

Spartacus: Vengeance (Yeni Sezon)
-
interfector bunu yazdı:
-----------------------------
her an dizinin bi yerinde durup bursa çocuğuyum demesinden korkuyorum :d
-----------------------------barca için mi dedin :D
-
sirri bunu yazdı:
-----------------------------
hani romada ayaklanma çıkıyordu en son orda bitmişti bunlar yie arenadalar ... yine seneryo uydurmuşlar kıçlarından eskinin devamı nerde
-----------------------------hocam 2. sezon 1. sezonun öncesi zaten şimdi kaldıgı yerden devam edecek , ayrıca roma da ayaklanma çıkmasına daha çok var ki spartacus romayı görmeden ölecek zaten.
izleyeceğimiz şeyler , artık arena yok , dağ tepe gerilla usulü savaşacaklar köle ve ganimet toplayip güçlerini arttıracakalr roma orduları gelene ve yeni komutan başa gelene kadar güçlenmeye devam edecekler sonuç hepsi ölecek :)
-
spartacusümü werin bana bu ne biçim bi tip :(
-
yine kan gövdeyi götürüyor..
domalan ? domaltan ? hersey yeni sezonda :D