Son 14 Hükümetin Performansları...
-
Helal olsun erdoğana adam ne durumlardan getirdi bizi buraya dolar 2 ytl di 1.25 e indi borçlarımız azaldı imkb adamın donemınde 43 000 arttı okulda dağıtılan kitaplar bedava oldu herkes bedava sağlık hizmeti alır oldu paradan 6 sıfır atıldı adam devrim yapmıs hala gormemezlikten gelınıyor alla alla bu adam belediye baskanı olurkende bas bas bagırıyorlardı ;
SERİAT GELIYOR SERİYAT GELIYOR
Bu adamlar sırf kaldırımlar yesıle boyanıyor diye ;
SERİAT GELIYOR SERİAT GELIYOR
Erdogan basbakan olurkende ;
SERİAT GELIYOR SERİAT GELIYOR
Akp koske cıkarkende ;
SERİAT GELIYOR SERİAT GELIYOR
DİYE BAĞIRDILAR HANI GELDIMI OZAMAN SUSUN DA BARİ ADAMDAN SAYALIM SIZI !!
-
ibrahim_c bunu yazdı:
-----------------------------Helal olsun erdoğana adam ne durumlardan getirdi bizi buraya dolar 2 ytl di 1.25 e indi borçlarımız azaldı imkb adamın donemınde 43 000 arttı okulda dağıtılan kitaplar bedava oldu herkes bedava sağlık hizmeti alır oldu paradan 6 sıfır atıldı adam devrim yapmıs hala gormemezlikten gelınıyor alla alla bu adam belediye baskanı olurkende bas bas bagırıyorlardı ;
SERİAT GELIYOR SERİYAT GELIYOR
Bu adamlar sırf kaldırımlar yesıle boyanıyor diye ;
SERİAT GELIYOR SERİAT GELIYOR
Erdogan basbakan olurkende ;
SERİAT GELIYOR SERİAT GELIYOR
Akp koske cıkarkende ;
SERİAT GELIYOR SERİAT GELIYOR
DİYE BAĞIRDILAR HANI GELDIMI OZAMAN SUSUN DA BARİ ADAMDAN SAYALIM SIZI !!
-----------------------------Savunma şu akp yi lütfen. Adam neyle yaptı o yenilikleri he sence? İMF den aldığı borçlarla ayrıca kanla canla alınan uğrunda şehit olunan TOPRAĞIMIZI, Ülkenin her sektördeki EN BÜYÜK en ÖNEMLİ ve TAMAMİYLE TÜRK FİRMALARINI İNGİLİZLERE ERMENİLERE YOK PAHASINA SATARAK!!!!!!!!. Zaten aldığı borçlarla, sattığı ve uğrunda senin dedenin babasının savaştığı toprakların parasıyla bunları yapması devede KULAK!!! Ne devrimi be adam gelmeden önce 4 tane milyardolar zengini vardı ülkede şimdi 27 tane milyardolar zengini oldu ülkede ama işsizlerin oranı arttı açlık sınırının altındakiler yoksulluk sınırının altındakiler arttı!! Bu nedir biliyor musun? Bu adam bize değil milyardolar zenginlerine çalışıyor.
ADAM GİDERAYAK petkimi KAZAKLARA diye sattı (YALAN SÖYLENİRMİ YA)
Sattıkları kişi ERMENİ BANKACI çıktı. Adam imfden para aldı, antlaşmayada imza atmış kuzay ırağa harekat yapılmayacağına dair! Amerikalılara aldığı para karşılığı ülkenin çıkarlarını SATMAKTIR bu. Adam TELEKOMU , TURK TELEKOM ya yok pahasına 5 milyar dolara taksitle sattı. ULAN ZATEN TELEKOMUN YILLIK CİRO SU 800 MİLYON DOLAR. E zaten Telekomun 6 yıllık elinde kalma parasına sattı ya. Ulan adam 1 yapıyor 100 satıyor. Ülke elinizin altından gidiyor hala akp diyorsunuz. AKP nin 1001 tane bokunu çıkarırım. Enflasyon düştü neden? Anasını satam MİLLET AÇ hiç bi bok alamıyorda ondan!!! Kimse bi bok alamayıncada üreticiler zam yapamıyor!!!!
Ya de gedin işinize kardeşim bana akpyi savunmayın..
-
AQP amk...su bir gercektir Erbakan ekonomik ve sosyal olarak memleketi en rahat ettiren adamdir...bunu gidin koyluyede sorun,memurada sorun,isciyede sorun herkese sorun...adam dunyanin en onde gelen ekomomistlerinden birisi borudegil :)...akp erbakanin sictigi bok olamaz ...Aslinda iktidara kim gelirse gelsin Ekonomiyi Erbakan a teslim edecek...
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
AQP amk...su bir gercektir Erbakan ekonomik ve sosyal olarak memleketi en rahat ettiren adamdir...bunu gidin koyluyede sorun,memurada sorun,isciyede sorun herkese sorun...adam dunyanin en onde gelen ekomomistlerinden birisi borudegil :)...akp erbakanin sictigi bok olamaz ...Aslinda iktidara kim gelirse gelsin Ekonomiyi Erbakan a teslim edecek...
-----------------------------ComputerWolf seni vallaha seviyorum... Erbakan zamanında tayyibin şu an yaptıklarını yanın imfden borç almadan memura emekliye %130 luk zam yaparak ülkeye fabrikalar kurarak hiçbişey satmadan yaptı. Ama şimdiki hükümet gibi ABD nin dediklerini yapmadığı ona kul köle olmadıkları için abd nin medya oyunlarıyla milleti erbakana düşmat ettiler...
-
Sunu bi izleyin :
http://video.google.com/videoplay?docid=8592012851858935786
sonrada bunu izleyin:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7202477264731660543
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------Sunu bi izleyin :
http://video.google.com/videoplay?docid=8592012851858935786
sonrada bunu izleyin:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7202477264731660543
-----------------------------güldeki 180 dereceliğe bak şimdi Avrupa Birliği diye ağlıyor....
Erbakan bu yaşta öyle güzel öyle doğru konuşuyor ki. Harcadılar adamı. ESAM 1-2 yi izleyin tavsiye ederim. Her zaman söylüyorum... izleyin...
-
Devletin herseyini 2 senelik geliri fiyatına satar ve kendime normalin iki kati butce ayarlarsam ben de herşeyi biraz duzeltirdim.
oh ne guzel kendi ekonomiyi duzeltti gorev suresince ama kendinden sonra gelene daha kotu bir ekonomi bıraktı
bu kalkınma mı?
-
bu rapor bu şekilde değildir snırım,kaynağı paylaşırsanız inceleyelim.
-
kuytul bunu yazdı:
-----------------------------
bu rapor bu şekilde değildir snırım,kaynağı paylaşırsanız inceleyelim.
-----------------------------
raporu dün aldım fakat tam hatırlamıyorum sanırım radikal gazetesinden almıştım bulursam link koyarım mutlaka iyice İNCELERSİN -
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------
kuytul bunu yazdı:
-----------------------------
bu rapor bu şekilde değildir snırım,kaynağı paylaşırsanız inceleyelim.
-----------------------------
raporu dün aldım fakat tam hatırlamıyorum sanırım radikal gazetesinden almıştım bulursam link koyarım mutlaka iyice İNCELERSİN
-----------------------------
raporu yalanlamıyorum,sadece daha ayrıntılı bilgi almak gerekiyor.
