Sonunda Rapidshare Çöktü :|
-
Rapid değişmiş la!..Değişik bişi olmuş bakın bi hele.
-
adamlar yarım saat bakıma aldılar
-
ne çökmesi ? ilk defami karşınıza geliyor ?
diğer servislerin aksine rapidshare aynı anda 100 den fazla server kulllanıyor ki bi hata bi bozukluk oldu zaman sadece %de 1 i etkilensin diye
bazende upgrade yada bakım yaparlarken kimse fark etmiyor sebebi bu çünki sadece çok az bir kısıma yapılıyor
ne çökmesi hocam alakası yok
-
dün geceki tüm downloadlar da hiç bir sorun olmamış alla alla heralde herkes te olmuyor
-
UploaDeR bunu yazdı:
-----------------------------ne çökmesi ? ilk defami karşınıza geliyor ?
diğer servislerin aksine rapidshare aynı anda 100 den fazla server kulllanıyor ki bi hata bi bozukluk oldu zaman sadece %de 1 i etkilensin diye
bazende upgrade yada bakım yaparlarken kimse fark etmiyor sebebi bu çünki sadece çok az bir kısıma yapılıyor
ne çökmesi hocam alakası yok
-----------------------------ilk defa görmesem nie konu açayım ilk gördüğümde acardım yada ne olduğunu bilsem hiç açmadım demi :W
-
bunun çökmeyle alakası yok dostum. Ben film arşivi yaptığım için 4-5 kez başıma geldi. O serverda bakım yapıldığı için dosyalar görünmüyor. Bir ara rapidden açıklama vardı şu süreler arasında server bakımı yapılacak diye. O ara mesela 45 partlık dvdnin 2-3 partın dosya yok diye hata veriyordu. onları tekrar indirmeye çalıştığında yani 3-4 saat sonra düzelir. Bu tek problem değil yani
Ama şuda bir gerçek rapidshare gerçekten işini doğru yapmamaya başladı. Kullanıcıyı kazıklamaya yönelik düşüncelerde ttneti geçti :)
-
yine bi boklar oluyo sanki
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------UploaDeR bunu yazdı:
-----------------------------ne çökmesi ? ilk defami karşınıza geliyor ?
diğer servislerin aksine rapidshare aynı anda 100 den fazla server kulllanıyor ki bi hata bi bozukluk oldu zaman sadece %de 1 i etkilensin diye
bazende upgrade yada bakım yaparlarken kimse fark etmiyor sebebi bu çünki sadece çok az bir kısıma yapılıyor
ne çökmesi hocam alakası yok
-----------------------------ilk defa görmesem nie konu açayım ilk gördüğümde acardım yada ne olduğunu bilsem hiç açmadım demi :W
-----------------------------=) herkezin başına gelir hocam
