folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Sony Laptop Ekran Hatası Yardım..



Sony Laptop Ekran Hatası Yardım..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    Ekran bu şekilde cizgi ve karelere bölündü sorun nedir izce?


    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    monitorunde sorun var.

    sana tavsiyem yetkili servise gotur yaptirt.

    x bir servise goturup yaptirirsan tek yaptiklari lehimlemek ve bir-iki hafta sonra yine ayni sorun basgosterecektir.

    genellikle asiri isindigi icin oluyor bu ariza.

    bilgisayarin altina kaliteli sogutucu fan al


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Monitorunde sorun yok ekran kartının çıkışında temassızlık var.

    Başka ekran kartı ile dene düzelir.

     


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naacal
    Naacal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Beyaz tavşanı takip et.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Dostum bu sorunun 2 sebebi vardır

    Ya ekran kartı chipsetin arızalndı yensi ile değişmesi gerekir
    Ya da Lcd ekranı bzuldu yine değişmesi gerekir.

    Eğer tamir yaptırmayı düşünürsen yardımcı oluruz.Yerimiz istanbul şişli perpada.Arıza tespiti ve montaj için ücret almıyoruz.
    Sattığımız ürünler orjinal ve 2 yıl garantilidir.İstanbul dışı bir çok müşterilerimiz var.Anlaşmalı kargolar ile çalışıyoruz

    Sitede br çok referansımız vardır..

    http://www.notebookuzman.com/

    http://www.notebooktamirii.com

    0212 210 99 97


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_AnymosRE
    By_AnymosRE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    bu olay Ramlerdende kaynaklanabilir. Çünki kendimden biliorum. Ramı çıkarttığımda ekranda böle çizgiler falan çıkıyordu. Ama makinada işlem yapabiliyordum.1 tane film izliyordum 15 dk makina kitleniyor ekran bölünüyor falan iştee. Ama ekran kartınada baktırman gerekebilir.şuan sorunun nerede olduqunu anlayamam ama başımdan geçtiği için bir fikir öne sürüyorum ;)


    Yapmacık olup seviLmektense, kendim oLup nefret ediLmeyi tercih ederim...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    By_AnymosRE bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu olay Ramlerdende kaynaklanabilir. Çünki kendimden biliorum. Ramı çıkarttığımda ekranda böle çizgiler falan çıkıyordu. Ama makinada işlem yapabiliyordum.1 tane film izliyordum 15 dk makina kitleniyor ekran bölünüyor falan iştee. Ama ekran kartınada baktırman gerekebilir.şuan sorunun nerede olduqunu anlayamam ama başımdan geçtiği için bir fikir öne sürüyorum ;)


    -----------------------------

    Aynen RAM'lerden kaynaklanabilir. Ramlerin oturmamasından dolayı bu tür şeyler oluyor. Ramleri çıkarıp tekrar takarsan ve sorun hala devam ediyorsa ekran kartı olabilir ekran kartınında tamiri sağlam olmaz. Tamir etseler bile diğer muridimizin dediği gibi 2 hafta sonra tekrar sorun olur en iyisi teknik servise git..


    ne diyon?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpArK
    SpArK's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Eger bu arkadas PrtScn butonuna basip ekran goruntusu alirsa heralde olayi basitce cozmus olucaz, degil mi arkadaslar ?

     

    Alinan ekran goruntusunde sorun varsa, ekran karti veya lcd ye aktarim kablolari, alinan ekran goruntusunde cizgiler yoksa lcd ekran bozulmus demektir, diye bir cikarim yapiyorum, umarim dogrudur ?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Print screen olayı ile anlayamazsın...

    Harici bir monitöre bağlayarak anlayabilirsin..


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    :| ne yapmıssınız ya biri ramden biri sey ekran kartının cıkısından biri ordan biri burdan

    sword hoca bari sen yapma ekran nie 8 parcaya bölünür tabiki ekran kartının chipsetinden alla alla monitörden bi anda bu kadar parcaya bölünme olasılıgı cook düşük ramden olsa bi kere yapar 2 kere yapar 3 kere yapar sürekli yapmaz konuyuda fazla okumadım resimi gördüm direk teşhis koyuyorum ekran kartı :W  zaten ben bu gun bunlardan yapmıstım bitane :D aksam aksam ugrastıydım ugs:S neyse velhasım tamiri olur ısıtılmayacak ama

    swordfish'e kefilim işçilikleri ve işyeri kaliteli bi abimzdir o konuya benden önce cvp attıgı için ben yapmıom :W


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    the_behulder bunu yazdı:
    -----------------------------

    :| ne yapmıssınız ya biri ramden biri sey ekran kartının cıkısından biri ordan biri burdan

    sword hoca bari sen yapma ekran nie 8 parcaya bölünür tabiki ekran kartının chipsetinden alla alla monitörden bi anda bu kadar parcaya bölünme olasılıgı cook düşük ramden olsa bi kere yapar 2 kere yapar 3 kere yapar sürekli yapmaz

    -----------------------------

    Doğrudur sen öyle diyorsan öyledir..


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
Toplam Hit: 4535 Toplam Mesaj: 12