folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Spor Akademisi Hakkında..



Spor Akademisi Hakkında..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yTSe_JaM
    yTSe_JaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Arkadaşlar ben mezun olalı 4 sene oldu hala bi bok olamadım bu sene de girdim basketboldan dolayı adam gibi çalışamadım da. sözel bölümüyüm 290 aldım 94.000 başarı sırası bundan sanırım radyo sinema tv. veya gazetecilik falan olmuyor gibi adam gibi bi yerlerde.bende karar verdim spor akademisne gidicem gitmiş olan ? şu an okuyan, veya spor akademisine sözel bölümden girebilme gibi bilgi verebilecek mürid warsa sevinirim

    Our Master Miyamoto Musashi Says: The way is in Training Know the Ways of all professions. Distinguish between gain and loss in worldly matters. Do not think dishonestly.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    psYCho
    psYCho's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    benzer durumlardayız (: sözel sayısal ea farketmiyo hangi puanın yüksekse onunla başwurursun... ham puana bakıyolar... zaten yetenek sınawına giricen.. basketbol oynuyosan lisansın warsa daa güzel olur (:  bu arada basket nerde oynuosun besyo hangi şehir düşünüyosun?

    Old psYCho.. Now B-Rk..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yTSe_JaM
    yTSe_JaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    3 sene boschta 9 sene tofaşta oynadım bu öss muhabbetine en son aile olarak bırak dediler ama işte kapagı atmam lazım üni.ye ege üniversitesinin sınavlarını araştırıyorum bana msnini verirmisn pm den konuşalım eger biliyosan sınavlarda neler oluyor diye ben egenin geçen sene olan yetenek sınavına baktım kafamda bir kaç soru işareti oldu.

     

     

    Y-ÖSS-SÖZ-1 Puanı
    Basarı Sırası

    248,876
    0425823

    289,222
    0382644

    Y-ÖSS-EA-1 Puanı
    Basarı Sırası

    216,453
    0712351

    256,014
    0637575

    Y-ÖSS-SÖZ-2 Puanı
    Basarı Sırası

    250,604
    0080633

    290,950
    0094959

    Y-ÖSS-EA-2 Puanı
    Basarı Sırası

    214,053
    0387795

    253,614
    0391750

     

    puanlar aynen böyle sözel 2 den gazetecilik ve radyo siname tv düşünüyodum olmucak gibi bugün verdim bu kararı ama genede yazıcam en son olarak spor akademisi yazmayı düşünüyorum 

     


    Our Master Miyamoto Musashi Says: The way is in Training Know the Ways of all professions. Distinguish between gain and loss in worldly matters. Do not think dishonestly.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kahraman
    Kahraman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    hacım ham puana bakarLar.. GeneLde 1500 kosu ister 5,15 ten az atman gerekir.. eger ham puanın iiyse 230 yukarısı ise adana mersin eskisehir kocaeli bu illere git derim bu illerde kosu yok sadece koordinasyon var.. ama önce bi hazırLık kursuna yazılman Lazım.. Sehit , gazi , vazife malulu gibi özel durumların varsa Kayseride öncelik hakkın var eger milli sporcu isen marmara istanbul uludag bu ünilerde bransında öncelik hakkın var.. Lisansım var diyosan bi boka yaramaz herkesin lisansı var :) gec kaLmıs sayıLmazsın hemen kosmaya basLa..

    bu arada eskisehir anadolu ön kayıtLar 30 tmmuz ile 17 agustos arası sınavLar 21-22-23-24 agustos da yapılacak..


