Sniper Elite
-
kesinlikle tavsiye ederim.
super bir oyun, bir baslayinca birakamayacaksin
-
aldım hadi hayırlısı biraz baktım zorlancam gibi duruyor.Alışmışım cod4 serach&destroyda r700 snipera :D şimdi garip geldi..
-
rüzgar,yer çekimi ve hareket herşey bu oyunda gerçekci hatta tam top sesine denk getirirsen atışının sesi duyulmuyor....maksimum vuruş mesafen 200m oda iyiysen.. oyunun en güzel tarafı çok rahat ölebiliyorsun o yüzden dikkatli ve akıllıca oynaman lazım.Boreman'a suikast yaptıgın bölüm çok iyiydi
-
hangi serverlarda oynuosun yazsana cod4 te yada nickin ne? .D
-
cod4 demişken tahribat dan oynıyan 6-7 kişi cıkarsa bi server kiralıyıp cod4 maçı yapalım
-
ben varım mbk (pit10din) var.gerisini bilmiorum.
-
cod4.co.il israil serverında s&d oynuyorum adamlar çok sağlam.Nickim ayro
Toplam Hit: 2527 Toplam Mesaj: 18
