Sosyal Medya

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    Sosyal medya..bende içindeyim fakat şu anda kullanıldıgı gibi kullanmıyorum.yani iletişim amaçlı kullanıyorum. mesela kız arkadaşım var buluşuyoruz, bıraksam 3 saat fln instagram, facebook takılır.tek kelime etmiyor.bişi oldugu zamanda 10 tane foto çekip 1 tanesini instagrama atıyor...ne yaptığına bakıyorum, instagramda ilgi alanı oldugu fotoraflara fln bakıyor. Sarılı foto tam beni anlatıyor diyebilirim. Gerçek şu ki şimdiden başlayarak, gelecek bu şekilde oluşacak. insanlar telefonlara sosyal medyaya gömülüp duracaklar. Bizler bu kadar olmasakta, gelecek bu şekilde gözüküyor. 

     


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canerator
    canerator's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Günümüzün problemi malesef. Bununla ilgili wall-e filminde çokl güzel göndermeler var, izlemeyen varsa tavsiye ederim. Ben tüm hesaplarımı kapattım swarm falan dahil rahatum mutluyum hayatımdan hiçbirşey eksilmedi.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aress
    Aress's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2015
    Erkek

    COMİNG SOON

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SkynetX
    SkynetX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Şubat/2015
    Erkek

    Her şeyde olduğu gibi bunda da işin bokunu çıkarmamak lazım. Sosyal medya haber alma, iletişim için kullanıldığında gayet yararlı aslında.

    Obama 'ya soru soruyorsun adam cevap verebiliyor. :D 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek
    canerator bunu yazdı

    Günümüzün problemi malesef. Bununla ilgili wall-e filminde çokl güzel göndermeler var, izlemeyen varsa tavsiye ederim. Ben tüm hesaplarımı kapattım swarm falan dahil rahatum mutluyum hayatımdan hiçbirşey eksilmedi.

    hocam bende kapatmak istiorum ama gurbetteyim, annem facede online oldugumu görünce içi rahat edio :D bide çok oyalıyor adamı.bi bakim diorum, sonra napiorum ben deyip kapatıyorum. bişilerle uğraşmak varken insan o ana sayfada kaydırıp duruyor.


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Sen farklı olduğunu mu sanıyorsun hocam? Her gün tahribat'ta turlamalar, kontrol etmeler, yazmalar. Günde kaç saat geçiriyorsun internette/bilgisayar başında? Sosyal medya bağımlılığı, internet bağımlılığının son şeklidir.


    while (1<2)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    güzel tasvir etmişler


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheMayk
    TheMayk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2013
    Erkek

    https://www.youtube.com/watch?v=t9CYOeIHx_M

    TheMayk tarafından 21/Haz/15 15:43 tarihinde düzenlenmiştir

    Sperm Gibi Adamlar Var İnsan Olma İhtimalleri Milyonda Bir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canerator
    canerator's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Ekerci bunu yazdı
    canerator bunu yazdı

    Günümüzün problemi malesef. Bununla ilgili wall-e filminde çokl güzel göndermeler var, izlemeyen varsa tavsiye ederim. Ben tüm hesaplarımı kapattım swarm falan dahil rahatum mutluyum hayatımdan hiçbirşey eksilmedi.

    hocam bende kapatmak istiorum ama gurbetteyim, annem facede online oldugumu görünce içi rahat edio :D bide çok oyalıyor adamı.bi bakim diorum, sonra napiorum ben deyip kapatıyorum. bişilerle uğraşmak varken insan o ana sayfada kaydırıp duruyor.

    Skype açın ikinizde skypte online olun aynısı =) istediği zaman ararsınız birbirinizi hem. Oyalanma olarak ben 9gag ve tahribat bakıyorum yetiyor, sosyal medyaya gerek yok. Hem şahsen kim napmış ne yemiş nereye gitmiş pek umursadığım şeyler değil. Tavsiye ederim kapat gitsin=)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    herşeyi geçtim swarmda yerini söylemek nedir ya hiç mi sapıktan korkunuz yok


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ershn
    ershn's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    İki analiz de benden gelsin.

     


    Allah Türktür.
Toplam Hit: 1842 Toplam Mesaj: 13
sosyla medya