Spartacus: Vengeance (Yeni Sezon)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirri
    sirri's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    interfector bunu yazdı:
    -----------------------------

    her an dizinin bi yerinde durup bursa çocuğuyum demesinden korkuyorum :d


    -----------------------------

    barca için mi dedin :D

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    sirri bunu yazdı:
    -----------------------------

    hani romada ayaklanma çıkıyordu en son orda bitmişti bunlar yie arenadalar ... yine seneryo uydurmuşlar kıçlarından eskinin devamı nerde


    -----------------------------

    hocam 2. sezon 1. sezonun öncesi zaten şimdi kaldıgı yerden devam edecek , ayrıca roma da ayaklanma çıkmasına daha çok var ki spartacus romayı görmeden ölecek zaten.

     

    izleyeceğimiz şeyler , artık arena yok , dağ tepe gerilla usulü savaşacaklar köle ve ganimet toplayip güçlerini arttıracakalr roma orduları gelene ve yeni komutan başa gelene kadar güçlenmeye devam edecekler sonuç hepsi ölecek :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    spartacusümü werin bana bu ne biçim bi tip :(


    dewdim dewrildim geldim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Conquer
    Conquer's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2008
    Erkek

    yine kan gövdeyi götürüyor..

     domalan ? domaltan ? hersey yeni sezonda :D


    Hiçbir gerçek,bir şizofrenin yalanıyla başa çıkamaz.
Toplam Hit: 5099 Toplam Mesaj: 35