folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sorun Bende Değil, Sende!



Sorun Bende Değil, Sende!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opensource2009
    opensource2009's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    ShyRain bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çok komik ya!

    Linux'a geçiyorsan linux'u benimsemen lazım, Hızlı bir internet istiyorsan opera kur windowsa bak bakalım kim hızlı!

    Linux 'a geçiyorsan hakkını vericeksin Konsolun gözüne vurucaksın Mouse nedir unutacaksın en basitinden.

    Batch programlamayı öğreniceksin
    Konsol komutlarıyla visual ekrandakinden 2 kat hızlı çalışabildigini farkedip Copy/paste'i bile Siyah ekrandan yapıp mutlu olacaksın bir kere..

     


    -----------------------------

    Saçma. İsteyen istedği OS'u istediği şekilde kullanır. Terminali sadece yeni depo eklemek için açıyorum. Ayda yılda bir kere yani.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShyRain
    ShyRain's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    opensource2009 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ShyRain bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çok komik ya!

    Linux'a geçiyorsan linux'u benimsemen lazım, Hızlı bir internet istiyorsan opera kur windowsa bak bakalım kim hızlı!

    Linux 'a geçiyorsan hakkını vericeksin Konsolun gözüne vurucaksın Mouse nedir unutacaksın en basitinden.

    Batch programlamayı öğreniceksin
    Konsol komutlarıyla visual ekrandakinden 2 kat hızlı çalışabildigini farkedip Copy/paste'i bile Siyah ekrandan yapıp mutlu olacaksın bir kere..

     


    -----------------------------

    Saçma. İsteyen istedği OS'u istediği şekilde kullanır. Terminali sadece yeni depo eklemek için açıyorum. Ayda yılda bir kere yani.


    -----------------------------

     

    Haklısın Yılda 1 kere depo demişsin ama bence o Pakettir!
    Yılda 1 kere paket yüklemeye çalışan bir kullanıcıdan başka yorum gelse şaşırırdım zaten!
    GÜnde 100 kerede facebOk'a giriyorsundur demi hocam!
    En faydalısı o oldugu için olabilir.


    Computer Engineer/SyStem Analyst/ Coder ShyRain
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Canım ya, bundan bir 9 yıl önce linux bayiinde çalıştığımdan beri, hem Windoze, hem Linux kullandım. Linux gayet üstün, bir çok konuda, özellikle de hız. Kuzum benim ya, end-user için hazırlanmış pek çok Linux dağıtımı mevcut, tontoşum ya öyle illa konsol, yok batch programlama falan diye kendini kasma bu kadar ya.


    while (1<2)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opensource2009
    opensource2009's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    ShyRain bunu yazdı:
    -----------------------------

    opensource2009 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ShyRain bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çok komik ya!

    Linux'a geçiyorsan linux'u benimsemen lazım, Hızlı bir internet istiyorsan opera kur windowsa bak bakalım kim hızlı!

    Linux 'a geçiyorsan hakkını vericeksin Konsolun gözüne vurucaksın Mouse nedir unutacaksın en basitinden.

    Batch programlamayı öğreniceksin
    Konsol komutlarıyla visual ekrandakinden 2 kat hızlı çalışabildigini farkedip Copy/paste'i bile Siyah ekrandan yapıp mutlu olacaksın bir kere..

     


    -----------------------------

    Saçma. İsteyen istedği OS'u istediği şekilde kullanır. Terminali sadece yeni depo eklemek için açıyorum. Ayda yılda bir kere yani.


    -----------------------------

     

    Haklısın Yılda 1 kere depo demişsin ama bence o Pakettir!
    Yılda 1 kere paket yüklemeye çalışan bir kullanıcıdan başka yorum gelse şaşırırdım zaten!
    GÜnde 100 kerede facebOk'a giriyorsundur demi hocam!
    En faydalısı o oldugu için olabilir.


    -----------------------------

    Günlük PPA ekliyorum yani depo. Paketleri Synaptic'den çekerim zaten. Super Os depoları vs. ? Facebook hesabım yok. Ama senle tatışmam.

    (edit : kimseye laf sokmak derdinde değilim.)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShyRain
    ShyRain's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Canım ya, bundan bir 9 yıl önce linux bayiinde çalıştığımdan beri, hem Windoze, hem Linux kullandım. Linux gayet üstün, bir çok konuda, özellikle de hız. Kuzum benim ya, end-user için hazırlanmış pek çok Linux dağıtımı mevcut, tontoşum ya öyle illa konsol, yok batch programlama falan diye kendini kasma bu kadar ya.


    -----------------------------

     

    :) linux bayinde derken  RED-HAT a mı girdin SUN 'a mı yada artık ORACLE aldı ona mı girdin hangi bayi bu :)))

    Bayi ne kuzum ya :)))

    Bende Linux Core Programcısıyım biliyormusun :))
    Hani bayi kadar üstün olmazda idare ederim kendi çapımda :))

     

    Ben diyorum ki Linux Gerçekten Başarılı bir işletim sistemi ama Bilen Savunsun ki Opensourcecular artsın ama
    Doğru bildigi için artsın Virüs girmiyor diye hızlı diye eksik bilgiyle artınca onlarda anlatamıyor opensource mantıgını ilerleyemiyor
    Niye Çabaladığımı umarım anlamışsınızdır..

    Ben zaten gelişsin diye destek veriyorum ben neden kötüleyim :))

    Kuzum konuşma tarzınıda YİRİM senin Tontoşum muş...


