folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hesaplar / Üyelikler
linefolder Sonunda Rapidshare Çöktü :|



Sonunda Rapidshare Çöktü :|

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Rapid değişmiş la!..Değişik bişi olmuş bakın bi hele.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek
    adamlar yarım saat bakıma aldılar

    DOM..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UploaDeR
    UploaDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2009
    Erkek

    ne çökmesi ? ilk defami karşınıza geliyor ? 

    diğer servislerin aksine rapidshare aynı anda 100 den fazla server kulllanıyor ki bi hata bi bozukluk oldu zaman sadece %de 1 i etkilensin diye

    bazende upgrade yada bakım yaparlarken kimse fark etmiyor sebebi bu çünki sadece çok az bir kısıma yapılıyor

     

    ne çökmesi hocam alakası yok  


    Bizim yaptığımız paylaşımlar , o kadar emeğe bir gün de başkalarının yaptığı (Ç)ALINTI lar kadar değer verseniz ne olur ?ölmessiniz...,, ATEİZM ! ATeist Üye
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    dün geceki tüm downloadlar da hiç bir sorun olmamış alla alla heralde herkes te olmuyor

    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    UploaDeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    ne çökmesi ? ilk defami karşınıza geliyor ? 

    diğer servislerin aksine rapidshare aynı anda 100 den fazla server kulllanıyor ki bi hata bi bozukluk oldu zaman sadece %de 1 i etkilensin diye

    bazende upgrade yada bakım yaparlarken kimse fark etmiyor sebebi bu çünki sadece çok az bir kısıma yapılıyor

     

    ne çökmesi hocam alakası yok  


    -----------------------------

     

    ilk defa görmesem nie konu açayım ilk gördüğümde acardım yada ne olduğunu bilsem hiç açmadım demi :W 


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twilight_flame
    twilight_flame's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek

    bunun çökmeyle alakası yok dostum. Ben film arşivi yaptığım için 4-5 kez başıma geldi. O serverda bakım yapıldığı için dosyalar görünmüyor. Bir ara rapidden açıklama  vardı şu süreler arasında server bakımı yapılacak diye. O ara mesela 45 partlık dvdnin 2-3 partın dosya yok diye hata veriyordu. onları tekrar indirmeye çalıştığında yani 3-4 saat sonra düzelir. Bu tek problem değil yani

     

     

    Ama şuda bir gerçek rapidshare gerçekten işini doğru yapmamaya başladı. Kullanıcıyı kazıklamaya yönelik düşüncelerde ttneti geçti :)


    Sevgimizin Bittiği yerde Nefretimiz Başlar...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UCANTENEKE
    UCANTENEKE's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    yine bi boklar oluyo sanki

    Bence bu dünya üzerinde seçilmiş ırk diye bi kavram varsa bu ırk kesin ruslardır.Onlar daha iyisini yapana kadar en iyisi onlar
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UploaDeR
    UploaDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2009
    Erkek

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    UploaDeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    ne çökmesi ? ilk defami karşınıza geliyor ? 

    diğer servislerin aksine rapidshare aynı anda 100 den fazla server kulllanıyor ki bi hata bi bozukluk oldu zaman sadece %de 1 i etkilensin diye

    bazende upgrade yada bakım yaparlarken kimse fark etmiyor sebebi bu çünki sadece çok az bir kısıma yapılıyor

     

    ne çökmesi hocam alakası yok  


    -----------------------------

     

    ilk defa görmesem nie konu açayım ilk gördüğümde acardım yada ne olduğunu bilsem hiç açmadım demi :W 


    -----------------------------

     

    =) herkezin başına gelir hocam 


    Bizim yaptığımız paylaşımlar , o kadar emeğe bir gün de başkalarının yaptığı (Ç)ALINTI lar kadar değer verseniz ne olur ?ölmessiniz...,, ATEİZM ! ATeist Üye
Toplam Hit: 4846 Toplam Mesaj: 19