım.
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------WitchKing bunu yazdı:
-----------------------------Eredanne bunu yazdı:
-----------------------------WitchKing bunu yazdı:
-----------------------------2sii haricinde düşünürsen ve bulunduğun bölgede varsa hiç durma süperonline fibere geç.
8mbit ttnete verecegin parayla 20mbit takılırsın .
-----------------------------Aynen ama 100 gbyi geçince 1 mbps :((
-----------------------------öyle hocam ona diyecek bişeyim yok.adil kullanım dalgası.herkes diyor ki ee işte ttnet uygulamıyor falan filan e arkadaş ttnet sana 8mbit diyor ama 8 vermiyor ki yok altyapı,desteklemiyor falan bahaneleriyle ödediğinin karşılığını bile almıyosun haliyle düşmüyor genelde aldanıyor insanlar..
-----------------------------o kısım değişken işte :)
ankaradaym 8mb net limitsiz kullanıyorum. hızım 9mb civarlarında seyrediyor kotadada limiti uygulayamıyorlar.
Son Gelen Kayıt Zamanı 05.11.2011 20:59:19 Bağlantı Yapılan IP Adresi Aylık Transfer Bilgileri Yıl Ay Toplam Upload Toplam Download 2011 Kasım 566.759.419
(540,504 MB)9.636.199.142
(8,974 GB)2011 Ekim 7.028.538.363
(6,546 GB)135.493.951.995
(126,189 GB)2011 Eylül 10.353.304.482
(9,642 GB)97.222.965.553
(90,546 GB)
-----------------------------9mb/s mi?
