Sosyal Medya
-
Sosyal medya..bende içindeyim fakat şu anda kullanıldıgı gibi kullanmıyorum.yani iletişim amaçlı kullanıyorum. mesela kız arkadaşım var buluşuyoruz, bıraksam 3 saat fln instagram, facebook takılır.tek kelime etmiyor.bişi oldugu zamanda 10 tane foto çekip 1 tanesini instagrama atıyor...ne yaptığına bakıyorum, instagramda ilgi alanı oldugu fotoraflara fln bakıyor. Sarılı foto tam beni anlatıyor diyebilirim. Gerçek şu ki şimdiden başlayarak, gelecek bu şekilde oluşacak. insanlar telefonlara sosyal medyaya gömülüp duracaklar. Bizler bu kadar olmasakta, gelecek bu şekilde gözüküyor.








-
Günümüzün problemi malesef. Bununla ilgili wall-e filminde çokl güzel göndermeler var, izlemeyen varsa tavsiye ederim. Ben tüm hesaplarımı kapattım swarm falan dahil rahatum mutluyum hayatımdan hiçbirşey eksilmedi.
-
COMİNG SOON
-
Her şeyde olduğu gibi bunda da işin bokunu çıkarmamak lazım. Sosyal medya haber alma, iletişim için kullanıldığında gayet yararlı aslında.
Obama 'ya soru soruyorsun adam cevap verebiliyor. :D
-
canerator bunu yazdı
Günümüzün problemi malesef. Bununla ilgili wall-e filminde çokl güzel göndermeler var, izlemeyen varsa tavsiye ederim. Ben tüm hesaplarımı kapattım swarm falan dahil rahatum mutluyum hayatımdan hiçbirşey eksilmedi.
hocam bende kapatmak istiorum ama gurbetteyim, annem facede online oldugumu görünce içi rahat edio :D bide çok oyalıyor adamı.bi bakim diorum, sonra napiorum ben deyip kapatıyorum. bişilerle uğraşmak varken insan o ana sayfada kaydırıp duruyor.
-
Sen farklı olduğunu mu sanıyorsun hocam? Her gün tahribat'ta turlamalar, kontrol etmeler, yazmalar. Günde kaç saat geçiriyorsun internette/bilgisayar başında? Sosyal medya bağımlılığı, internet bağımlılığının son şeklidir.
-
güzel tasvir etmişler
-
https://www.youtube.com/watch?v=t9CYOeIHx_M
TheMayk tarafından 21/Haz/15 15:43 tarihinde düzenlenmiştir -
Ekerci bunu yazdıcanerator bunu yazdı
Günümüzün problemi malesef. Bununla ilgili wall-e filminde çokl güzel göndermeler var, izlemeyen varsa tavsiye ederim. Ben tüm hesaplarımı kapattım swarm falan dahil rahatum mutluyum hayatımdan hiçbirşey eksilmedi.
hocam bende kapatmak istiorum ama gurbetteyim, annem facede online oldugumu görünce içi rahat edio :D bide çok oyalıyor adamı.bi bakim diorum, sonra napiorum ben deyip kapatıyorum. bişilerle uğraşmak varken insan o ana sayfada kaydırıp duruyor.
Skype açın ikinizde skypte online olun aynısı =) istediği zaman ararsınız birbirinizi hem. Oyalanma olarak ben 9gag ve tahribat bakıyorum yetiyor, sosyal medyaya gerek yok. Hem şahsen kim napmış ne yemiş nereye gitmiş pek umursadığım şeyler değil. Tavsiye ederim kapat gitsin=)
-
herşeyi geçtim swarmda yerini söylemek nedir ya hiç mi sapıktan korkunuz yok
-
İki analiz de benden gelsin.



