folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Soğuk Lehim Hatası Mı



Soğuk Lehim Hatası Mı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    senin yapacağın bişey yok hocam. servistede eğer dediğim gibi çip arızası çıkarsa, anakartı değiştircekler. oda sana 350 falan bi paraya patlar. sen genede şansını dene istersen.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek
    crimeangel bunu yazdı

    senin yapacağın bişey yok hocam. servistede eğer dediğim gibi çip arızası çıkarsa, anakartı değiştircekler. oda sana 350 falan bi paraya patlar. sen genede şansını dene istersen.

    Ya hacı 350 lira vermeye değmez bu makina.. Arıza oluştuğundan beri çok entresan tespitlerim oldu.Şöyle ki makine soğuksa açılmamakta feci direniyor.Dediğim gibi ışıklar yanıyor fan çok az dönüyor ve açılmıyor.10 - 15 dakika power tuşuna bastıkça her seferinde biraz daha dönüp açılıyor.Makina çok sıcak iken kapatıp hemen power tuşuna bastığımda inat etmeden açılıyor.Sanki soğukta çalışmayan araba gibi oldu...

    Bende bir program ile tüm donanımları maxsimum'a getirip zorlayım belki düzelir dedim.Ama 6 dakika o işlemi yapınca işlemci sıcaklığı 94'ü gördü.Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olmamak için devam etmedim.

    Çok entresan yönemler öğrendim.Anakartı 200 derecede iyi ısıtılmış fırına koyup lehimleri eritip oturtmak gibi.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı

    anakartını tiner ile temizleyip imkanın varsa ısı makinası ile ısıt.

    hp cihazlar insan neslinin hayatını kararttı halada karartmaya devam ediyor.

    Hp, IBM(eski thinkpadler özellikle) ve Casper kullananlarda kanser oranı %96 daha fazla ve kalp krizi geçirme olasılığı neredeyse %70

    Hp-IBM-Casper pişmanlıktır, uzak durun dostlar.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    Jilet_Boris bunu yazdı
    zalimadam bunu yazdı

    anakartını tiner ile temizleyip imkanın varsa ısı makinası ile ısıt.

    hp cihazlar insan neslinin hayatını kararttı halada karartmaya devam ediyor.

    Hp, IBM(eski thinkpadler özellikle) ve Casper kullananlarda kanser oranı %96 daha fazla ve kalp krizi geçirme olasılığı neredeyse %70

    Hp-IBM-Casper pişmanlıktır, uzak durun dostlar.

    aynen öyle müdür.

    sıkıntı çıkartmayacak parça değişimi dışında casper ve hp yi asla tamire almıyorum. ekranını bile değiştirmiyorum.

    laanet olsun. bir zamanlar batıracaktılar beni. 


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
Toplam Hit: 2310 Toplam Mesaj: 15