    Bir tek gece vardır insanın hayatında. Ömür boyu sürer nöbeti... Bu da öyleydi. İyi ol... Sağ ol.. Uzak ol... Ama bir daha görme beni!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yTSe_JaM
    yTSe_JaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    peki kahraman hocam sen spor akademisimi okuyosun?   1500 metre sağlam rakam :) lisansın pek bi boku olmadıgını bende biliyorum.zaten bu zamana kadar oynadım pek durmadım ama koşma işte farklı bir olay o zaman artık gemlik çevre yolu benden sorulcak :)

    Our Master Miyamoto Musashi Says: The way is in Training Know the Ways of all professions. Distinguish between gain and loss in worldly matters. Do not think dishonestly.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kahraman
    Kahraman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    okumuyorum bende hazırlanıyorum :) hoca gecen yıl G.antep 800 m. istedi kırıkkale 12dk cooper istedi (en az 3200 atman Lazım bu sürede) diger kosulu iller genelde 1500dü.. hoca kosuyu kendin tek haLLetsende koordinasyon icin bi kursa gitmen lazım cünkü kosu tek basına yetmiyor.. su anda parmaklarımda bile derman yok sabah dagdaydık aksam stad nefesi baska yerden almayı ögrendik :)

    Bir tek gece vardır insanın hayatında. Ömür boyu sürer nöbeti... Bu da öyleydi. İyi ol... Sağ ol.. Uzak ol... Ama bir daha görme beni!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yTSe_JaM
    yTSe_JaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    koordinasyon derken ?

    Our Master Miyamoto Musashi Says: The way is in Training Know the Ways of all professions. Distinguish between gain and loss in worldly matters. Do not think dishonestly.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yTSe_JaM
    yTSe_JaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    http://besyo.ege.edu.tr/kitap.pdf

     

    ben bunu biraz inceledim başında yazan öss katkı puanlarının üzerinde yazan branş puanlarında en az 2 branş yazıyor o ne alaka onu anlamadım bi bilgin warmı ? 


    Our Master Miyamoto Musashi Says: The way is in Training Know the Ways of all professions. Distinguish between gain and loss in worldly matters. Do not think dishonestly.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adige
    adige's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Dişi
    akademi hazırlık kursları var onlardan birine yazıl tek başına olmaz sakaryada en son cooper 100m ve koordinasyon vardı ama bölümler var reekreasyon, spor yöneticiliği ,antrenörlük,gibi bölümler var bide sınavlar hepsinin farklı olur ama tavsiyem öğretmenlik olur . 

    buzzzzzzzzzzzzzzzzzz
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    Beyler içinizde ist da spor lisesine giden varmı. Benim kuzende girmek istiyor, pek bilgim yok. Sınavlar zor mu?

    .
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kinyas
    kinyas's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2007
    Erkek
    Kahraman bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacım ham puana bakarLar.. GeneLde 1500 kosu ister 5,15 ten az atman gerekir.. eger ham puanın iiyse 230 yukarısı ise adana mersin eskisehir kocaeli bu illere git derim bu illerde kosu yok sadece koordinasyon var.. ama önce bi hazırLık kursuna yazılman Lazım.. Sehit , gazi , vazife malulu gibi özel durumların varsa Kayseride öncelik hakkın var eger milli sporcu isen marmara istanbul uludag bu ünilerde bransında öncelik hakkın var.. Lisansım var diyosan bi boka yaramaz herkesin lisansı var :) gec kaLmıs sayıLmazsın hemen kosmaya basLa..

    bu arada eskisehir anadolu ön kayıtLar 30 tmmuz ile 17 agustos arası sınavLar 21-22-23-24 agustos da yapılacak..


    -----------------------------

    hacı 230 felan varsa eskisehir mersin e felan gıdersın demıssın . bızım komsunun oglu hazırlanıyor .217 cektı sözelden . mersine de girecek 1 ay sonra .ayın 17sındede eskısehıre gidecek sınava . eskisehire yetiyor o puan mersindede bu sene degısmıs sıstem barajı gectınmı gıdebılıyomussun ama hayvan gibi koşma felan istiyomuş bu sene. anladınmı hacı  230 cekmeden eskisehire mersine gıdemeyebılırsın muhabbeti yok yani:) 

Toplam Hit: 2596 Toplam Mesaj: 12