Sony Büyük Patladı
-
boşuna xbox oynamıyoruz arkadaş :D
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
boşuna xbox oynamıyoruz arkadaş :D
-----------------------------aynen :)
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------boşuna xbox oynamıyoruz arkadaş :D
-----------------------------yarın oda bir yerden patlıyomus :D
-
sony halen toplayamadı kendini.
Toplam Hit: 6288 Toplam Mesaj: 25