    Computer Engineer/SyStem Analyst/ Coder ShyRain
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    http://7tattoo.files.wordpress.com/2010/03/calm_the_fuck_down_by_mooh438.jpg

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShyRain
    ShyRain's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    opensource2009 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ShyRain bunu yazdı:
    -----------------------------

    opensource2009 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ShyRain bunu yazdı:
    ----------------------------- 

    -----------------------------

    Şaka msın sen ? Günlük PPA ekliyorum yani depo. Paketleri Synaptic'den çekerim zaten. Super Os depoları falan bildin mi? Facebook hesabım yok. Ama senle tatışmam, dengim değilsin.


    -----------------------------

     

    Facebook hesabın yoksa seni yoldaş olrak bile görürüm
    Aslansın Koçsun Bitanesin
    Aldım tüm sözlerimi Cansın ! :)))


    Computer Engineer/SyStem Analyst/ Coder ShyRain
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Canım benim birtanem, yeni yetme bilgisayar mühendisim (: Bundan 9 yıl önce Linux bayii demek, oturmuş virüs girdi diye format attırmaya gelen adamlara Linux dağıtımı tanıtmaya çalışmak demek. Bak 9 yıl önce diyorum, bana hakkını vermiyorsun, yaymaya çalışmıyorsun deme. CORE programcılığını yerim senin minnoş. Bu kadar kasma kendini yahu. Tamam en kral sensin, Türkiye'de doğmasan çoktan çığır açmıştın projelerinle, biliyoruz. Ne senin gibi CORE programlama yapabiliriz, ne, bash script biliriz, depolarımızı bile yılda bir ekleriz, tek işimiz facebook'ta gezmek ama, bu da Linux kullanımının yaygınlaşmasında bir etken değil midir sonuçta? Bu adam bugün open source mantığına, programlama konusundaki geniş olanaklara dikkat etmediyse, ileride de kesinlikle etmeyecek anlamına gelmez değil mi? Evet, şu an kral sensin, en büyüksün ama, bu çocuklara da bir şans ver, belki geçerler seni, belki onlar da bir gün CORE programcısı olurlar ((((:


    while (1<2)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShyRain
    ShyRain's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    KrypT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Canım benim birtanem, yeni yetme bilgisayar mühendisim (: Bundan 9 yıl önce Linux bayii demek, oturmuş virüs girdi diye format attırmaya gelen adamlara Linux dağıtımı tanıtmaya çalışmak demek. Bak 9 yıl önce diyorum, bana hakkını vermiyorsun, yaymaya çalışmıyorsun deme. CORE programcılığını yerim senin minnoş. Bu kadar kasma kendini yahu. Tamam en kral sensin, Türkiye'de doğmasan çoktan çığır açmıştın projelerinle, biliyoruz. Ne senin gibi CORE programlama yapabiliriz, ne, bash script biliriz, depolarımızı bile yılda bir ekleriz, tek işimiz facebook'ta gezmek ama, bu da Linux kullanımının yaygınlaşmasında bir etken değil midir sonuçta? Bu adam bugün open source mantığına, programlama konusundaki geniş olanaklara dikkat etmediyse, ileride de kesinlikle etmeyecek anlamına gelmez değil mi? Evet, şu an kral sensin, en büyüksün ama, bu çocuklara da bir şans ver, belki geçerler seni, belki onlar da bir gün CORE programcısı olurlar ((((:


    -----------------------------

     

    :)))))

    Laf söylerken sınır olmadığı için
    2 kelimeyi birleştirince evet bozdum anlamıştır artık tavrını takınmak herkese nasip oluyor!

    Ha bide bu zihniyetle opensourcecu olma valla yayılalım derken herkes kullansında %ligimiz artsın istemiyoruz

    Biz bilinçli kullanıcı istiyoruz

    ya ben üzülüyorum gecelerimi senin gibilere harcadıgımı görünce valla

    yapma ya acı bize Opensource u yayma Core'u falan boşver
    Sen laf üret, bugun opensource u böyle savunup windowsu kötüleyen yarın bilinçsizliğinden ötürü olsa gerek
    Linux üde savunuyorum derken dibe çökertenlerden oluyor.

    Krallığımı sana veriyim ama acı bize dağıtma yayma kullanma valla sen olmasanda ben olmasamda büyür zaten kaliteli programcılık var altında

    olurmu lütfen..


    Computer Engineer/SyStem Analyst/ Coder ShyRain
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    (((((: Bize bilinçli kullanıcı lazım, bize bilmem ne lazım, biz çok süper manyak zeki programcılarız. Bizden başkası programlama bilmez, bilmeyen adama Linux kaka. Biz burjuvayız, bizim kullandığımızı, normal, sıradan insan kullanamaz ayaklarında devam et sen. Bugün dışarıda, ay ben adidas'tan başka yerden giyinmem diyen adamdan farksızsın. Daha adamlar bir kelime etmeden, adamları facebook'cu yaptın, bilinçsiz yaptın, kafaları basmaz yaptın, şimdi bana Windows'u kötülüyor diyorsun. Sürekli kafandan başkalarına hikaye yazıyorsun. Sen en büyüksün ya, e doğal olarak onların kusurları olmalı, yine sen en büyük olduğun için, bu kusurları da en iyi bilen sensin. Çok marjinalsin belki, doğru ama, bence hiç zeki değilsin. Tanımadan kesin bir yargı koyamayacağım için ihtimal vereyim, %70 diyorum senin tam bir beyinsiz olmana. (((((: Canım benim, yerim sizin gibileri. (((((:


    while (1<2)
Toplam Hit: 3185 Toplam Mesaj: 26