folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Son 14 Hükümetin Performansları...



Son 14 Hükümetin Performansları...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibrahim_c
    ibrahim_c's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Helal olsun erdoğana adam ne durumlardan getirdi bizi buraya dolar 2 ytl di 1.25 e indi borçlarımız azaldı imkb adamın donemınde 43 000 arttı okulda dağıtılan kitaplar bedava oldu herkes bedava sağlık hizmeti alır oldu paradan 6 sıfır atıldı adam devrim yapmıs hala gormemezlikten gelınıyor alla alla bu adam belediye baskanı olurkende bas bas bagırıyorlardı ;

    SERİAT GELIYOR SERİYAT GELIYOR

    Bu adamlar sırf kaldırımlar yesıle boyanıyor diye ;

    SERİAT GELIYOR SERİAT GELIYOR

    Erdogan basbakan olurkende ;

    SERİAT GELIYOR SERİAT GELIYOR

    Akp koske cıkarkende ;

    SERİAT GELIYOR SERİAT GELIYOR

    DİYE BAĞIRDILAR HANI GELDIMI OZAMAN SUSUN DA BARİ ADAMDAN SAYALIM SIZI !!

     


    Yukarıda yazan medeni durum seceneklerinde neden DUL yok !!! ben belkı dulum
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayok
    Tayok's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    ibrahim_c bunu yazdı:
    -----------------------------

    Helal olsun erdoğana adam ne durumlardan getirdi bizi buraya dolar 2 ytl di 1.25 e indi borçlarımız azaldı imkb adamın donemınde 43 000 arttı okulda dağıtılan kitaplar bedava oldu herkes bedava sağlık hizmeti alır oldu paradan 6 sıfır atıldı adam devrim yapmıs hala gormemezlikten gelınıyor alla alla bu adam belediye baskanı olurkende bas bas bagırıyorlardı ;

    SERİAT GELIYOR SERİYAT GELIYOR

    Bu adamlar sırf kaldırımlar yesıle boyanıyor diye ;

    SERİAT GELIYOR SERİAT GELIYOR

    Erdogan basbakan olurkende ;

    SERİAT GELIYOR SERİAT GELIYOR

    Akp koske cıkarkende ;

    SERİAT GELIYOR SERİAT GELIYOR

    DİYE BAĞIRDILAR HANI GELDIMI OZAMAN SUSUN DA BARİ ADAMDAN SAYALIM SIZI !!

     


    -----------------------------

     

    Savunma şu akp yi lütfen. Adam neyle yaptı o yenilikleri he sence? İMF den aldığı borçlarla ayrıca kanla canla alınan uğrunda şehit olunan TOPRAĞIMIZI, Ülkenin her sektördeki EN BÜYÜK en ÖNEMLİ ve TAMAMİYLE TÜRK FİRMALARINI İNGİLİZLERE ERMENİLERE YOK PAHASINA SATARAK!!!!!!!!. Zaten aldığı borçlarla, sattığı ve uğrunda senin dedenin babasının savaştığı toprakların parasıyla bunları yapması devede KULAK!!! Ne devrimi be adam gelmeden önce 4 tane milyardolar zengini vardı ülkede şimdi 27 tane milyardolar zengini oldu ülkede ama işsizlerin oranı arttı açlık sınırının altındakiler yoksulluk sınırının altındakiler arttı!! Bu nedir biliyor musun? Bu adam bize değil milyardolar zenginlerine çalışıyor.

     

    ADAM GİDERAYAK petkimi KAZAKLARA diye sattı (YALAN SÖYLENİRMİ YA)

    Sattıkları kişi ERMENİ BANKACI çıktı. Adam imfden para aldı, antlaşmayada imza atmış kuzay ırağa harekat yapılmayacağına dair! Amerikalılara aldığı para karşılığı ülkenin çıkarlarını SATMAKTIR bu. Adam TELEKOMU , TURK TELEKOM ya yok pahasına 5 milyar dolara taksitle sattı. ULAN ZATEN TELEKOMUN YILLIK CİRO SU 800 MİLYON DOLAR. E zaten Telekomun 6 yıllık elinde kalma parasına sattı ya. Ulan adam 1 yapıyor 100 satıyor. Ülke elinizin altından gidiyor hala akp diyorsunuz. AKP nin 1001 tane bokunu çıkarırım. Enflasyon düştü neden? Anasını satam MİLLET AÇ hiç bi bok alamıyorda ondan!!! Kimse bi bok alamayıncada üreticiler zam yapamıyor!!!!

    Ya de gedin işinize kardeşim bana akpyi savunmayın..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    AQP amk...su bir gercektir Erbakan ekonomik ve sosyal olarak memleketi en rahat ettiren adamdir...bunu gidin koyluyede sorun,memurada sorun,isciyede sorun herkese sorun...adam dunyanin en onde gelen ekomomistlerinden birisi borudegil :)...akp erbakanin sictigi bok olamaz ...Aslinda iktidara kim gelirse gelsin Ekonomiyi Erbakan a teslim edecek...

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayok
    Tayok's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------
    AQP amk...su bir gercektir Erbakan ekonomik ve sosyal olarak memleketi en rahat ettiren adamdir...bunu gidin koyluyede sorun,memurada sorun,isciyede sorun herkese sorun...adam dunyanin en onde gelen ekomomistlerinden birisi borudegil :)...akp erbakanin sictigi bok olamaz ...Aslinda iktidara kim gelirse gelsin Ekonomiyi Erbakan a teslim edecek...
    -----------------------------

     

     

    ComputerWolf seni vallaha seviyorum... Erbakan zamanında tayyibin şu an yaptıklarını yanın imfden borç almadan memura emekliye %130 luk zam yaparak ülkeye fabrikalar kurarak hiçbişey satmadan yaptı. Ama şimdiki hükümet gibi ABD nin dediklerini yapmadığı ona kul köle olmadıkları için abd nin medya oyunlarıyla milleti erbakana düşmat ettiler... 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Sunu bi izleyin :

    http://video.google.com/videoplay?docid=8592012851858935786

    sonrada bunu izleyin:

    http://video.google.com/videoplay?docid=-7202477264731660543 


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayok
    Tayok's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sunu bi izleyin :

    http://video.google.com/videoplay?docid=8592012851858935786

    sonrada bunu izleyin:

    http://video.google.com/videoplay?docid=-7202477264731660543


    -----------------------------

     

    güldeki 180 dereceliğe bak şimdi Avrupa Birliği diye ağlıyor....

     

     

    Erbakan bu yaşta öyle güzel öyle doğru konuşuyor ki. Harcadılar adamı. ESAM 1-2 yi izleyin tavsiye ederim. Her zaman söylüyorum... izleyin...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Devletin herseyini 2 senelik geliri fiyatına satar ve kendime normalin iki kati butce ayarlarsam ben de herşeyi biraz duzeltirdim.

    oh ne guzel kendi ekonomiyi duzeltti gorev suresince ama kendinden sonra gelene daha kotu bir ekonomi bıraktı

    bu kalkınma mı?


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    bu rapor bu şekilde değildir snırım,kaynağı paylaşırsanız inceleyelim.

    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    kuytul bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu rapor bu şekilde değildir snırım,kaynağı paylaşırsanız inceleyelim.
    -----------------------------
    raporu dün aldım fakat tam hatırlamıyorum sanırım radikal gazetesinden almıştım bulursam link koyarım mutlaka iyice İNCELERSİN
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    lordvader89 bunu yazdı:
    -----------------------------
    kuytul bunu yazdı:
    -----------------------------
    bu rapor bu şekilde değildir snırım,kaynağı paylaşırsanız inceleyelim.
    -----------------------------
    raporu dün aldım fakat tam hatırlamıyorum sanırım radikal gazetesinden almıştım bulursam link koyarım mutlaka iyice İNCELERSİN
    -----------------------------
    raporu yalanlamıyorum,sadece daha ayrıntılı bilgi almak gerekiyor.

    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
Toplam Hit: 3187 Toplam Mesaj: 23